п.с. Днес се сдобих и монтирах оригиналното GTI-ko крайно гърне и само оттова тръгна още. Останах смаян, честно
Силов тунинг и освежаване на Голф 2
Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2
Мдааа, ще започнеме с шлайфането, пък по нататък ще видимее
п.с. Днес се сдобих и монтирах оригиналното GTI-ko крайно гърне и само оттова тръгна още. Останах смаян, честно
п.с. Днес се сдобих и монтирах оригиналното GTI-ko крайно гърне и само оттова тръгна още. Останах смаян, честно
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2
Правиш огромна грешка с шлайфането но ти си знаеш ... събери пари и направи нещо истинско...
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2
Ще се сетиш, че главата прави пауъра...indjov_GTI написа:аз мойта кратуна я свалих 1.2мм (правих всичко с консултирането на бате VENTO,за което страшно много му благодаря) и няма никакви ядове
,само кадето ся немога да смогна на кутий
Що да не я пили, Stenly? Именно от глава се вади най-голям ефект...- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2
Щото преди това има бутала,гарнитури , контролни ... иии това ще му е достатъчна степен за 288 на хидравлика.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2
Всеки си има виждания за "тунинга", резултатите ги мерим на пистата. Нека прави каквото е намислил. Ако греши - плаща си и почва отначало. 
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2
Stenly написа:Щото преди това има бутала,гарнитури , контролни ... иии това ще му е достатъчна степен за 288 на хидравлика.
винаги,след това може да извади мотора и да си сложи АБС-ови (примерно) бутала
аз знам,че 288 не се препорачва за хидравлични повдигачи
към автора на темата...колега виш прегледай на "бате VENTO" темата за повишаването на мощноста на моното ,нищо че неси моно има много,какво да видиш и да ти помогне

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта
) и няма никакви ядове 