турбиниране на abf мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vizor » Съб 01 окт 2011 18:41


Едното турбо гледам, че е турбонетикс дори с правилен артикулен номер.. което е добре, но това е единственото хубаво в тоя кит.. останалото може да се окаже, че трябва да го хвърляш.. демек за толкова пари си купуваш турбо, а знам, че за толкова пари можеш спокойно да си купиш един доста читав пресижън и пак да трябва да събираш останалите неща :D




Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Ivan_GT » Вто 17 апр 2012 15:10


А какво ще кажете за електроника от Г60 на АБФ,при положение че ще се кара на 0.5 бара мах?Добър вариант ли е?


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот miro_hack » Вто 17 апр 2012 16:50


Добър вариант е,ако намериш кой да я ремапне.

Визоре на снимката има правилен сериен номер,а каква манджа ще пристигне в кашона е друг въпрос :lol:

Чувал съм как такива турбо китове пристигат и от тях работа вършат само два-три чаркалъка :lol: другите са баберик :063:

Или как колектора не пасва на шпилките на главата :063: и се започва рязане пилене и псуване :lol:


Потребителски аватар
Anavar
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 27 ное 2011 16:53
Автомобил:
Двигател:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Anavar » Вто 17 апр 2012 20:16


Колеги може ли на фланеца на АБФ ския изп. колектор да се завари колектор от Г4 1.8 Т,или разминаването е голямо?


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Ivan_GT » Сря 18 апр 2012 21:48


Anavar написа:Колеги може ли на фланеца на АБФ ския изп. колектор да се завари колектор от Г4 1.8 Т,или разминаването е голямо?

А защо просто не вземеш фланеца за турбото(и турбото евентуално) и да го завариш за АБФ-ския колектор?Мисля че ще е по-лесно :roll:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 19 апр 2012 10:28


Ivan_GT написа:
Anavar написа:Колеги може ли на фланеца на АБФ ския изп. колектор да се завари колектор от Г4 1.8 Т,или разминаването е голямо?

А защо просто не вземеш фланеца за турбото(и турбото евентуално) и да го завариш за АБФ-ския колектор?Мисля че ще е по-лесно :roll:

Защото нямат нищо общо 2 та.


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот chefo_ » Съб 21 апр 2012 13:24


верно турбинирането е мн лесно на приказки, ама не съвсем
ефтино и турбиниране в едно едно съчетание ги няма като цяло! ефтино излиоза да си купиш 1.8т и да му сложиш 4ип :)


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vankata_84 » Съб 21 апр 2012 17:00


Ако 1300лв за AJL са добра цена и евтина(за двигател с турбо, без електроника, водни съединения), за толкова горе/долу и АБФ-а става турбо. Всеки сам преценява коя пътечка да хване. Все пак пак ще има тампони мотор, турбо пътища, инсталация, и други не приятни неща. Но винаги според мен крайната цел определя цената :012: Иначе си прав, ако се сменя и колата е така :drunk

С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот neiki4a » Нед 22 апр 2012 23:19


Vankata_84 написа:Ако 1300лв за AJL са добра цена и евтина(за двигател с турбо, без електроника, водни съединения), за толкова горе/долу и АБФ-а става турбо. Всеки сам преценява коя пътечка да хване. Все пак пак ще има тампони мотор, турбо пътища, инсталация, и други не приятни неща. Но винаги според мен крайната цел определя цената :012: Иначе си прав, ако се сменя и колата е така :drunk

С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар

ако за 1300 лв ми направиш турбиниран абф ще дойда и ще ти стисна ръката :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vizor » Пон 23 апр 2012 21:34


ще чакам след 10-тина дена да дойдеш да ми я стиснеш.. в момента прекарвам инсталацията да я паля.. ще пусна всички снимки след като мина през диното и колко пари и как се прави и колко е излязло всичко ;)


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vankata_84 » Пон 23 апр 2012 22:01


Начини има. Всеки сам решава, как, и колко??? Аз искам приятна ежедневка, със "палав" характер. Не знам как да ви кажа колко коня, след като не ми пука за цифрата. Ако може да върви като 3.0д на БМВ 186коня... но моята А6 4х4(1600кг)
Кажете коя турбина би отговаряла на около и под 1 бар, диапазон 2500-6000 оборота??? :drunk

neiki4a - Ако е рекъл господ и кръгче ще ти дам :mrgreen: Събирам си сега едно по едно. След някой ден почвам...ама уж всеки прави, пък на прост въпрос няма кой да отговори(изразявам се общо, не към теб)? Не че нямам вариант да пробвам няколко турбини, но ако трябва да е така ще си купя готова, или 4.2 в8 :drunk

Vizor - Ти какво си спретнал? Със сток карантия ли ще сте, или??? Кое турбо ще ползвате, и какви са зададените цели? Ако сметнеш, че не трябва не отговаряй :drunk


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот neiki4a » Пон 23 апр 2012 22:51


Vizor написа:ще чакам след 10-тина дена да дойдеш да ми я стиснеш.. в момента прекарвам инсталацията да я паля.. ще пусна всички снимки след като мина през диното и колко пари и как се прави и колко е излязло всичко ;)

еми ще дойда самоче аз както и да я суча и да я въртя неми излиза сметката ама може при теб частите да са по евтини или да ги имаш както и да е успех ти желая и на теб и на колегата :beer :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vizor » Вто 24 апр 2012 11:46


Благодаря. Когато мине през диното с резултат (и след като счупим 2Y-то) ще има повече снимки и обяснения. Ще пусна абсолютно всичко кое как е направено до последното обяснение така, че дори да не разбираш да можеш да си сглобиш една :D Има време за всичко, но имаме още не малко работа по колата. Важното е, че всички части са налични. След 10-тина минути слизам в гаража да донавържа електрониката и може да има първо бръм...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот niikoo_1 » Вто 24 апр 2012 23:11


Vankata_84 написа:Ако 1300лв за AJL са добра цена и евтина(за двигател с турбо, без електроника, водни съединения), за толкова горе/долу и АБФ-а става турбо. Всеки сам преценява коя пътечка да хване. Все пак пак ще има тампони мотор, турбо пътища, инсталация, и други не приятни неща. Но винаги според мен крайната цел определя цената :012: Иначе си прав, ако се сменя и колата е така :drunk

С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар


Тия пари дето си написал стигат само за мапване съединител и от някъде ако намериш МАП сензор. mhihi

Ами ново истинско турбо нисък клас е 1300лв. китайски чугунен колектор 300лв. гейт истински 450-500лв. е то ти ги 2бона.
Това без инжектори, генерация, кулер, пътища, блоуофф, ревизия на мотора и отваряне за разреждане (ако е атмосферен) щото не може да го надуеш ей така на 10.5 степен ако искаш да караш, а като го отвориш идва ревизия на глава, сегменти лагери, масла, свещи (читави само те са 120лв), маслени линии, водни линии, маслен радиатор (ако се наложи)
ДА обощим да стане нещо читаво (скормен сетъп) дето да може да се движи без да се разпадне 7-8хил.лв.

Да направиш скрапер с части от моргата може и да стане да се изсереш за 1300лв. в/у мотора с турбо/кулер втора употреба гумени маркучи от някой дизел mhihi
Ако ставаше на парите на газоинжекцион всеки втори квартален дришльо щеше да кара що годе прилично силна турбо кола 250-320к.с. :idea:


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Вто 08 май 2012 15:05


Vankata_84 написа:
С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар


всякакви излишни глупости св изписаха но не и одговора на това



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 35 госта