:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

сгъстявана на АБФ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот Punisher-GTI » Съб 26 фев 2011 20:23


значи ще е или 0,5 или 0,6 като сваля ще видя за какво става на въпрос :bowdown




Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот PL 16v » Нед 27 фев 2011 18:26


виж за метална гранитура, към 0.6мм е. Ако оригиналната е 1.6 в стегнато положение печелиш 1мм, което ще даде към 11.6-11.7:1 което пък не е никакъв проблем, ма никакъв...

почти съм сигурен че е 1.7мм, имам леки съмнения че може да беше и 1.3мм

метална за абф, трябва да има , може да се потърси и ремонтна от г60

от кратуната може да резнеш до 1мм, без да се закачи глездо доколкото знам само че после ще караш с 98 и така... За всеки случай я остави към 0.8 :)



До 0.6-7 спокойно,на 0.8-9 са гнездата.Не е проблем със стокови валове.Металната гарнитура е 1.65мм,буталата стърчат с 0.4мм :!: При 1мм гарнитура,разхлопани бутала и малко мръднали лагери какво става :horror: :?:
Аз резнах моята 0.6мм и блока 0.4 но това си е мой избор.При валове и полумесеците в буталата 1.5-2мм надолу.
Карам със 100 октана ОМВ.


Колеги последно колко е тази метална гарнитура,единия 0,6 при другия 1,65 :?: :?:
За две различни гарнитури ли става въпрос :?:
:beer и двамата разбирате,не се заяждам :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот golf II gti » Пон 28 фев 2011 13:45


Металната гарнитура е 1.65мм. Поне при Г60 е толкова.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот pe6kata » Пон 28 фев 2011 14:11


идеята ми е за метална за абф, която да сгъсти мотора.Явно таква от г60 не е подходяща, щом е със същата дебелина, т.е. стокова няма да върши работа. Явно ще трябва да се купи като тунинг част, към 100 долара е и може да се избира дебелината. Гарнитурата е трипластова и зависи от дебелината на средния пласт доколко ще сгъсти или разреди мотора... При вр6 има вариант за 0.6мм на виктор рейнц и елринг, явно за абф няма стоково...

ама за тя пари по-добре май шлайф :lol:
иначе ето примерна, просто като идея- с различни дебелини
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/COMETIC- ... 0741202521


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот Punisher-GTI » Пон 28 фев 2011 22:48


ами аз съм с метална гарнитура Viktor Rainz само че не знам колко е дебела трипластова ,като я сваля ще я замеря с микрометъра и ще ви кажа колко е моята,то се видя че според дебелината на моята гарнитура ще е и дялкането :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот kav4o » Пон 28 фев 2011 23:29


Гарнитурата за абф с метален слой на victor reinz е 1.65мм, обикновената е 1.75мм


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот paco » Пон 28 фев 2011 23:46


Пускал съм го и предия този сайт, но незнам защо не го отразявате. Съдържа изключително полезна информация за железата по моторите и.... вижте сами.

VAG :bowdown

http://www.not2fast.com/
http://www.not2fast.com/turbo/compressi ... sion.shtml

PACO


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот Punisher-GTI » Вто 01 мар 2011 19:21


то тряват 3 висши инжинерни да има човек за да разбере нещо :Mr Green Fun но благодаря колега paco все пак има хора който знаят как се калкулира , аз лично нищо не можах да разбера хващам от тук от там :banghead: и с гарнитура 1,65 метална колко да резна последно :?


golf_8450
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот golf_8450 » Вто 01 мар 2011 19:33


колега спокойно можеш да слушаш пешката .... той ги чува, а и той е имал сгъстен абф с къса кутия ...., аз го търся за съвети и помага с каквото може ... :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот pe6kata » Вто 01 мар 2011 20:06


golf_8450 написа:...той е имал сгъстен абф с къса кутия


като знам някои от колегите, дето писаха по темата, колко са развили абф-те(кр-те) си, чак ме е срам да го чета това :? :?

това че си с метална, в случая няма никакво значение, при положение че дебелината и е като на стандартна.
писа се достатъчно докъде са разумните граници, така че действай смело.
Определено се усеща ефекта от това, колата ти ще е по-рязка и по-силна, ще гори и по-малко, което ще компенсира по-високата цена на високооктановия бензин. (и с 95 я карах, пак вървеше :lol: ?


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот Punisher-GTI » Сря 02 мар 2011 0:52


значи голфа ми е с кутия с къси придавки перфектния вариант маховика ми е олекотен до 7 кг ,имам чипче което е правено за драг :mrgreen: много си хапва хайвана scare ,остана ми порта на главата и сгъстяване,дросела ми е портнат до 70 мм след ъбгрейта на главата ще правя и генерацията че съм сток :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот Punisher-GTI » Съб 05 мар 2011 1:40


Днес приключих с порта на главата,сам си я правих и стана много добре според мен.Смукателния порт стана на 27 целия от до изпускателния клапан използвах за правилно оформяне на порта ,изрязах и водачите на смукателините и изпускателните клапани ,изпускатела само го зачистих и го пооформих там кадето имаше нужда,заминаха 10 шкурки Ф30 на стойност 60 лв. от практикера 8 бр. 40 ки, 1бр. 80 ка, и 1на 120 ка.За водачите използвах машинка с малко фрезерче свърши перфектна работа.Така че хора който не е портвал да не се притеснява не е китайско пусмо но рацете ми сигурно няколко дена ще трепярат :Mr Green Fun Утре карам главата за шлайф с сгъстяване,ще видя каква цифра ще санувам за рязането scare


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот didkoltd » Съб 05 мар 2011 16:30


Не се ли сети да нащтракаш няколко снимки преди и след ?


toni16v
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 02 мар 2011 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kostinbrod

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот toni16v » Нед 06 мар 2011 0:27


колега попринцип наи добре във твоя слу4аи е да си намериш глава от кр,тя попринцип е сас по малка горивна камера и мотора се сгастява без да реже6 от главата,а и до колкото знам кр главата е със по-големи клапани,и комбинацията дъно абф,със глава от кр и валове от абф е убииствена!!!знам го от ли4ен опит,а за портването няма да му е в пове4е но не се уливаи щото тези глави са си доста отворени по на4ало!
пи6и като има развитие!!!


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: сгъстявана на АБФ

Мнениеот Punisher-GTI » Пон 07 мар 2011 18:15


Та колеги сглобих колата,резнах 5 десети от главата можеше и още ама нямаше смисал ,всичко по главата беше направено както трябва ,не съм професионалист но смятам че няма нищо сложно,когато на човек не са му завряни ръцете в дупата всичко става :Mr Green Fun ,колата сега се чуства много добре има голям ефект от порта и сгъстяването има още нещица да се портнат остана ми смукателния колектор и там ще е играчка,дросела съм си го направил от оригиналния с яко разтъргване на 70 мм с нова клапа ,според мен това е макса на дросела .След смукателната генерация да се пооправи малко времето ще се заиграя и да си направя и изпускателната като смятам колектора аз да си го правя :screwy ,колектора ще е 4-2-1 :banana и генерация на 60 мм до края



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта