TDI-RS написа:просто инвестицията в "правенето" на атмосферна кола не си заслужава.
Колега нещо неправилно се изрази, как да не си заслужава правенето на атмосферка, ми то за всекидневна кола - това си е най- доброто решение(ша ма извиняват турбинираните - теорията ми е такава), като и се улекоти туй-онуй, като и се ръчне малко горивото, като се увеличи сгъстяването, като се полират колекторите, като се ръчнат гърнетата и т.н. двигателя започва да джавка като японска пистарка и кефа да караш е изключителен, имам атмосферка която лекичко съм пипнал и с пукнати глави, износени бутала и цилиндри, 3кг. фланци и 205, със задно - кърти седалките до 2-ра

и върти баниците до 3-та, какво повече за градска кола да искаме.
Разпределителче е хубава работа

, но за кола която се кара в градски условия е добре да не е повече от 280 градуса.
