MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот SpeeDLine » Нед 07 мар 2010 17:47


Така до колкото съм прочел темата Г60- то на човека ще му излезне почти без пари, защо да не се възползва от готовия двигател, вместо да наляе допълнително пари за АБФ или 1.8т Колкото и за жълти стотинки да се намират. А относно вървежа човека пише, че търси нещо духащо под капака ... то със сигурност мисля, че ще върви повече от настоящото му 2Е. Та за нискобюджетен проект ми се струва идеално. Не споря че двигателя 1.8т 20в е по- добра основа но тук идва финансовата гледна точка. Успех на Леонардо :) Чакаме клипче :)




ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот ioshi_s_golf » Пон 08 мар 2010 0:02


Ето снимка от днес


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Vizor » Пон 08 мар 2010 9:45


Тоя блоуоф го експедирай от там .. остави си дроселовия


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Vladko » Вто 09 мар 2010 11:58


leonardo_vd вече е взел решение и е започнал тунинга на базата на Г60 двигател. Ако искате темата да бъде подходяща за този раздел по добре спрете споровете и иронията, а се опитайте да му помогнете със съвети (обосновани) относно това, което е направил досега (добро или лошо), а той сам ще си прецени дали да се възползва от тях или не. :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот leonardo_vd » Чет 18 мар 2010 7:36


Турбото което имаше момчето се оказа тоталка /хвърляше масло като диво/ Сега ще е с турбо к16 от 1.9ТД Пак не е много добър вариант, но става за първо време. Остава да монтираме едно уредче да видиме на какво налягане надува и да давамве гас докато сешоара изпърди. Турбо пътищата са под всякаква критика ама без пара толкоз. Целата галимация на момчето за сега му е стъпила БЕЗ ПАРИ а разлика с 2Е-то има огромна. Турбото се развърта откъм 2к оборота и умира на 5500. Тези дни и клип ще има.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот sk. » Пет 19 мар 2010 21:13


Успех момчета! :да:
Поздравления за желанието! Съчувствам на колегата напълно! Да искаш да барнеш колата, пък да няма кинти, кофти работа.


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Golf_Blade » Пет 19 мар 2010 21:19


Адския Франкенщайн! mhihi mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот leonardo_vd » Пет 26 мар 2010 17:30


Golf_Blade написа:Адския Франкенщайн! mhihi mhihi

Колегата отдавна се вози с колата. Остана да си купи Бууст метър и да я нагласиме на 1 бар


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот xuliganin » Пет 26 мар 2010 23:31


Дайте снимки и клип на колата де ,да видим к'во е станало.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот leonardo_vd » Сря 24 ное 2010 7:16


Доста отдавна не е писано по темата и нека раздвижа малко. Мотора беше зле откъм сегменти и лагери. След шлайф на коляновия вал, нови лагери 1-ви ремонт и нови сегменти колата живна достатъчно. Беше с някаква кутия от 1.8 моно и хвърли чисто нов съединител точно за няколко давания на гас. Дойде дилемата дали да се занимаваме да слегаме сток кутията на Г60-то. Имаше няколко неща които ни спираха, а точно СУАП-а на съединителя към такъв с помпа. Нямаше време за слагане на друга конзола с педали и за щастие намерихме прословутия механизъм от Т4 1.9ТД. Застана на мястото на помпата ето така:
Изображение

Понеже жилото на съединителя дойде късо, го заменихме с такова от Поло 98-ма година не знам точно от кой двигател, защото го купихме от морга. Стана доста приятен педал на съединителя, мек на натиск и лек за отпускане.
Конзолата с жилата е от голф 2 Г60, защото такава имаме. Пасна с малко модове по захващането, въпреки че от АБФ или някое ТДИ щеше да е по-лесно.
Ето и една шпионска снимка на турбото.
Изображение
На наистина първоначално колата не е подредена, защото немаше кинти за читав кулер и други пътища. За напред това е идеята. Челен кулер и други турбо пътища.
Единствения ДаунГрейд който направихме е че сложих маховик /денферен/ от 1.8т АГУ, защото стоковия на Г-60 се намира в моята 1-ца. Съединителя за сега държи а колата се кара на 0.7 налягане.
Изображение


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Dido_Petrov » Пет 26 ное 2010 0:21


тази прословута планка спестява толкова много главоболия като изключим това че се намира доста трудно. И аз на моят "франкенщайн" съм с такава и съединителя си е толкова мек все едно си с помпата


Longarcheto
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 11 май 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Longarcheto » Пет 26 ное 2010 8:05


колата ве4е може да се наре4е 4е трагна ма6ката :twisted:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот radi_nrj » Пет 26 ное 2010 9:08


Longarcheto написа:колата ве4е може да се наре4е 4е трагна ма6ката :twisted:


Пич, ти как точно си взе матурата по Български език? Евала за ентусиазма, с който подхождаш към колата ама айде малко ентусиазъм и в правописа.


Longarcheto
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 11 май 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот Longarcheto » Нед 05 дек 2010 22:35


колеги имам едно питане кам вас стигнахме на етап нов мап гоня макс 1.5бар дали стоковите дюзи ше позволят това нешто или да зимам други и наи веч колко кобикови :talk:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 05 дек 2010 22:43


Със стоковите бутала и биели ли си ? Че до колкото помня те държаха на 1.2 бара ...
п.п ако бъркам нека ме поправят :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта