Силов тунинг и освежаване на Голф 2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
luupi
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 28 дек 2008 11:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2

Мнениеот luupi » Вто 25 май 2010 17:38


Мдааа, ще започнеме с шлайфането, пък по нататък ще видимее :)
п.с. Днес се сдобих и монтирах оригиналното GTI-ko крайно гърне и само оттова тръгна още. Останах смаян, честно




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2

Мнениеот Stenly » Вто 25 май 2010 18:40


Правиш огромна грешка с шлайфането но ти си знаеш ... събери пари и направи нещо истинско...


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2

Мнениеот Vento » Вто 25 май 2010 19:59


indjov_GTI написа:аз мойта кратуна я свалих 1.2мм (правих всичко с консултирането на бате VENTO,за което страшно много му благодаря :bowdown ) и няма никакви ядове ;) ,само кадето ся немога да смогна на кутий mhihi
Ще се сетиш, че главата прави пауъра... :beer Що да не я пили, Stenly? Именно от глава се вади най-голям ефект...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2

Мнениеот Stenly » Вто 25 май 2010 20:25


Щото преди това има бутала,гарнитури , контролни ... иии това ще му е достатъчна степен за 288 на хидравлика.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2

Мнениеот Vento » Сря 26 май 2010 8:01


Всеки си има виждания за "тунинга", резултатите ги мерим на пистата. Нека прави каквото е намислил. Ако греши - плаща си и почва отначало. ;)


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Силов тунинг и освежаване на Голф 2

Мнениеот indjov_GTI » Сря 26 май 2010 12:34


Stenly написа:Щото преди това има бутала,гарнитури , контролни ... иии това ще му е достатъчна степен за 288 на хидравлика.


винаги,след това може да извади мотора и да си сложи АБС-ови (примерно) бутала

аз знам,че 288 не се препорачва за хидравлични повдигачи :roll:

към автора на темата...колега виш прегледай на "бате VENTO" темата за повишаването на мощноста на моното ,нищо че неси моно има много,какво да видиш и да ти помогне :wink: :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта