
Golf 4 1.8t K03s
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Golf 4 1.8t K03s
Не случайно съм сложил многоточие 

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t K03s
Monster Performance 

Re: Golf 4 1.8t K03s
Koлега, ако ще правиш нещо - не прави компромиси, поне моя съвеет. Щом ще сменяш турбо-компресора - вземи поне някой читав. Според мен един Garrett GT2876 би паснал перфектно, заедно с подходящата за него генерация и тръбен изпускателен колектор. Защо тръбен ли? За да премахнеш умирането след като колата ти загрее с една термолента.
Един ремап и ти си човека, дори и със стандартния ти интеркулер, поне като за начало...

Re: Golf 4 1.8t K03s
При мене с К03, на третия и четвъртия рън колата буквално припадаше на сток интеркулер! Губеше смесите и гаснеше по светофарите, пък с тази турбина ГТ2876 незнам, какво ще стане 
А покрай нея има и керамичен съединител и дюзи
Евтин вариянт има. Продава се един Кит с К04 в момента, турбо, колектор и дюзи за без пари почти, но пак без кулер, аз личо не бих го сложил!

А покрай нея има и керамичен съединител и дюзи

Евтин вариянт има. Продава се един Кит с К04 в момента, турбо, колектор и дюзи за без пари почти, но пак без кулер, аз личо не бих го сложил!
Re: Golf 4 1.8t K03s
sk. написа:При мене с К03, на третия и четвъртия рън колата буквално припадаше на сток интеркулер! Губеше смесите и гаснеше по светофарите, пък с тази турбина ГТ2876 незнам, какво ще стане
А покрай нея има и керамичен съединител и дюзи
Евтин вариянт има. Продава се един Кит с К04 в момента, турбо, колектор и дюзи за без пари почти, но пак без кулер, аз личо не бих го сложил!
Случайно някъде да съм казал на какво налягане трябва да я кара??? Ако я кара на налягане, при което да има желаните за момента конски сили няма да му трябва нито едно от изброените от теб неща.
П.П. Твоя колектор тръбен, термо-изолиран ли е бил по време на дино-ръновете или си бил с чугунен???
Re: Golf 4 1.8t K03s
А колко струва изработката на тръбен колектор? Моят си беше чугунен.
Ама това, което го предлагаш според мен е някакъв страшен компромисен вариянт, в който се свършва половината работа
Ама това, което го предлагаш според мен е някакъв страшен компромисен вариянт, в който се свършва половината работа

Re: Golf 4 1.8t K03s
Не и механично. Основно е въпрос на настройки за налягане, а когато колегата реши, че е събрал пари за качествен интеркулер или друг вид охлаждане - прави го и след това само ДОнастройка. За тръбен колектор разгледай в ebay.com само дето не знам дали има с фланец за турбината за която си писал в темата си. Иначе с Т3 фланец като за GT2876 има под път и над път. И да гледа да е с равни дължини на рънърите, за да намали броя на компромисите, които прави. За 1.8 20VT има много такива варианти.
Re: Golf 4 1.8t K03s
Абе ленсно ни е тука да драскаме, ама цялата работа ми се вижда много шит...
За тези колектори си мисля, че цената им не е никак ниска и може би ще е по-добре като пари да си сложи кулер човека
За тези колектори си мисля, че цената им не е никак ниска и може би ще е по-добре като пари да си сложи кулер човека

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t K03s
И в българия ги правят тези колектори и то доста успешно.
Моят ми излезе 100лв. но съм си го правил сам. Не съм му докарал заводски вид, но не е и за изхвърляне.
Моят ми излезе 100лв. но съм си го правил сам. Не съм му докарал заводски вид, но не е и за изхвърляне.
Re: Golf 4 1.8t K03s
А тази турбина ГТ2876 какжи пари е горе долу и примрно за да спестя кълера в началото до колко к.с мойе да стигне без да се налага да сменям суединител и биалети примерно
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t K03s
Това "биалети", може би си искал да напишеш "биели" 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t K03s
GT2876 е турбината, която най-малко се препоръчва да се монтира на този мотор
Не четете глупости дето се пишат така по форумите от хора дето си нямат хал хабер.
Иначе струва около 2500лв. и не се слага просто така покрай нея има неща дето струват още колкото две турбини за да може колата да се движи
, то ако се слагаше ей така всички щяха да карат правени коли по 250/300/400/500коня. 


Не четете глупости дето се пишат така по форумите от хора дето си нямат хал хабер.
Иначе струва около 2500лв. и не се слага просто така покрай нея има неща дето струват още колкото две турбини за да може колата да се движи


Последна промяна от niikoo_1 на Нед 09 яну 2011 16:09, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 1.8t K03s
Ох, аз колкото не си разбирам тук всички колеги дават различни мнения незнам вече какво да правя 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t K03s
ceck0 написа:Ох, аз колкото не си разбирам тук всички колеги дават различни мнения незнам вече какво да правя
Ами мненията от vr_mk2 може да ги игнорираш напълно толкова объркани и безумни постове не съм чел отдавна, бих го посъветвал да си термоизолира главата, че сега е зима и явно сивото му вещество когато не е термоизолирано и пише някакви дивотии


Или правиш всичко от До или не правиш нищо

Отиваш при човек, дето разбира питаш как и колко, приготвяш си съответната сума оставяш си колата да ти я направят и не се занимаваш с глупости.
Може да прочетеш в vwvortex/audizine/audiworld има достатъчно теми за правени коли за да добиеш поне малка представа за какво иде реч.
А ако си 92ри набор просто си карай колата със заводската мощност за да не направиш някоя беля

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта