Golf 4 1.8t K03s

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 07 яну 2011 16:43


Не случайно съм сложил многоточие :)




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот MK4 » Пет 07 яну 2011 23:37


Monster Performance ;)


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот vr_mk2 » Съб 08 яну 2011 6:14


Koлега, ако ще правиш нещо - не прави компромиси, поне моя съвеет. Щом ще сменяш турбо-компресора - вземи поне някой читав. Според мен един Garrett GT2876 би паснал перфектно, заедно с подходящата за него генерация и тръбен изпускателен колектор. Защо тръбен ли? За да премахнеш умирането след като колата ти загрее с една термолента. ;) Един ремап и ти си човека, дори и със стандартния ти интеркулер, поне като за начало...


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот sk. » Съб 08 яну 2011 8:01


При мене с К03, на третия и четвъртия рън колата буквално припадаше на сток интеркулер! Губеше смесите и гаснеше по светофарите, пък с тази турбина ГТ2876 незнам, какво ще стане :)
А покрай нея има и керамичен съединител и дюзи ;)

Евтин вариянт има. Продава се един Кит с К04 в момента, турбо, колектор и дюзи за без пари почти, но пак без кулер, аз личо не бих го сложил!


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот vr_mk2 » Съб 08 яну 2011 8:25


sk. написа:При мене с К03, на третия и четвъртия рън колата буквално припадаше на сток интеркулер! Губеше смесите и гаснеше по светофарите, пък с тази турбина ГТ2876 незнам, какво ще стане :)
А покрай нея има и керамичен съединител и дюзи ;)

Евтин вариянт има. Продава се един Кит с К04 в момента, турбо, колектор и дюзи за без пари почти, но пак без кулер, аз личо не бих го сложил!


Случайно някъде да съм казал на какво налягане трябва да я кара??? Ако я кара на налягане, при което да има желаните за момента конски сили няма да му трябва нито едно от изброените от теб неща.

П.П. Твоя колектор тръбен, термо-изолиран ли е бил по време на дино-ръновете или си бил с чугунен???


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот sk. » Съб 08 яну 2011 9:05


А колко струва изработката на тръбен колектор? Моят си беше чугунен.

Ама това, което го предлагаш според мен е някакъв страшен компромисен вариянт, в който се свършва половината работа :)


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот vr_mk2 » Съб 08 яну 2011 9:34


Не и механично. Основно е въпрос на настройки за налягане, а когато колегата реши, че е събрал пари за качествен интеркулер или друг вид охлаждане - прави го и след това само ДОнастройка. За тръбен колектор разгледай в ebay.com само дето не знам дали има с фланец за турбината за която си писал в темата си. Иначе с Т3 фланец като за GT2876 има под път и над път. И да гледа да е с равни дължини на рънърите, за да намали броя на компромисите, които прави. За 1.8 20VT има много такива варианти.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот sk. » Съб 08 яну 2011 10:32


Абе ленсно ни е тука да драскаме, ама цялата работа ми се вижда много шит...
За тези колектори си мисля, че цената им не е никак ниска и може би ще е по-добре като пари да си сложи кулер човека :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот leonardo_vd » Съб 08 яну 2011 18:50


И в българия ги правят тези колектори и то доста успешно.
Моят ми излезе 100лв. но съм си го правил сам. Не съм му докарал заводски вид, но не е и за изхвърляне.


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Нед 09 яну 2011 15:22


А тази турбина ГТ2876 какжи пари е горе долу и примрно за да спестя кълера в началото до колко к.с мойе да стигне без да се налага да сменям суединител и биалети примерно


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот BS » Нед 09 яну 2011 15:32


Това "биалети", може би си искал да напишеш "биели" :roll:


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Нед 09 яну 2011 15:38


дам сужалявам за грешката


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот niikoo_1 » Нед 09 яну 2011 15:51


GT2876 е турбината, която най-малко се препоръчва да се монтира на този мотор :idea: :!:
Не четете глупости дето се пишат така по форумите от хора дето си нямат хал хабер.

Иначе струва около 2500лв. и не се слага просто така покрай нея има неща дето струват още колкото две турбини за да може колата да се движи :idea: , то ако се слагаше ей така всички щяха да карат правени коли по 250/300/400/500коня. :Mr Green Fun

Последна промяна от niikoo_1 на Нед 09 яну 2011 16:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Нед 09 яну 2011 15:54


Ох, аз колкото не си разбирам тук всички колеги дават различни мнения незнам вече какво да правя :mrgreen:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот niikoo_1 » Нед 09 яну 2011 15:58


ceck0 написа:Ох, аз колкото не си разбирам тук всички колеги дават различни мнения незнам вече какво да правя :mrgreen:


Ами мненията от vr_mk2 може да ги игнорираш напълно толкова объркани и безумни постове не съм чел отдавна, бих го посъветвал да си термоизолира главата, че сега е зима и явно сивото му вещество когато не е термоизолирано и пише някакви дивотии mhihi :063:

Или правиш всичко от До или не правиш нищо :idea: не ми се обяснява сега защо..

Отиваш при човек, дето разбира питаш как и колко, приготвяш си съответната сума оставяш си колата да ти я направят и не се занимаваш с глупости.
Може да прочетеш в vwvortex/audizine/audiworld има достатъчно теми за правени коли за да добиеш поне малка представа за какво иде реч.

А ако си 92ри набор просто си карай колата със заводската мощност за да не направиш някоя беля :wink: щото и 150коня са достатъчни, ако не се внимава и нямаш поне малко опит.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта