

сгъстявана на АБФ
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: сгъстявана на АБФ
значи ще е или 0,5 или 0,6 като сваля ще видя за какво става на въпрос 

- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
Re: сгъстявана на АБФ
виж за метална гранитура, към 0.6мм е. Ако оригиналната е 1.6 в стегнато положение печелиш 1мм, което ще даде към 11.6-11.7:1 което пък не е никакъв проблем, ма никакъв...
почти съм сигурен че е 1.7мм, имам леки съмнения че може да беше и 1.3мм
метална за абф, трябва да има , може да се потърси и ремонтна от г60
от кратуната може да резнеш до 1мм, без да се закачи глездо доколкото знам само че после ще караш с 98 и така... За всеки случай я остави към 0.8
До 0.6-7 спокойно,на 0.8-9 са гнездата.Не е проблем със стокови валове.Металната гарнитура е 1.65мм,буталата стърчат с 0.4ммПри 1мм гарнитура,разхлопани бутала и малко мръднали лагери какво става
![]()
Аз резнах моята 0.6мм и блока 0.4 но това си е мой избор.При валове и полумесеците в буталата 1.5-2мм надолу.
Карам със 100 октана ОМВ.
Колеги последно колко е тази метална гарнитура,единия 0,6 при другия 1,65


За две различни гарнитури ли става въпрос




- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: сгъстявана на АБФ
Металната гарнитура е 1.65мм. Поне при Г60 е толкова.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: сгъстявана на АБФ
идеята ми е за метална за абф, която да сгъсти мотора.Явно таква от г60 не е подходяща, щом е със същата дебелина, т.е. стокова няма да върши работа. Явно ще трябва да се купи като тунинг част, към 100 долара е и може да се избира дебелината. Гарнитурата е трипластова и зависи от дебелината на средния пласт доколко ще сгъсти или разреди мотора... При вр6 има вариант за 0.6мм на виктор рейнц и елринг, явно за абф няма стоково...
ама за тя пари по-добре май шлайф
иначе ето примерна, просто като идея- с различни дебелини
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/COMETIC- ... 0741202521
ама за тя пари по-добре май шлайф

иначе ето примерна, просто като идея- с различни дебелини
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/COMETIC- ... 0741202521
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: сгъстявана на АБФ
ами аз съм с метална гарнитура Viktor Rainz само че не знам колко е дебела трипластова ,като я сваля ще я замеря с микрометъра и ще ви кажа колко е моята,то се видя че според дебелината на моята гарнитура ще е и дялкането 

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: сгъстявана на АБФ
Гарнитурата за абф с метален слой на victor reinz е 1.65мм, обикновената е 1.75мм
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сгъстявана на АБФ
Пускал съм го и предия този сайт, но незнам защо не го отразявате. Съдържа изключително полезна информация за железата по моторите и.... вижте сами.
VAG
http://www.not2fast.com/
http://www.not2fast.com/turbo/compressi ... sion.shtml
PACO
VAG

http://www.not2fast.com/
http://www.not2fast.com/turbo/compressi ... sion.shtml
PACO
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: сгъстявана на АБФ
то тряват 3 висши инжинерни да има човек за да разбере нещо
но благодаря колега paco все пак има хора който знаят как се калкулира , аз лично нищо не можах да разбера хващам от тук от там
и с гарнитура 1,65 метална колко да резна последно 



-
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: сгъстявана на АБФ
колега спокойно можеш да слушаш пешката .... той ги чува, а и той е имал сгъстен абф с къса кутия ...., аз го търся за съвети и помага с каквото може ... 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: сгъстявана на АБФ
golf_8450 написа:...той е имал сгъстен абф с къса кутия
като знам някои от колегите, дето писаха по темата, колко са развили абф-те(кр-те) си, чак ме е срам да го чета това


това че си с метална, в случая няма никакво значение, при положение че дебелината и е като на стандартна.
писа се достатъчно докъде са разумните граници, така че действай смело.
Определено се усеща ефекта от това, колата ти ще е по-рязка и по-силна, ще гори и по-малко, което ще компенсира по-високата цена на високооктановия бензин. (и с 95 я карах, пак вървеше

- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: сгъстявана на АБФ
значи голфа ми е с кутия с къси придавки перфектния вариант маховика ми е олекотен до 7 кг ,имам чипче което е правено за драг
много си хапва хайвана
,остана ми порта на главата и сгъстяване,дросела ми е портнат до 70 мм след ъбгрейта на главата ще правя и генерацията че съм сток 



- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: сгъстявана на АБФ
Днес приключих с порта на главата,сам си я правих и стана много добре според мен.Смукателния порт стана на 27 целия от до изпускателния клапан използвах за правилно оформяне на порта ,изрязах и водачите на смукателините и изпускателните клапани ,изпускатела само го зачистих и го пооформих там кадето имаше нужда,заминаха 10 шкурки Ф30 на стойност 60 лв. от практикера 8 бр. 40 ки, 1бр. 80 ка, и 1на 120 ка.За водачите използвах машинка с малко фрезерче свърши перфектна работа.Така че хора който не е портвал да не се притеснява не е китайско пусмо но рацете ми сигурно няколко дена ще трепярат
Утре карам главата за шлайф с сгъстяване,ще видя каква цифра ще санувам за рязането 


- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: сгъстявана на АБФ
Не се ли сети да нащтракаш няколко снимки преди и след ?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 02 мар 2011 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
Re: сгъстявана на АБФ
колега попринцип наи добре във твоя слу4аи е да си намериш глава от кр,тя попринцип е сас по малка горивна камера и мотора се сгастява без да реже6 от главата,а и до колкото знам кр главата е със по-големи клапани,и комбинацията дъно абф,със глава от кр и валове от абф е убииствена!!!знам го от ли4ен опит,а за портването няма да му е в пове4е но не се уливаи щото тези глави са си доста отворени по на4ало!
пи6и като има развитие!!!
пи6и като има развитие!!!
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: сгъстявана на АБФ
Та колеги сглобих колата,резнах 5 десети от главата можеше и още ама нямаше смисал ,всичко по главата беше направено както трябва ,не съм професионалист но смятам че няма нищо сложно,когато на човек не са му завряни ръцете в дупата всичко става
,колата сега се чуства много добре има голям ефект от порта и сгъстяването има още нещица да се портнат остана ми смукателния колектор и там ще е играчка,дросела съм си го направил от оригиналния с яко разтъргване на 70 мм с нова клапа ,според мен това е макса на дросела .След смукателната генерация да се пооправи малко времето ще се заиграя и да си направя и изпускателната като смятам колектора аз да си го правя
,колектора ще е 4-2-1
и генерация на 60 мм до края



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта