Купих си Турбина...
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
BuGmaN написа:Колеги, гледам на наще въздухарите, някой карбове са монтирани преди охлюва, а някой след, знаете ли какви са преимуществата и недостатъците на 2-те системи?![]()
значи това което обесняваш си има зависимост,както знаеш има специални ТУРБО карбове които издържат на принудителното пълнене,точно те се слагат след турбината а карбовете които не се спец. пригодени за турбо се изпилват,жигльорите се разширяват и се слагат преди турбото за да не се получи така нареченото издухване на сместа(когато турбото вкарва повече въздух за 1ца време и бензата е в недостиг).както вече ти казах няма да е лесна задачата ти да сложиш турбото(особено като го виждам в какво състояние е) с карбове и то на бокстер двигателя.
по отношение на турбото,пак ше ти кажа ПРОВЕРИ колко градусов е лагера!!!!това е много важно за старо турбо!!!!
за момента повече иинфо не мога да ти дам
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
ОСтави ги тия цигании с правени карбове .... тфа ще падне едно настроиване до безкраи ... и не се знае дали мотора ще оцелее докато настроиването евентуално приклиу4и
Нали си писал 4е ще сабереш мотора от наи издуханите си 4асти
Земи си сложи една газова уредба ... монтираи турбото... и когато доиде време да запалиш и да настроиш тфа което си сътворил се моли някои да ти каже как ....
Аз се сещам за един на4ин , но по добре да си замал4а, а и не това е темата на обсаждане в момента .... дале4е си от нея още
Земи си сложи една газова уредба ... монтираи турбото... и когато доиде време да запалиш и да настроиш тфа което си сътворил се моли някои да ти каже как ....
Аз се сещам за един на4ин , но по добре да си замал4а, а и не това е темата на обсаждане в момента .... дале4е си от нея още
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Турбото го купих за 7,60лв - от един пункт за изкопуване на старо желязо, ако изпадне друго ще ти го купя и турбото не е, толкова зле колкото го изкарва фотоапарата ми - просто снима добре детайли
, а по добро според мен си е почти-ново или ново.
Как да проверя градусите на лагера, въобще нужно ли е да стигам до него, освен ако не се налага да отварям турбото за отпушване на маслената магистрала, все пак това турбо ще е за купон само и за да придобия малко практически знания по турбо...
Аре колегата кажи за газовото системата, че 2 ми се търкалят, за едното имам идеи, ма другото го мисля още
, ма не ако го слагам на тва бъги, с което ще има разни търкаляници по тавани - едва ли ще е удачен вариянт турбо-газ...

Как да проверя градусите на лагера, въобще нужно ли е да стигам до него, освен ако не се налага да отварям турбото за отпушване на маслената магистрала, все пак това турбо ще е за купон само и за да придобия малко практически знания по турбо...
Аре колегата кажи за газовото системата, че 2 ми се търкалят, за едното имам идеи, ма другото го мисля още
- Selqatin
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Става и с обикновен карбуратор преди турбото обаче без интеркулен на ниско налягане и със по богата смес
По същия начин са американските в8 компресорни двигатели,обаче при тях няма забавяне защото са компресор,може го направиш ще върви обаче ще е лагаво и трудно за каране....
Най-добре турбо карборатор от Ланция 1,6 делта турбо;Ипсилон ГТ турбо от старите или рено 5
Обаче ако ги зимаш със бензиновата помпа и реголатора на бензин...
Успех
По същия начин са американските в8 компресорни двигатели,обаче при тях няма забавяне защото са компресор,може го направиш ще върви обаче ще е лагаво и трудно за каране....
Най-добре турбо карборатор от Ланция 1,6 делта турбо;Ипсилон ГТ турбо от старите или рено 5
Обаче ако ги зимаш със бензиновата помпа и реголатора на бензин...
Успех
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
ма не ако го слагам на тва бъги, с което ще има разни търкаляници по тавани - едва ли ще е удачен вариянт турбо-газ...![]()
Е Кво като има таркаляници по таван .... ти да не си мислиш 4е кат си на бензин та няма да те4е кат се таркаляш
Знае6 ли още колко други работи ще прокапят кат се изтаркаляш по таван
Даже ако е скрита хубаво уредбата ... с малка бутилка...според мене 6те е по добре
Направи си клетка за бутилката .... обезопаси си марку4и и т.н. и си номер едно ..... наи евтиния вариант ти е газта ... ина4е запо4ваш ... карбове.. регулатори ... помпи и една камара 6туротиии:) А кат те гледам не ти се дават пари
- batbobo
- Мнения: 193
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
още една
BuGmaN-не и Aз мислех за турбо но помислил ли си за изпускателната система като се има предвид как са разположени тръби,гърнета и т.н.
Това кото аз мислих е два карбуратора и разбира се две турбини за всеки по една така според мен ще си спестиш доста главоболия
Това кото аз мислих е два карбуратора и разбира се две турбини за всеки по една така според мен ще си спестиш доста главоболия
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: още една
batbobo написа:BuGmaN-не и Aз мислех за турбо но помислил ли си за изпускателната система като се има предвид как са разположени тръби,гърнета и т.н.
Това кото аз мислих е два карбуратора и разбира се две турбини за всеки по една така според мен ще си спестиш доста главоболия
Ми аз засега ще я монтирам на бъгито ми и ако ми се получи, тогава на костенурка. И аз съм мислил за 2 тутбини за да мога да си затварям капака, но май трябва да са много-малки за да се развартят от 800 кубика...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта