Подходящ cooler за 1.8Т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот chefo_ » Чет 08 сеп 2011 20:51


shpeki написа:Този кулер е 200 ml по голям от стоковия плюс по дългия път ще се появи малко лаг. Безмислено е да слагаш на сток турбина преден кулер, освен ако не караш 90% извънградско.

господин инжинер,а къде мислиш стои оригиналния!...в багажника!
съжалявам не се здържах!
на 95 процента от автомобилите радиаторите за въздух са предно разположени!
лаг...къде е бе,това е временно явление докато свикнеш с него.




Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот donotdisturb » Чет 08 сеп 2011 22:48


Добре дължината на пътищата ще е една и съща дали ще е от турбината , тръба през цялата предница до кулера в калника и до дросела , или от турбото до кулера отпред и от кулера до дросела пътищата ще са еднакво дълги . :???


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот sk. » Пет 09 сеп 2011 8:43


Не ми се смята колко ще са дълги, но имай в предвид, че 55мм турбопътища може да се окажат доста по-широки от твоите стандартни, което ще вдигне доста обема. За лаг не съм много сигурен, че въобще може да се говори при положение, че сваляш К03-та, духаш в перките и прави 0,6... mhihi Пък и като искаш да тръгне рязко ще върнеш една предавка, какво толкова.. Също така внимавайте от къде ще прекарате турбопътищата, че онзи Пасат на снимката е като моя Голф в началото. Има 3,5м тръби в него.


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот donotdisturb » Пет 09 сеп 2011 9:46


Аааа да поясна турбото е на 1 бар :012: :012:
Изображение
Мисля да се ръководя от тази снимка но от другата страна нямам идея от къде ще минат :screwy


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот sk. » Пет 09 сеп 2011 10:22


Пич това е много голям кулер! И можеш да ползваш алуминиеви тръби вместо силиконовите. Ще е малко повече рязането и заваряването, но пък ще ти излезе доста по-тънко.


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот shpeki » Пет 09 сеп 2011 21:46


chefo_ написа:
shpeki написа:Този кулер е 200 ml по голям от стоковия плюс по дългия път ще се появи малко лаг. Безмислено е да слагаш на сток турбина преден кулер, освен ако не караш 90% извънградско.

господин инжинер,а къде мислиш стои оригиналния!...в багажника!
съжалявам не се здържах!
на 95 процента от автомобилите радиаторите за въздух са предно разположени!
лаг...къде е бе,това е временно явление докато свикнеш с него.

Мисля, че стои в калника и съм некакси сигурен щото няколко пъти си го свалях от колата. А иначе и двата кулера ги имам и в момента и затова знам колко е точно разликата. И случайно имах чип на стоковата турбина на 1.3 и некакси знам как стоят нещата и с двата кулера. И т. н.
И можеш да не се обаждаш като си виждал нещо само на картинки.


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот shpeki » Пет 09 сеп 2011 21:48


donotdisturb написа:Добре дължината на пътищата ще е една и съща дали ще е от турбината , тръба през цялата предница до кулера в калника и до дросела , или от турбото до кулера отпред и от кулера до дросела пътищата ще са еднакво дълги . :???

Не по дълго е през предния кулер. Карай си колата със стоковия кулер да не съжаляваш после. И си намери чип дето да ти надува повече ще има по голям ефект от преден кулер. mhihi


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот donotdisturb » Пет 09 сеп 2011 22:37


хаха тя сега става червена та камоли като я надуя повече и ш каже ПРАС и ... :bishop . Кулера ще се сменява при всички положения така че няма смисъл да ме разубеждавате , въпроса ми беше какъв ще е подходящ - по малък , по голям , китайски , 2-ра употреба от кола с челен (и от каква) и тнт . Благодаря за разбирането :да:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот ChimeyJimmey » Съб 10 сеп 2011 10:18


Тя, турбината, винаги ще става червена, ако се надува като хората. :) Въпросът е какво се прави с тази топлинка... :)

Този трябва да ти свърши работа, щом твърдо си решил да си с FMIC.
Аз мисля, че съм с такъв - скри се идеално зад оригиналната броня.
И колената са алуминиеви, не силиконови.
Минават си отлично тръбите и "отдясно", и "отляво". Изглежда точно като на снимката. :041:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот sk. » Съб 10 сеп 2011 10:26


За да не става толкова червена, ще ти трябва по добър колектор. Тъй тъй си решил да сменяш турбопътищата, можеш да смениш и колектора на турбото, но в никакъв случай не очаквай някакво голямо чудо да се случи. А Шпекса не го слушай много, много. Келеша не влиза тук иначе отдавна да го е нахранил за това му изказване с 1.3 бара.. :lol:


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот donotdisturb » Съб 10 сеп 2011 12:02


Мерси пичове е тва се искаше точно ясно и кратко :да: :да: сега остава ал. тръби от къде и какви цени :?:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот sk. » Съб 10 сеп 2011 12:10


От Илиянци, възможно най-евтините. Каквото и да купиш, няма как да се счупи! Освен, ако вместо алуминий са ти сложили вестник, но е малко вероятно mhihi


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 17 сеп 2011 16:29


sk. написа: Келеша не влиза тук иначе отдавна да го е нахранил за това му изказване с 1.3 бара.. :lol:

Колега в една тема пишеш за 1.3 налягане на стокова турбина - какъв е проблема :shock .Защото аз карам на 1.2 - трябва ли да очаквам скоро да роди?
П.С.Тва го бях пуснал на ЛС ма съм се объркал :lol: .Иначе не е пик а от 2500 до 4200 оборота ,ама не ми се сваля на долу защото мотора е доста умрял от към мощност иначе.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Съб 17 сеп 2011 20:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот niikoo_1 » Съб 17 сеп 2011 18:41


Е ама това е пик след 5000об/мин умира.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Подходящ cooler за 1.8Т

Мнениеот sk. » Съб 17 сеп 2011 19:49


Разликата между 1.1 - 1.2 и 1.3 сигурно не е повече от 10кс. Дали ще е в плюс или минус, обаче не мога да кажа. На 1.3 налягане това турбо сигурно прави доста повече топлина отколкото някой, някога във ФВ си е представял, че ще прави! Предполагам, че с по-добър колектор, даунпайп, кулер, генерация наистина ще има положителен ефект, но пък за 5-10кс повече, толкова много пари.. maikomila
Отделно, че както каза Нико, прави пик на 1.3 и после разпада бързо, бързо. Това може да се види от графиката на Кирилекс-а, когато беше на 193кс на гумите. В една тема водихме подобна дискусия, но вече не си спомням името и.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта