:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Купих си Турбина...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 22 сеп 2006 20:08


Колеги, гледам на наще въздухарите, някой карбове са монтирани преди охлюва, а някой след, знаете ли какви са преимуществата и недостатъците на 2-те системи? :roll: :wink:




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 23 сеп 2006 17:35


Снимки на турбинката... :wink:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 26 сеп 2006 10:07


Благодаря колеги за "помоща"! :(


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 26 сеп 2006 22:53


Бъги колко даде за това нещо и къде мога да намеря и аз ама поне малко по читава от тази ?


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 26 сеп 2006 23:11


BuGmaN написа:Колеги, гледам на наще въздухарите, някой карбове са монтирани преди охлюва, а някой след, знаете ли какви са преимуществата и недостатъците на 2-те системи? :roll: :wink:


значи това което обесняваш си има зависимост,както знаеш има специални ТУРБО карбове които издържат на принудителното пълнене,точно те се слагат след турбината а карбовете които не се спец. пригодени за турбо се изпилват,жигльорите се разширяват и се слагат преди турбото за да не се получи така нареченото издухване на сместа(когато турбото вкарва повече въздух за 1ца време и бензата е в недостиг).както вече ти казах няма да е лесна задачата ти да сложиш турбото(особено като го виждам в какво състояние е) с карбове и то на бокстер двигателя.

по отношение на турбото,пак ше ти кажа ПРОВЕРИ колко градусов е лагера!!!!това е много важно за старо турбо!!!!

за момента повече иинфо не мога да ти дам


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Вто 26 сеп 2006 23:35


ОСтави ги тия цигании с правени карбове .... тфа ще падне едно настроиване до безкраи ... и не се знае дали мотора ще оцелее докато настроиването евентуално приклиу4и :wink: Нали си писал 4е ще сабереш мотора от наи издуханите си 4асти :roll:

Земи си сложи една газова уредба ... монтираи турбото... и когато доиде време да запалиш и да настроиш тфа което си сътворил се моли някои да ти каже как ....
Аз се сещам за един на4ин , но по добре да си замал4а, а и не това е темата на обсаждане в момента .... дале4е си от нея още :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 27 сеп 2006 0:24


Турбото го купих за 7,60лв - от един пункт за изкопуване на старо желязо, ако изпадне друго ще ти го купя и турбото не е, толкова зле колкото го изкарва фотоапарата ми - просто снима добре детайли 8) , а по добро според мен си е почти-ново или ново.:roll:
Как да проверя градусите на лагера, въобще нужно ли е да стигам до него, освен ако не се налага да отварям турбото за отпушване на маслената магистрала, все пак това турбо ще е за купон само и за да придобия малко практически знания по турбо... :twisted:
Аре колегата кажи за газовото системата, че 2 ми се търкалят, за едното имам идеи, ма другото го мисля още :?: , ма не ако го слагам на тва бъги, с което ще има разни търкаляници по тавани - едва ли ще е удачен вариянт турбо-газ... :roll: :wink:


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Сря 27 сеп 2006 7:00


Става и с обикновен карбуратор преди турбото обаче без интеркулен на ниско налягане и със по богата смес :wink:
По същия начин са американските в8 компресорни двигатели,обаче при тях няма забавяне защото са компресор,може го направиш ще върви обаче ще е лагаво и трудно за каране....
Най-добре турбо карборатор от Ланция 1,6 делта турбо;Ипсилон ГТ турбо от старите или рено 5 :wink:
Обаче ако ги зимаш със бензиновата помпа и реголатора на бензин...
Успех :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 27 сеп 2006 10:41


ма не ако го слагам на тва бъги, с което ще има разни търкаляници по тавани - едва ли ще е удачен вариянт турбо-газ... :roll:


Е Кво като има таркаляници по таван .... ти да не си мислиш 4е кат си на бензин та няма да те4е кат се таркаляш :twisted:
Знае6 ли още колко други работи ще прокапят кат се изтаркаляш по таван :twisted:
Даже ако е скрита хубаво уредбата ... с малка бутилка...според мене 6те е по добре :)
Направи си клетка за бутилката .... обезопаси си марку4и и т.н. и си номер едно ..... наи евтиния вариант ти е газта ... ина4е запо4ваш ... карбове.. регулатори ... помпи и една камара 6туротиии:) А кат те гледам не ти се дават пари :oops:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 27 сеп 2006 23:47


Верно не ми се дават за тва пари, имам още куп проекти, които чакат своето, та за газтта може би е добра идея, не е зле да се пробва, ма при нас има малко усложнения газовата система, че нямамме вода да топлим изпарителя... :wink:


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

още една

Мнениеот batbobo » Пет 29 сеп 2006 15:28


BuGmaN-не и Aз мислех за турбо но помислил ли си за изпускателната система като се има предвид как са разположени тръби,гърнета и т.н.
Това кото аз мислих е два карбуратора и разбира се две турбини за всеки по една така според мен ще си спестиш доста главоболия


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: още една

Мнениеот BuGmaN » Пет 29 сеп 2006 20:26


batbobo написа:BuGmaN-не и Aз мислех за турбо но помислил ли си за изпускателната система като се има предвид как са разположени тръби,гърнета и т.н.
Това кото аз мислих е два карбуратора и разбира се две турбини за всеки по една така според мен ще си спестиш доста главоболия

Ми аз засега ще я монтирам на бъгито ми и ако ми се получи, тогава на костенурка. И аз съм мислил за 2 тутбини за да мога да си затварям капака, но май трябва да са много-малки за да се развартят от 800 кубика... :roll: :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 30 сеп 2006 23:27


Ето как се комбинира карб с турбо.
http://www.vvwc.ca/minstone/frame.html

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта