Оптимални части за 1.8 ABS

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Мнениеот di4evv » Чет 25 мар 2010 0:49


А аз бих добавил и едни бутала от ПБ или ПФ за да стане степента 10:1 ,РП сток е 9:1




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Мнениеот Vento » Пет 02 апр 2010 15:46


Писах го за RP, важи в пълна сила и за ABS, с уговорката, че на ABS тунингът е по-лесен заради електронното делко и малките камери на буталата, които трябва да се сменят при RP и AAM:

Vento написа:Вал от 2Е е просто илюзия, че дава нещо, особено сам по себе се (а не комбиниран с други неща).
Пускам цялостен проект как се вадят 115 коня от RP - ТУК.
Отсега казвам - над 100 коня от моно стават много трудно и ужасно скъпо, с цената на висок разход.
Така че - замислете се доколко сте готови да давате и до какъв разход няма да ви разори. :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Мнениеот Winner25 » Вто 22 юни 2010 13:25


За да се смени изпускателния колектор трябва ли да се сваля и всмукателния?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Мнениеот Vento » Вто 22 юни 2010 14:17


Да, защото го застъпва и му скрива шпилките и гайките не могат да се развият.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Мнениеот Gigabyte » Чет 24 юни 2010 21:55


С хубав инструмент мисля ,че няма нужда да се сваля всмукателния.Поне аз на DX на свалена глава свалих директно изпускателния ,без да амха всмукателния :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Мнениеот Winner25 » Чет 24 юни 2010 23:17


Gigabyte написа:С хубав инструмент мисля ,че няма нужда да се сваля всмукателния.Поне аз на DX на свалена глава свалих директно изпускателния ,без да амха всмукателния :)

Да ама при мен главата няма да е свалена :) Има ли смисъл от такъв колектор при положение че нищо друго няма да правя :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Мнениеот Stenly » Пет 25 юни 2010 0:14


И да сложиш колектор той няма да може да работи както се иска понеже мотора ти не е подготвен за такъв колектор. Това е факта - всичко е вързано при атмосферките за да има максимален резултат...


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Оптимални части за 1.8 ABS

Мнениеот Vento » Пет 25 юни 2010 7:29


Дори без нищо да се прави, с изпускател има минимална разлика. В комбинация с други подобрения, тя е по-голяма естествено.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта