Е да така си е но ако се замислим малко ако се вземат и бутала нещата започват да клонят към 2000лв а за 20тина кончета заслужава ли си???KILLER GTI написа:rusiq_24 написа:Е ще се сгъстява пак по българския начинKILLER GTI написа:като гледате за валове , се оглеждаите и за бутала че инак ни6то не стаа !!!
вариянти за згъстяване има много! ама наи добре си е с бутали
Пак за валове...
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ето за такива ли става въпрост 13.1:1 http://bildon.com/catalog/DetailsList.c ... B.21&Nav=6KILLER GTI написа:rusiq_24 написа:Е ще се сгъстява пак по българския начинKILLER GTI написа:като гледате за валове , се оглеждаите и за бутала че инак ни6то не стаа !!!
вариянти за згъстяване има много! ама наи добре си е с бутали
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ми аз си мисля че и 3000 няма да стигнат за да се направи армосверка!
а тез валове са преработени оригинални валове и затова са на таз цена,
както правят и Kentcams но те предлагат и доста по агресивни валове които не са копия!
catcams също е добър вариянт за разпределителни валове, а и за БГ има представител!
а тез валове са преработени оригинални валове и затова са на таз цена,
както правят и Kentcams но те предлагат и доста по агресивни валове които не са копия!
catcams също е добър вариянт за разпределителни валове, а и за БГ има представител!
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
колеги, малко се намесвам в темата, обаче искам да ви споделя моя опит!
просто инвестицията в "правенето" на атмосферна кола не си заслужава. освен това не ми се сърдете сега или обиждайте, но има една друга немска марка, на която бензиновите атмосферните двигатели вървят доста по - добре, а и носят много на силов тунинг!
forced induction рулира, разликата направо е невероятна!
ако искате повер - конверсията е единствения верен вариант!!!
просто инвестицията в "правенето" на атмосферна кола не си заслужава. освен това не ми се сърдете сега или обиждайте, но има една друга немска марка, на която бензиновите атмосферните двигатели вървят доста по - добре, а и носят много на силов тунинг!
forced induction рулира, разликата направо е невероятна!
ако искате повер - конверсията е единствения верен вариант!!!
-
Cordoba16vt
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
Cordoba16vt
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
[quote="TDI-RS"]просто инвестицията в "правенето" на атмосферна кола не си заслужава. освен това не ми се сърдете сега или обиждайте, но има една друга немска марка, на която бензиновите атмосферните двигатели вървят доста по - добре, а и носят много на силов тунинг!
quote]
абе моа да поспоря тук ама си е до начин на каране - турбокола с предно върви само направо и не мое завива особено като я подпира голям бууст !
кола с рошави валове , лек маховик , с други думи пошава атмосферка е перфектна за каране по завои така че си е до човека какво иска да направи
quote]
абе моа да поспоря тук ама си е до начин на каране - турбокола с предно върви само направо и не мое завива особено като я подпира голям бууст !
кола с рошави валове , лек маховик , с други думи пошава атмосферка е перфектна за каране по завои така че си е до човека какво иска да направи
-
devil_vas
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
TDI-RS написа:освен това не ми се сърдете сега или обиждайте, но има една друга немска марка, на която бензиновите атмосферните двигатели вървят доста по - добре, а и носят много на силов тунинг!
коя, ако не е тайна
струва ми се, че за стреет кола (която да е ползваш и за драг да си правиш fun и за ежедновено каране) например, на атмосферен автомобил, добро решение е и нитрото... напримр 50 шота всеки 2.0 16V двигател би ги издържал без проблем... на сток двигател като моя даже се силят и на 75 шота, без да има нужда от отваряне на блока за смяна на карантий... другите конверсий са скъпи, и често правят колата невъзможна или трудна за ежедновно каране.
поне до такъв извод стиганах, след като изчетох много инфо за валове, олекотени маховици, всмукатели и прочие за моя двигател
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
ееее, как коя, то е ясно предполагам на всички
не си много прав колега.
ХЕ - то за да понесе 75 шота му трябват задължително друга електроникаи промяна на работния режим в "обикновенния" вид. да не говорим, че за по - добър ефект трябва да се смени поне единият вал, а за сигурност биелите и буталата! тези биели никак не са от най - здравите / тавана им е до 330 к.с. /
ако още не се сещаш за какво става въпрос - препратка към GSI DOHC
не си много прав колега.
ХЕ - то за да понесе 75 шота му трябват задължително друга електроникаи промяна на работния режим в "обикновенния" вид. да не говорим, че за по - добър ефект трябва да се смени поне единият вал, а за сигурност биелите и буталата! тези биели никак не са от най - здравите / тавана им е до 330 к.с. /
ако още не се сещаш за какво става въпрос - препратка към GSI DOHC
-
devil_vas
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
за 75-те шота и аз не съм съгласен, просто към толкова се силят на сток карантий (за електроника не съм казал нищо
). за мен това си е изнасилване на мотора. виж, 50-те шота са си напълно реални и се достига желаната мощност точно в момента в който ти трябва... през останалото време си имаш напълно нормална сток кола на която разхода и се запазва и няма да се чудуиш как например с едни 297 градусови валове да накараш колата да работи на свободна, без да даваж допълн допълнтелно газ.. което в градско условия си е ад. но всеки си преценява за какво му трябва колата....
лично аз ако имах необходимите пари бих заложил на 286 градусови (отново проблема е с празния ход)
малко бавно заграх, но вече те разпознах

лично аз ако имах необходимите пари бих заложил на 286 градусови (отново проблема е с празния ход)
малко бавно заграх, но вече те разпознах
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кола с не толкова агресивни валове да речем по-малки от 270гр няма проблем с празния ход idle, а пък азота него разбирам на стрийт кола никога не бих сложил.
Пък, кое е по-добрия вариант принудително пълнене или злобна атмосферка всеки си решава и всяка концепция си има предимства.
Много се кефя на NA машините.
Пък, кое е по-добрия вариант принудително пълнене или злобна атмосферка всеки си решава и всяка концепция си има предимства.
Много се кефя на NA машините.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
TDI-RS написа:просто инвестицията в "правенето" на атмосферна кола не си заслужава.
Колега нещо неправилно се изрази, как да не си заслужава правенето на атмосферка, ми то за всекидневна кола - това си е най- доброто решение(ша ма извиняват турбинираните - теорията ми е такава), като и се улекоти туй-онуй, като и се ръчне малко горивото, като се увеличи сгъстяването, като се полират колекторите, като се ръчнат гърнетата и т.н. двигателя започва да джавка като японска пистарка и кефа да караш е изключителен, имам атмосферка която лекичко съм пипнал и с пукнати глави, износени бутала и цилиндри, 3кг. фланци и 205, със задно - кърти седалките до 2-ра
Разпределителче е хубава работа
, но за кола която се кара в градски условия е добре да не е повече от 280 градуса. -
devil_vas
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
niikoo_1 написа:Кола с не толкова агресивни валове да речем по-малки от 270гр няма проблем с празния ход idle, а пък азота него разбирам на стрийт кола никога не бих сложил.
Пък, кое е по-добрия вариант принудително пълнене или злобна атмосферка всеки си решава и всяка концепция си има предимства.
Много се кефя на NA машините.
е то с тия 270 (мисля предните са 268 градуса) къв е смисъла освен че ще гори малко повече и празния ход пак ще е на по високи обороти... аз като съм с 268 заводско, дали си струва да слагам 272 например - не според мен... като ще е гарга да е рошава. затова на атмосферен двигател се пляска едно нитро на 50 шота правят се малко модове (чип, сгъстяване и олекотяване на маховика) и кочината заминава у космоса... другото е пари, нерви и труд, който няма реализация (баси 286 градуса за 10 - 12 коня, и разход литър - два отгоре... ама си има хора за всичко)
п.п. истината е в турбо конверсийте, но на атмосферен двиг. излиза около 4000++ лева (турбо и инжектори втора ръка), обаче там е манията
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта
