90 к.с. ABS Vs 90 к.с. TDI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Сря 12 апр 2006 16:15


Като цяло ТДИ-то!!!
Кое по-често ти се налага да ускоряваш от 0-100 или да изпреварваш;)!!




Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 12 апр 2006 16:27


Аз бих избрал ТДи-то,въпреки че съм бензинов фен,ТДи предлага страхотно поведение на пътя при по-нисък разход и по-евтино гориво.Единствено поддръжката е това което ме притеснява :?


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Сря 12 апр 2006 16:30


flash написа:Като цяло ТДИ-то!!!
Кое по-често ти се налага да ускоряваш от 0-100 или да изпреварваш;)!!


Значи това мнение е много интересно и има много логика...защото посредством турбината ми се струва, че TDI-то би имало повече т.нар. "ряз" при "вторично" ускорение и изпреварване.


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Сря 12 апр 2006 18:02


flash написа:Като цяло ТДИ-то!!!
Кое по-често ти се налага да ускоряваш от 0-100 или да изпреварваш;)!!

По-правилно нещо не може да се каже.Значи и аз бях замесен в една друга тема в такова спорче.На мен ми се струваше,че моята Шкода върви повече от Голф3 с 1.8 АБС мотор.Имаше лек старт за сравнение и наистина на късо бензина върви повече(за колегата niikoo_1,но на по дълго магистрални условия е еднакво),обаче излезна че ТДИ-то си е по-бързо само дето в реални условия,а все пак в ежедневието кое по често ни се случва да доускоряваме и изпреварваме или да се дърпаме от 0-100(освен за светофарните състезатели.)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 12 апр 2006 18:12


L&R написа:Що го няма nikoo_1 това му е тема фикс. spam .
Залагам на турбината в тоя спор.


Ето го батко бе.
Значи в сток състояние отпрах на два пъти Пежо 306 1.9ТД, което по-каталог е малко по-бързо от 1.9ТДИ 90коня като ускорение и макс.скорост.
Значи няма спор, че дизелите са по-еластично, но на драг 1.9ТДИ 90коня пада лошо. Значи Пежото дори първия път тръгна доста по-добре от мен и ме дръпна кола, ама на края на втора скорост към 5000-6000об/мин почнах да го подминавам.


Ако има мераклий със сток 1.9ТДИ 90коня (без да си натягат уейестгейта с ключе номер 10 обаче) може да се пробваме, в момента ще има направя най-малко 2 коли ластик, които не верва може да си докара ТДИ-то пред НИМ Бояна на следваща среща да го изплюща :Mr Green Fun

Значи както знаете повечето стари 3ки ТДИ-та са доста проблемни и не вървят както хората, турбините не им надуват като хората, уесйт гейда изпуска и подобни тъпотий, даже някое може да роди от много напън mhihi - това в кръга на шегата :roll:

Значи моя 1.8 АБС в момента е малко над 160Нм при 2400об.мин и си досттъчно еластично, а като искаш да задминаваш една предавка на долу и няма проблеми, а на дълъг път си карам само на 5та


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Сря 12 апр 2006 18:27


niikoo_1 написа: които не верва може да си докара ТДИ-то пред НИМ Бояна на следваща среща да го изплюща :Mr Green Fun


Хайде де :lol:

И стига сте гледали тези данни по сайтовете. Не са от най-верните. С много условия са.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 12 апр 2006 18:27


Niko..
ТДИ ще падне..ама няма да е с 2 коли.. а максимум калник в калник...
90 коньовата д4д ти беше много наравно..

Карал съм тди 90 коня венто.. ми да ти кажа според мен нямаше ряз колкото моята каляска 65 коня ама оня на 3 та ще направи 120 без да изгърби мотора.. а моята е до 100 .. ама все пак моята е нова.. а ти на мен ми взе точно 2 коли..

Според мен макс 1 кола да му вземеш..!

Но със сигурност ще го биеш..

Виж не е зле да се пробва де....

Ама аз ша светна некой хора да турят алпин дизел, и пак да се пуснат с теб.. да видиш тогава колко ша та заболи...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 12 апр 2006 18:28


niikoo_1 написа:Значи моя 1.8 АБС в момента е малко над 160Нм при 2400об.мин и си досттъчно еластично, а като искаш да задминаваш една предавка на долу и няма проблеми, а на дълъг път си карам само на 5та

А качи витиня със 150-160 и ела си говорим ;) за 160 нм... + тва ти не сложи ли някакъв чип?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 12 апр 2006 18:32


Да колата в момента върви доста по-добре от предим когато беше със запушен катализатор. В момента е с чип и махнат катализатор и върви доста прилично, проблема със заглъхването на 2.200оборота също е решен :wink:

Имам мерак да се пробвам със сток ГТИ115коня и 1.6 101коня АЕК,АФТ да видя какъв ще е резултата,


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 12 апр 2006 18:34


епа ментиш на дребно тогаз...


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Сря 12 апр 2006 18:45


От моя страна има сток TDI-90кс чакам колега с бензиново моно 90кс и да разрешим нещата на бояна :D за мен TDI-то на бояна е победител


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 12 апр 2006 18:52


Като си сменя мотора идваммм :) не че няма да се дръпна за спорта с който и да е на срещата в сегашния си вид де :) :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 12 апр 2006 19:07


PL-16v написа:От моя страна има сток TDI-90кс чакам колега с бензиново моно 90кс и да разрешим нещата на бояна :D за мен TDI-то на бояна е победител


Дай да ги пробваме, ей така за спорта пред НИМ тоя месец, ако си навитак, все още съм с зимни гуми на 185 така, че тръгвам трудно


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 12 апр 2006 19:10


фо тръгваш трудно с тия 14/185ки напрао летиш ... :) пецни едни 15ки с лета джанта да те забавят малко че мноу ми бегаш .....


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Сря 12 апр 2006 19:56


niikoo_1 написа:
PL-16v написа:От моя страна има сток TDI-90кс чакам колега с бензиново моно 90кс и да разрешим нещата на бояна :D за мен TDI-то на бояна е победител


Дай да ги пробваме, ей така за спорта пред НИМ тоя месец, ако си навитак, все още съм с зимни гуми на 185 така, че тръгвам трудно

Договорехме се приятелю :D часът и мястото на срещата са извесни :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта