ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот didkoltd » Нед 20 фев 2011 20:39


pe6kata написа:за скоростите го навивам да мине на такива от 9А и да изгвърли гадните абф-ски
наскоро проверих- 1,2 и 3-та са доста по къси, като 4и 5 са еднакви спрямо абф-ските. Дифа е същия- 3.69

Изтегли я някъде и кажи колко тежи в тази конфигурация...

По-добре е кутия с диф поне 3.9.. а ако може и над 4.0 още по-добре,дифа на бензиновите кутии е много бавен и трябва нещо по-бързо!Пък и не е проблема само кутията ,хубаво ще смени ама маховика пак ще остане да го спъва....трябва олекотяване,разправия и усложнения.....!

Последна промяна от didkoltd на Нед 20 фев 2011 20:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот didkoltd » Нед 20 фев 2011 20:45


golf_8450 написа:
didkoltd написа:Много ми е интересно как си сложил стария радиатор в комбинация с компресора на климатика!Аз не успях и смених радиатора с десни изводи от Г60 - ти как го мушна долния мъркуч в радиатора,че идва точно на 4-5 см от компресора?Разясни и с какви скорости си ?


не съм с неговия радиатор. Взех от пасат б3 дефузиора е от мк2 1.3 с перката на рп с две скорости. маркуча е напаснат с 300 зора рязане от тук рязане от там, но пасна доста добре. Но чакам да споделиш ти как точно го пасна и със стокови маркучи ли е и от какво ?
:drunk

Скоростите за сега са стоковите , но чакам да ми докарат 9а сега. и може да я сгъстя малко ...


Аз сложих радиатор от Пасат Г60 с неговия си дифузьор и перка ,той е с дясно разположени входове /като застанеш срещу колата/ мъркучите не си спомянма ама май от някакво ТДИ бяха общо взето събрах една камара мъркучи от моргата и което пасна най-добре него ползвах ,при мен няма никакво място между компресора на климатика и радиатора,само ,че радиатора на Пасата идва доста големичък и се разпробиват нови отвори долу на гредата където стои.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот pe6kata » Нед 20 фев 2011 21:31


didkoltd написа:По-добре е кутия с диф поне 3.9.. а ако може и над 4.0 още по-добре,дифа на бензиновите кутии е много бавен и трябва нещо по-бързо


мисля си че не си много наясно с това което пишеш по отношение на кутиите...

иначе кутии има бол, има кутии и от пасат кр например, с които скоротстите стават наиситна много къси. Тази е оптимална, ако колата ще се използва като ежедневна и опрделено е по добра от абф-ската...


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот didkoltd » Нед 20 фев 2011 21:58


pe6kata написа:
didkoltd написа:По-добре е кутия с диф поне 3.9.. а ако може и над 4.0 още по-добре,дифа на бензиновите кутии е много бавен и трябва нещо по-бързо


мисля си че не си много наясно с това което пишеш по отношение на кутиите...

иначе кутии има бол, има кутии и от пасат кр например, с които скоротстите стават наиситна много къси. Тази е оптимална, ако колата ще се използва като ежедневна и опрделено е по добра от абф-ската...

напротив наясно съм си с кутиите и аз така си мислех ,че колкото по-къси скорости толкова по-добре......да ама не.....само ще подскажа защо дизелите имат такъв добър старт и такова ускорение.....?Кутията е толкова важна за една кола как ще върви колкото и двигателя....!Можеш ли да си представиш ,че АБФ-а ми върви по-добре с кутия от 1.6 чист дизел от колкото с кутия от ГТИ при това тази на ГТИ-то е с по-къси скорости ....обаче има една малка разлика,а именно диференциала......абе много е тънка работата с избора на кутията не е да хванеш първата за ушите и айде..! :beer


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот Pacho B » Нед 20 фев 2011 22:05


Закова!Само ми кажи,че ще върнеш джантите GTI style? :D


golf_8450
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот golf_8450 » Нед 20 фев 2011 22:12


pe6kata написа:за скоростите го навивам да мине на такива от 9А и да изгвърли гадните абф-ски
наскоро проверих- 1,2 и 3-та са доста по къси, като 4и 5 са еднакви спрямо абф-ските. Дифа е същия- 3.69

Изтегли я някъде и кажи колко тежи в тази конфигурация...



пещка ... я ми дай телефона на краси че ми е останал в старият апарат ..., само скайп-а му имам но него засичам нещо ако може на ЛС


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот sashobas » Нед 20 фев 2011 22:41


Ако ще слага кутия от 9А ще трябва да прави промени ,за изхвърли лостовата система с която е сега колата му и да да мине на жила и помпи за съединителя.Ще трябва и конзолата с педалите да смени.Според мен най добре да си нареми кутия 2Y или кутия с код 9А и да си свирка. :beer


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот golfmk1 » Нед 20 фев 2011 22:46


Може да сложи кутия с жила без да е с помпи :idea: Има един механизъм при транспортер който се ползва вместо долната помпа и съединителя си остава с жило(някой ползват от 1.3 защото е по-дълго)и не се налага смяната на педалите.Спестява си много главоболия по този начин :wink:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот didkoltd » Нед 20 фев 2011 23:00


sashobas написа:Ако ще слага кутия от 9А ще трябва да прави промени ,за изхвърли лостовата система с която е сега колата му и да да мине на жила и помпи за съединителя.Ще трябва и конзолата с педалите да смени.Според мен най добре да си нареми кутия 2Y или кутия с код 9А и да си свирка. :beer

Да Сашо така е и аз това казвам ама той човека вече е сменил всичко и е с оригиналната АБФ-ска кутия!


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот pe6kata » Нед 20 фев 2011 23:01


didkoltd написа:напротив наясно съм си с кутиите и аз така си мислех ,че колкото по-къси скорости толкова по-добре......да ама не.....само ще подскажа защо дизелите имат такъв добър старт и такова ускорение.....?Кутията е толкова важна за една кола как ще върви колкото и двигателя....!Можеш ли да си представиш ,че АБФ-а ми върви по-добре с кутия от 1.6 чист дизел от колкото с кутия от ГТИ при това тази на ГТИ-то е с по-къси скорости ....обаче има една малка разлика,а именно диференциала......абе много е тънка работата с избора на кутията не е да хванеш първата за ушите и айде..! :beer


диференциал та диференциал... само че преди да предадеш оборотите на диференциала, нали първо минават през скоростите. Оборотите на колелат зависят в еднаква степен и от скоростите и от дифа! Не случайно в много технически материали направо ти дават окончателното предавателно число на всяка предавка, т.е. колко оборота влизат в кутията и колко излизат на чашките на дифа на всяка скорост. Това е точно умножението скорости х диф.

Пишеш че дифа на бензиновите бил дълъг, а на дизела какъв е :!: Обикновено... обикновено дизеловия диф е по-дълъг, т.е. намаля с по-малко оборотите от един бензинов... но пак зависи от скоростите. Това всичко пък зависи от това с какви обороти и въртящ момент разполага мотора и т.н....

С дизелова кутия, колата ти е вървяла по простата причина че си сложил от малък и атмосферен дизел, дето кутията е пак сравнтелно къса, щото от атмосферен дизел по-куцо няма... Въпреки всичко на мотор дето разполага с почти двойно обороти, при смяна на предавкаите ще се получава голяма дупка м/у предавкате. А ако е кутия от тди... там няма да отлепиш. По-къса кутия ти дава повече мощност към колелата винаги. Не винаги обаче това означава че колата ще е по-бърза...
Въпроса с кутиите е много тънък...

Колеги, вие четете ли въобще scare
В момента колата е с оригиналната абф-ска кутия :!: :!: :!:
Дали не е с жилата и помпите в момента,а? и какъв е проблема дори и да ги няма да се сложат?


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот didkoltd » Нед 20 фев 2011 23:15


pe6kata написа:
didkoltd написа:напротив наясно съм си с кутиите и аз така си мислех ,че колкото по-къси скорости толкова по-добре......да ама не.....само ще подскажа защо дизелите имат такъв добър старт и такова ускорение.....?Кутията е толкова важна за една кола как ще върви колкото и двигателя....!Можеш ли да си представиш ,че АБФ-а ми върви по-добре с кутия от 1.6 чист дизел от колкото с кутия от ГТИ при това тази на ГТИ-то е с по-къси скорости ....обаче има една малка разлика,а именно диференциала......абе много е тънка работата с избора на кутията не е да хванеш първата за ушите и айде..! :beer


диференциал та диференциал... само че преди да предадеш оборотите на диференциала, нали първо минават през скоростите. Оборотите на колелат зависят в еднаква степен и от скоростите и от дифа! Не случайно в много технически материали направо ти дават окончателното предавателно число на всяка предавка, т.е. колко оборота влизат в кутията и колко излизат на чашките на дифа на всяка скорост. Това е точно умножението скорости х диф.

Пишеш че дифа на бензиновите бил дълъг, а на дизела какъв е :!: Обикновено... обикновено дизеловия диф е по-дълъг, т.е. намаля с по-малко оборотите от един бензинов... но пак зависи от скоростите. Това всичко пък зависи от това с какви обороти и въртящ момент разполага мотора и т.н....

С дизелова кутия, колата ти е вървяла по простата причина че си сложил от малък и атмосферен дизел, дето кутията е пак сравнтелно къса, щото от атмосферен дизел по-куцо няма... Въпреки всичко на мотор дето разполага с почти двойно обороти, при смяна на предавкаите ще се получава голяма дупка м/у предавкате. А ако е кутия от тди... там няма да отлепиш. По-къса кутия ти дава повече мощност към колелата винаги. Не винаги обаче това означава че колата ще е по-бърза...
Въпроса с кутиите е много тънък...

Колеги, вие четете ли въобще scare
В момента колата е с оригиналната абф-ска кутия :!: :!: :!:
Дали не е с жилата и помпите в момента,а? и какъв е проблема дори и да ги няма да се сложат?


Я пак ми прочети мненията нагоре и ми кажи къде съм писъл ,че диференциалите са "дълги и къси",използвал съм "бърз и бавен",не искам да се създава излишно напрежение просто няма как да ме убедиш в нещо което съм го пробвал и съм го видял как е ,пак ти казвам ,че един и същи АБФ в случая моя върви много по-добре с по-бързия диф макар ,че предавките са му по -дълги и напротив сега дупките почти не се усещат и колата върви много-по плавно в целия диапазон от 0 до 200...пак казвам избора на скорости е много тънка работа по таблиците е едно в действителност е съвсем друго! :beer


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот sashobas » Нед 20 фев 2011 23:17


golf_8450 написа:
didkoltd написа:Много ми е интересно как си сложил стария радиатор в комбинация с компресора на климатика!Аз не успях и смених радиатора с десни изводи от Г60 - ти как го мушна долния мъркуч в радиатора,че идва точно на 4-5 см от компресора?Разясни и с какви скорости си ?


не съм с неговия радиатор. Взех от пасат б3 дефузиора е от мк2 1.3 с перката на рп с две скорости. маркуча е напаснат с 300 зора рязане от тук рязане от там, но пасна доста добре. Но чакам да споделиш ти как точно го пасна и със стокови маркучи ли е и от какво ?
:drunk

Скоростите за сега са стоковите , но чакам да ми докарат 9а сега. и може да я сгъстя малко ...

От това мнение изходих че скоростите са му останали от стария мотор.Хора бъдете по добронамерени един към друг не така да задавате едновременно въпроси и отговори.Така много от колегите въобще не искат да пишат. :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот didkoltd » Нед 20 фев 2011 23:22


sashobas написа:
golf_8450 написа:
didkoltd написа:Много ми е интересно как си сложил стария радиатор в комбинация с компресора на климатика!Аз не успях и смених радиатора с десни изводи от Г60 - ти как го мушна долния мъркуч в радиатора,че идва точно на 4-5 см от компресора?Разясни и с какви скорости си ?


не съм с неговия радиатор. Взех от пасат б3 дефузиора е от мк2 1.3 с перката на рп с две скорости. маркуча е напаснат с 300 зора рязане от тук рязане от там, но пасна доста добре. Но чакам да споделиш ти как точно го пасна и със стокови маркучи ли е и от какво ?
:drunk

Скоростите за сега са стоковите , но чакам да ми докарат 9а сега. и може да я сгъстя малко ...

От това мнение изходих че скоростите са му останали от стария мотор.Хора бъдете по добронамерени един към друг не така да задавате едновременно въпроси и отговори.Така много от колегите въобще не искат да пишат. :oops: :oops: :oops:

Саше аз ако не съм добронамерен няма да пиша на човека и да му давам съвети какво е по-добре да направи за да му върви по-добре колата,а иначе все ми е тая дали ще ме послуша мен или някой друг - моята кола си върви предоволно и знам много добре от какво и защо !? :beer


golf_8450
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот golf_8450 » Нед 20 фев 2011 23:23


благодаря ти пешка .... колеги колата е само купе на мк2 ... всичко друго е на мк3 ..., скоростната кутия е с жила, съединителя е с хид. помпа, спирачките са като на мк4 гти с голямото серво .... общо взето като говорим за двойката, нека говорим за юбилейно мк3 абф


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ето едно голфче, което върви по-добре вече RED DRAGON

Мнениеот pe6kata » Нед 20 фев 2011 23:33


sashobas написа:.Хора бъдете по добронамерени един към друг не така да задавате едновременно въпроси и отговори.Така много от колегите въобще не искат да пишат. :oops: :oops: :oops:


ние сме добронамерени. не е нарушен добрия тон, нито се караме... просто се заприказвахме за скоростите...
просто се разминаваме явно, което не е проблем раззбира се. :beer
Иначе успех с работата по колата, прави се с голям мерак :D

п.п утре ще ти дам номерчето да се чуете...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 34 госта