
турбиниране на abf мотор
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: турбиниране на abf мотор
Едното турбо гледам, че е турбонетикс дори с правилен артикулен номер.. което е добре, но това е единственото хубаво в тоя кит.. останалото може да се окаже, че трябва да го хвърляш.. демек за толкова пари си купуваш турбо, а знам, че за толкова пари можеш спокойно да си купиш един доста читав пресижън и пак да трябва да събираш останалите неща 

Re: турбиниране на abf мотор
А какво ще кажете за електроника от Г60 на АБФ,при положение че ще се кара на 0.5 бара мах?Добър вариант ли е?
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: турбиниране на abf мотор
Добър вариант е,ако намериш кой да я ремапне.
Визоре на снимката има правилен сериен номер,а каква манджа ще пристигне в кашона е друг въпрос
Чувал съм как такива турбо китове пристигат и от тях работа вършат само два-три чаркалъка
другите са баберик
Или как колектора не пасва на шпилките на главата
и се започва рязане пилене и псуване 
Визоре на снимката има правилен сериен номер,а каква манджа ще пристигне в кашона е друг въпрос

Чувал съм как такива турбо китове пристигат и от тях работа вършат само два-три чаркалъка


Или как колектора не пасва на шпилките на главата


Re: турбиниране на abf мотор
Колеги може ли на фланеца на АБФ ския изп. колектор да се завари колектор от Г4 1.8 Т,или разминаването е голямо?
Re: турбиниране на abf мотор
Anavar написа:Колеги може ли на фланеца на АБФ ския изп. колектор да се завари колектор от Г4 1.8 Т,или разминаването е голямо?
А защо просто не вземеш фланеца за турбото(и турбото евентуално) и да го завариш за АБФ-ския колектор?Мисля че ще е по-лесно

- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: турбиниране на abf мотор
Ivan_GT написа:Anavar написа:Колеги може ли на фланеца на АБФ ския изп. колектор да се завари колектор от Г4 1.8 Т,или разминаването е голямо?
А защо просто не вземеш фланеца за турбото(и турбото евентуално) и да го завариш за АБФ-ския колектор?Мисля че ще е по-лесно
Защото нямат нищо общо 2 та.
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: турбиниране на abf мотор
верно турбинирането е мн лесно на приказки, ама не съвсем
ефтино и турбиниране в едно едно съчетание ги няма като цяло! ефтино излиоза да си купиш 1.8т и да му сложиш 4ип
ефтино и турбиниране в едно едно съчетание ги няма като цяло! ефтино излиоза да си купиш 1.8т и да му сложиш 4ип

- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: турбиниране на abf мотор
Ако 1300лв за AJL са добра цена и евтина(за двигател с турбо, без електроника, водни съединения), за толкова горе/долу и АБФ-а става турбо. Всеки сам преценява коя пътечка да хване. Все пак пак ще има тампони мотор, турбо пътища, инсталация, и други не приятни неща. Но винаги според мен крайната цел определя цената
Иначе си прав, ако се сменя и колата е така
С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар


С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: турбиниране на abf мотор
Vankata_84 написа:Ако 1300лв за AJL са добра цена и евтина(за двигател с турбо, без електроника, водни съединения), за толкова горе/долу и АБФ-а става турбо. Всеки сам преценява коя пътечка да хване. Все пак пак ще има тампони мотор, турбо пътища, инсталация, и други не приятни неща. Но винаги според мен крайната цел определя ценатаИначе си прав, ако се сменя и колата е така
![]()
С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар
ако за 1300 лв ми направиш турбиниран абф ще дойда и ще ти стисна ръката

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: турбиниране на abf мотор
ще чакам след 10-тина дена да дойдеш да ми я стиснеш.. в момента прекарвам инсталацията да я паля.. ще пусна всички снимки след като мина през диното и колко пари и как се прави и колко е излязло всичко 

- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: турбиниране на abf мотор
Начини има. Всеки сам решава, как, и колко??? Аз искам приятна ежедневка, със "палав" характер. Не знам как да ви кажа колко коня, след като не ми пука за цифрата. Ако може да върви като 3.0д на БМВ 186коня... но моята А6 4х4(1600кг)
Кажете коя турбина би отговаряла на около и под 1 бар, диапазон 2500-6000 оборота???
neiki4a - Ако е рекъл господ и кръгче ще ти дам
Събирам си сега едно по едно. След някой ден почвам...ама уж всеки прави, пък на прост въпрос няма кой да отговори(изразявам се общо, не към теб)? Не че нямам вариант да пробвам няколко турбини, но ако трябва да е така ще си купя готова, или 4.2 в8
Vizor - Ти какво си спретнал? Със сток карантия ли ще сте, или??? Кое турбо ще ползвате, и какви са зададените цели? Ако сметнеш, че не трябва не отговаряй
Кажете коя турбина би отговаряла на около и под 1 бар, диапазон 2500-6000 оборота???

neiki4a - Ако е рекъл господ и кръгче ще ти дам


Vizor - Ти какво си спретнал? Със сток карантия ли ще сте, или??? Кое турбо ще ползвате, и какви са зададените цели? Ако сметнеш, че не трябва не отговаряй

- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: турбиниране на abf мотор
Vizor написа:ще чакам след 10-тина дена да дойдеш да ми я стиснеш.. в момента прекарвам инсталацията да я паля.. ще пусна всички снимки след като мина през диното и колко пари и как се прави и колко е излязло всичко
еми ще дойда самоче аз както и да я суча и да я въртя неми излиза сметката ама може при теб частите да са по евтини или да ги имаш както и да е успех ти желая и на теб и на колегата


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: турбиниране на abf мотор
Благодаря. Когато мине през диното с резултат (и след като счупим 2Y-то) ще има повече снимки и обяснения. Ще пусна абсолютно всичко кое как е направено до последното обяснение така, че дори да не разбираш да можеш да си сглобиш една
Има време за всичко, но имаме още не малко работа по колата. Важното е, че всички части са налични. След 10-тина минути слизам в гаража да донавържа електрониката и може да има първо бръм...

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: турбиниране на abf мотор
Vankata_84 написа:Ако 1300лв за AJL са добра цена и евтина(за двигател с турбо, без електроника, водни съединения), за толкова горе/долу и АБФ-а става турбо. Всеки сам преценява коя пътечка да хване. Все пак пак ще има тампони мотор, турбо пътища, инсталация, и други не приятни неща. Но винаги според мен крайната цел определя ценатаИначе си прав, ако се сменя и колата е така
![]()
С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар
Тия пари дето си написал стигат само за мапване съединител и от някъде ако намериш МАП сензор.

Ами ново истинско турбо нисък клас е 1300лв. китайски чугунен колектор 300лв. гейт истински 450-500лв. е то ти ги 2бона.
Това без инжектори, генерация, кулер, пътища, блоуофф, ревизия на мотора и отваряне за разреждане (ако е атмосферен) щото не може да го надуеш ей така на 10.5 степен ако искаш да караш, а като го отвориш идва ревизия на глава, сегменти лагери, масла, свещи (читави само те са 120лв), маслени линии, водни линии, маслен радиатор (ако се наложи)
ДА обощим да стане нещо читаво (скормен сетъп) дето да може да се движи без да се разпадне 7-8хил.лв.
Да направиш скрапер с части от моргата може и да стане да се изсереш за 1300лв. в/у мотора с турбо/кулер втора употреба гумени маркучи от някой дизел

Ако ставаше на парите на газоинжекцион всеки втори квартален дришльо щеше да кара що годе прилично силна турбо кола 250-320к.с.

- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: турбиниране на abf мотор
Vankata_84 написа:
С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар
всякакви излишни глупости св изписаха но не и одговора на това
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 28 госта