Пак за валове...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 29 окт 2006 13:38


KILLER GTI написа:
rusiq_24 написа:
KILLER GTI написа:като гледате за валове , се оглеждаите и за бутала че инак ни6то не стаа !!!
Е ще се сгъстява пак по българския начин :lol:

вариянти за згъстяване има много! ама наи добре си е с бутали :D
Е да така си е но ако се замислим малко ако се вземат и бутала нещата започват да клонят към 2000лв а за 20тина кончета заслужава ли си??? :wink: п.п Иначе колега KILLER GTI какво ти е мнението за въпросните валове за които пита колегата,заслужават ли си :wink:




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 30 окт 2006 14:48


KILLER GTI написа:
rusiq_24 написа:
KILLER GTI написа:като гледате за валове , се оглеждаите и за бутала че инак ни6то не стаа !!!
Е ще се сгъстява пак по българския начин :lol:

вариянти за згъстяване има много! ама наи добре си е с бутали :D
Ето за такива ли става въпрост 13.1:1 http://bildon.com/catalog/DetailsList.c ... B.21&Nav=6 :wink:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 30 окт 2006 23:10


ми аз си мисля че и 3000 няма да стигнат за да се направи армосверка!
а тез валове са преработени оригинални валове и затова са на таз цена,
както правят и Kentcams но те предлагат и доста по агресивни валове които не са копия!
catcams също е добър вариянт за разпределителни валове, а и за БГ има представител!


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 31 окт 2006 0:04


колеги, малко се намесвам в темата, обаче искам да ви споделя моя опит!
просто инвестицията в "правенето" на атмосферна кола не си заслужава. освен това не ми се сърдете сега или обиждайте, но има една друга немска марка, на която бензиновите атмосферните двигатели вървят доста по - добре, а и носят много на силов тунинг!

forced induction рулира, разликата направо е невероятна!
ако искате повер - конверсията е единствения верен вариант!!!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 31 окт 2006 9:37


TDI-RS написа:
forced induction рулира, разликата направо е невероятна!
ако искате повер - конверсията е единствения верен вариант!!!



уха :lol:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 31 окт 2006 9:41


[quote="TDI-RS"]просто инвестицията в "правенето" на атмосферна кола не си заслужава. освен това не ми се сърдете сега или обиждайте, но има една друга немска марка, на която бензиновите атмосферните двигатели вървят доста по - добре, а и носят много на силов тунинг!

quote]

абе моа да поспоря тук ама си е до начин на каране - турбокола с предно върви само направо и не мое завива особено като я подпира голям бууст !

кола с рошави валове , лек маховик , с други думи пошава атмосферка е перфектна за каране по завои така че си е до човека какво иска да направи :)


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Вто 31 окт 2006 10:36


TDI-RS написа:освен това не ми се сърдете сега или обиждайте, но има една друга немска марка, на която бензиновите атмосферните двигатели вървят доста по - добре, а и носят много на силов тунинг!

коя, ако не е тайна :roll: :?

струва ми се, че за стреет кола (която да е ползваш и за драг да си правиш fun и за ежедновено каране) например, на атмосферен автомобил, добро решение е и нитрото... напримр 50 шота всеки 2.0 16V двигател би ги издържал без проблем... на сток двигател като моя даже се силят и на 75 шота, без да има нужда от отваряне на блока за смяна на карантий... другите конверсий са скъпи, и често правят колата невъзможна или трудна за ежедновно каране.
поне до такъв извод стиганах, след като изчетох много инфо за валове, олекотени маховици, всмукатели и прочие за моя двигател


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 31 окт 2006 11:13


ееее, как коя, то е ясно предполагам на всички

не си много прав колега.
ХЕ - то за да понесе 75 шота му трябват задължително друга електроникаи промяна на работния режим в "обикновенния" вид. да не говорим, че за по - добър ефект трябва да се смени поне единият вал, а за сигурност биелите и буталата! тези биели никак не са от най - здравите / тавана им е до 330 к.с. /

ако още не се сещаш за какво става въпрос - препратка към GSI DOHC :wink:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Вто 31 окт 2006 11:27


за 75-те шота и аз не съм съгласен, просто към толкова се силят на сток карантий (за електроника не съм казал нищо :wink: ). за мен това си е изнасилване на мотора. виж, 50-те шота са си напълно реални и се достига желаната мощност точно в момента в който ти трябва... през останалото време си имаш напълно нормална сток кола на която разхода и се запазва и няма да се чудуиш как например с едни 297 градусови валове да накараш колата да работи на свободна, без да даваж допълн допълнтелно газ.. което в градско условия си е ад. но всеки си преценява за какво му трябва колата....

лично аз ако имах необходимите пари бих заложил на 286 градусови (отново проблема е с празния ход)

малко бавно заграх, но вече те разпознах :wink: :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 31 окт 2006 12:16


Кола с не толкова агресивни валове да речем по-малки от 270гр няма проблем с празния ход idle, а пък азота него разбирам на стрийт кола никога не бих сложил.
Пък, кое е по-добрия вариант принудително пълнене или злобна атмосферка всеки си решава и всяка концепция си има предимства.
Много се кефя на NA машините.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 окт 2006 13:15


Колеги, приятелче с KR мотор (но без компютър, та не може да пита сам...) се интересува дали може да сложи разпредлителен вал от 2Е и дали ще има подобрение в мощността на мотора?
Някой наясно ли е с това?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 31 окт 2006 13:42


Хъм ти прочете ли кво написа, 2Е мотора е 8клапана, а КР е 16 така, че валовете са несъвместими, пък и при ФВ-двувалките двата вала всукателен и изпускателен за свързани с верига, а ангренажния ремък минава само през единия. Може да сложи валове от АБФ-мотора 2.0 16клапана 150коня на КР.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 31 окт 2006 14:10


TDI-RS написа:просто инвестицията в "правенето" на атмосферна кола не си заслужава.

Колега нещо неправилно се изрази, как да не си заслужава правенето на атмосферка, ми то за всекидневна кола - това си е най- доброто решение(ша ма извиняват турбинираните - теорията ми е такава), като и се улекоти туй-онуй, като и се ръчне малко горивото, като се увеличи сгъстяването, като се полират колекторите, като се ръчнат гърнетата и т.н. двигателя започва да джавка като японска пистарка и кефа да караш е изключителен, имам атмосферка която лекичко съм пипнал и с пукнати глави, износени бутала и цилиндри, 3кг. фланци и 205, със задно - кърти седалките до 2-ра :? и върти баниците до 3-та, какво повече за градска кола да искаме. :roll:
Разпределителче е хубава работа :026: , но за кола която се кара в градски условия е добре да не е повече от 280 градуса. :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 окт 2006 14:49


niikoo_1 написа:Хъм ти прочете ли кво написа, 2Е мотора е 8клапана, а КР е 16....

Мале, мале... ! :oops: СРАМ!!!
Грешката е моя! Просто мислех за веждите на колегата musura, пък знам, че той е с такъв мотор и...
Ставаше въпрос за RP мотор! 1.8, моно


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Вто 31 окт 2006 19:49


niikoo_1 написа:Кола с не толкова агресивни валове да речем по-малки от 270гр няма проблем с празния ход idle, а пък азота него разбирам на стрийт кола никога не бих сложил.
Пък, кое е по-добрия вариант принудително пълнене или злобна атмосферка всеки си решава и всяка концепция си има предимства.
Много се кефя на NA машините.

е то с тия 270 (мисля предните са 268 градуса) къв е смисъла освен че ще гори малко повече и празния ход пак ще е на по високи обороти... аз като съм с 268 заводско, дали си струва да слагам 272 например - не според мен... като ще е гарга да е рошава. затова на атмосферен двигател се пляска едно нитро на 50 шота правят се малко модове (чип, сгъстяване и олекотяване на маховика) и кочината заминава у космоса... другото е пари, нерви и труд, който няма реализация (баси 286 градуса за 10 - 12 коня, и разход литър - два отгоре... ама си има хора за всичко)


п.п. истината е в турбо конверсийте, но на атмосферен двиг. излиза около 4000++ лева (турбо и инжектори втора ръка), обаче там е манията :twisted: :twisted: :twisted:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта