MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Така до колкото съм прочел темата Г60- то на човека ще му излезне почти без пари, защо да не се възползва от готовия двигател, вместо да наляе допълнително пари за АБФ или 1.8т Колкото и за жълти стотинки да се намират. А относно вървежа човека пише, че търси нещо духащо под капака ... то със сигурност мисля, че ще върви повече от настоящото му 2Е. Та за нискобюджетен проект ми се струва идеално. Не споря че двигателя 1.8т 20в е по- добра основа но тук идва финансовата гледна точка. Успех на Леонардо
Чакаме клипче 
-
ioshi_s_golf
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Ето снимка от днес
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Тоя блоуоф го експедирай от там .. остави си дроселовия
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
leonardo_vd вече е взел решение и е започнал тунинга на базата на Г60 двигател. Ако искате темата да бъде подходяща за този раздел по добре спрете споровете и иронията, а се опитайте да му помогнете със съвети (обосновани) относно това, което е направил досега (добро или лошо), а той сам ще си прецени дали да се възползва от тях или не. 
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Турбото което имаше момчето се оказа тоталка /хвърляше масло като диво/ Сега ще е с турбо к16 от 1.9ТД Пак не е много добър вариант, но става за първо време. Остава да монтираме едно уредче да видиме на какво налягане надува и да давамве гас докато сешоара изпърди. Турбо пътищата са под всякаква критика ама без пара толкоз. Целата галимация на момчето за сега му е стъпила БЕЗ ПАРИ а разлика с 2Е-то има огромна. Турбото се развърта откъм 2к оборота и умира на 5500. Тези дни и клип ще има.
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Успех момчета!
Поздравления за желанието! Съчувствам на колегата напълно! Да искаш да барнеш колата, пък да няма кинти, кофти работа.
Поздравления за желанието! Съчувствам на колегата напълно! Да искаш да барнеш колата, пък да няма кинти, кофти работа.
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Адския Франкенщайн!


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Golf_Blade написа:Адския Франкенщайн!![]()
Колегата отдавна се вози с колата. Остана да си купи Бууст метър и да я нагласиме на 1 бар
- xuliganin
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Дайте снимки и клип на колата де ,да видим к'во е станало.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Доста отдавна не е писано по темата и нека раздвижа малко. Мотора беше зле откъм сегменти и лагери. След шлайф на коляновия вал, нови лагери 1-ви ремонт и нови сегменти колата живна достатъчно. Беше с някаква кутия от 1.8 моно и хвърли чисто нов съединител точно за няколко давания на гас. Дойде дилемата дали да се занимаваме да слегаме сток кутията на Г60-то. Имаше няколко неща които ни спираха, а точно СУАП-а на съединителя към такъв с помпа. Нямаше време за слагане на друга конзола с педали и за щастие намерихме прословутия механизъм от Т4 1.9ТД. Застана на мястото на помпата ето така:

Понеже жилото на съединителя дойде късо, го заменихме с такова от Поло 98-ма година не знам точно от кой двигател, защото го купихме от морга. Стана доста приятен педал на съединителя, мек на натиск и лек за отпускане.
Конзолата с жилата е от голф 2 Г60, защото такава имаме. Пасна с малко модове по захващането, въпреки че от АБФ или някое ТДИ щеше да е по-лесно.
Ето и една шпионска снимка на турбото.

На наистина първоначално колата не е подредена, защото немаше кинти за читав кулер и други пътища. За напред това е идеята. Челен кулер и други турбо пътища.
Единствения ДаунГрейд който направихме е че сложих маховик /денферен/ от 1.8т АГУ, защото стоковия на Г-60 се намира в моята 1-ца. Съединителя за сега държи а колата се кара на 0.7 налягане.

Понеже жилото на съединителя дойде късо, го заменихме с такова от Поло 98-ма година не знам точно от кой двигател, защото го купихме от морга. Стана доста приятен педал на съединителя, мек на натиск и лек за отпускане.
Конзолата с жилата е от голф 2 Г60, защото такава имаме. Пасна с малко модове по захващането, въпреки че от АБФ или някое ТДИ щеше да е по-лесно.
Ето и една шпионска снимка на турбото.
На наистина първоначално колата не е подредена, защото немаше кинти за читав кулер и други пътища. За напред това е идеята. Челен кулер и други турбо пътища.
Единствения ДаунГрейд който направихме е че сложих маховик /денферен/ от 1.8т АГУ, защото стоковия на Г-60 се намира в моята 1-ца. Съединителя за сега държи а колата се кара на 0.7 налягане.

- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
тази прословута планка спестява толкова много главоболия като изключим това че се намира доста трудно. И аз на моят "франкенщайн" съм с такава и съединителя си е толкова мек все едно си с помпата
-
Longarcheto
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
колата ве4е може да се наре4е 4е трагна ма6ката 
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Longarcheto написа:колата ве4е може да се наре4е 4е трагна ма6ката
Пич, ти как точно си взе матурата по Български език? Евала за ентусиазма, с който подхождаш към колата ама айде малко ентусиазъм и в правописа.
-
Longarcheto
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
колеги имам едно питане кам вас стигнахме на етап нов мап гоня макс 1.5бар дали стоковите дюзи ше позволят това нешто или да зимам други и наи веч колко кобикови 

- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Със стоковите бутала и биели ли си ? Че до колкото помня те държаха на 1.2 бара ...
п.п ако бъркам нека ме поправят
п.п ако бъркам нека ме поправят

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта
