Доста отдавна не е писано по темата и нека раздвижа малко. Мотора беше зле откъм сегменти и лагери. След шлайф на коляновия вал, нови лагери 1-ви ремонт и нови сегменти колата живна достатъчно. Беше с някаква кутия от 1.8 моно и хвърли чисто нов съединител точно за няколко давания на гас. Дойде дилемата дали да се занимаваме да слегаме сток кутията на Г60-то. Имаше няколко неща които ни спираха, а точно СУАП-а на съединителя към такъв с помпа. Нямаше време за слагане на друга конзола с педали и за щастие намерихме прословутия механизъм от Т4 1.9ТД. Застана на мястото на помпата ето така:

Понеже жилото на съединителя дойде късо, го заменихме с такова от Поло 98-ма година не знам точно от кой двигател, защото го купихме от морга. Стана доста приятен педал на съединителя, мек на натиск и лек за отпускане.
Конзолата с жилата е от голф 2 Г60, защото такава имаме. Пасна с малко модове по захващането, въпреки че от АБФ или някое ТДИ щеше да е по-лесно.
Ето и една шпионска снимка на турбото.

На наистина първоначално колата не е подредена, защото немаше кинти за читав кулер и други пътища. За напред това е идеята. Челен кулер и други турбо пътища.
Единствения ДаунГрейд който направихме е че сложих маховик /денферен/ от 1.8т АГУ, защото стоковия на Г-60 се намира в моята 1-ца. Съединителя за сега държи а колата се кара на 0.7 налягане.
