shpeki написа:Този кулер е 200 ml по голям от стоковия плюс по дългия път ще се появи малко лаг. Безмислено е да слагаш на сток турбина преден кулер, освен ако не караш 90% извънградско.
господин инжинер,а къде мислиш стои оригиналния!...в багажника!
съжалявам не се здържах!
на 95 процента от автомобилите радиаторите за въздух са предно разположени!
лаг...къде е бе,това е временно явление докато свикнеш с него.


Пък и като искаш да тръгне рязко ще върнеш една предавка, какво толкова.. Също така внимавайте от къде ще прекарате турбопътищата, че онзи Пасат на снимката е като моя Голф в началото. Има 3,5м тръби в него.


. Кулера ще се сменява при всички положения така че няма смисъл да ме разубеждавате , въпроса ми беше какъв ще е подходящ - по малък , по голям , китайски , 2-ра употреба от кола с челен (и от каква) и тнт . Благодаря за разбирането 
