1.8 abs ----->Digifant

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19292
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот stefan4o » Чет 15 дек 2011 13:13


Ще пробвам с ЕТКА да помогна, доколкото мога с питанките в разликите:
1. Да започнем първо с буталото:
026 107 065R - ABS
026 107 065N - RP
026 107 065R - PF,RV,GU,RH,PB
026 107 065N - AAM

2. Разпр.вал:
026 109 101Q - ABS
026 109 101M - AAM
026 109 101Q - RP,GU,RH
026 109 101M - PN,EZ,RF
026 109 101G - PB,PF,RV

3. Клапани:
035 109 601K 91.9 - ABS, AAM,EZ,PN,GU,RP,RF,RH смукателни
053 109 611 - изпускателни - еднакви при горепосочените мотори.

Това са приликите и разликите, които открих на първо четене в ЕТКА :beer




Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот DG GoLF MKIII » Чет 15 дек 2011 15:41


Отказах се да минавам на digifant ,не си струва да харча 400 500 лв при положение ,че един двигател 2е излиза на таз цена.Вече съм си напазарувал глава от ПБ с вал от 2е ,ще се кара пак със моното като само леко ще се изтърга дросела,както е направил преди време колегата baivan,на когото благодаря за помоща. :да: Ще споделя снимки като се почне ,а колкото до разликата в колите напълно подкрепям ,че от двигател до двигател има огромна разлика,за моя радост попаднах на изключително добър мотор ,който понавървява доста добре :) Дано и след направените доработки колата тръне още малко..


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот Stenly » Чет 15 дек 2011 20:42


Отказах се да минавам на digifant ,не си струва да харча 400 500 лв при положение ,че един двигател 2е излиза на таз цена


Знаеш ли състоянието на този 2Е двигател и помисли в кой мотор е по рентабилно да си вкараш парите...


павле
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот павле » Нед 15 яну 2012 18:50


abs и aam имаха разлика в буталата и разпр вал.доколкото помня,abs беше с по-високо бутало,а градусите на валовете не се сещам вече.преди години ми се наложи да направя сверка между двата двигателя и това инфо ми е останало в главата.
при бмв има два еднакви като кубатура двигатели с горе-долу еднаква мощност,но различен вървеж.м20б20 след карбураторното пълнене е с дж троник,степен-9.8-1,маховик на 6.3кг,ок 125к.с.,след 88г е мотроник 1.3,степен 8.8,маховик с 2кг по-тежък,129к.с.по-старото желязо чувствително е по-пъргаво...


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот DG GoLF MKIII » Пет 10 фев 2012 14:50


Здравейте колеги,понеже съм с изпускателен колектор от PB и в момента нямам ламбда сонда и искам да попитам къде ще е най-правилно да се сложи ламбда сонда с един проводник ?


Потребителски аватар
caro
Мнения: 568
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот caro » Пет 10 фев 2012 16:30


bobocamaro написа:Digifant ползва и кнок сензор. :)
Ако колегата ползва старата инсталация, трябва да предвиди проводници за него.
Четири проводника и за механичния дебитомер.
Четири броя и за Ламбда, която е с подгрев.
Два броя за пета стартова дюза, ако я има на колектора, и ако ЕКУ-то е от тип "с пета дюза"
Сега, между всмук. колектор и главата стои един сензор - води се "after run" за остатъчна температура след гасене. :oops:..той ми е много "мътен", на мен лично.

Явно говориш за PF защото PB няма ламбда сонда.


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот DG GoLF MKIII » Пет 10 фев 2012 17:10


caro написа:
bobocamaro написа:Digifant ползва и кнок сензор. :)
Ако колегата ползва старата инсталация, трябва да предвиди проводници за него.
Четири проводника и за механичния дебитомер.
Четири броя и за Ламбда, която е с подгрев.
Два броя за пета стартова дюза, ако я има на колектора, и ако ЕКУ-то е от тип "с пета дюза"
Сега, между всмук. колектор и главата стои един сензор - води се "after run" за остатъчна температура след гасене. :oops:..той ми е много "мътен", на мен лично.

Явно говориш за PF защото PB няма ламбда сонда.

Не колега за 1.8 абс става въпрос с колектор от ПБ съм и сега незнам къде да сложа ламдата


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот baivan » Съб 11 фев 2012 15:46


Правиш си отвор на колектора на около 10-тина см от края му, там където е вече тръба и го направи странично, защото нагоре няма място а надоло може да я закачиш някъде. Заваряваш на тоя отвор гайка със същата резба каквато е на ламбдата, удължаваш кабелчето на сондата и си ти.


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот DG GoLF MKIII » Съб 11 фев 2012 18:01


baivan написа:Правиш си отвор на колектора на около 10-тина см от края му, там където е вече тръба и го направи странично, защото нагоре няма място а надоло може да я закачиш някъде. Заваряваш на тоя отвор гайка със същата резба каквато е на ламбдата, удължаваш кабелчето на сондата и си ти.

До сега не съм го правил защото ламбдата е с един проводник, (без подгрев) но щом може ще действам :да:


Потребителски аватар
Ivo_Golf3_GT
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот Ivo_Golf3_GT » Пет 16 мар 2012 2:44


Здравейте и от мен!
Без да ставам банален искам само да добавя, че моя ABS мотор е много читав
и колата върви доволно с него. На магистрала съм го пробвал 2 пъти до 210км/ч
на бензин и можеше дори още. Ускорението е доста добро също. Доста коли
съм 'наказвал' по пътищата. Колата е почти сток, с изключение на KN филтъра,
иридиевите свещи и гърнето Ремус. Аз лично съм много доволен от вървежа.
Не съм карал друг мотор 90к.с., но ABS-а за мен е много яка играчка! :mrgreen:
:да:


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот DG GoLF MKIII » Вто 05 юни 2012 18:19


Мина доста време от пускането на темата та ето че събрах всички части от PB нужни за преминаване от моно на пълна инжекция.Сега имам едно допитване до тези които са се занимавали с тази операция въпроса ми свързан с инсталацията към диджифана коя инсталация ще ми трябва само тази от компа към стъпковото към бобините и там др датчици или ще ми трябва и инсталация от бушониерата на ПБ?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот Stenly » Вто 05 юни 2012 20:17


Трябва ти запалителна и инжекционна инсталация ...


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот DG GoLF MKIII » Пет 22 юни 2012 9:21


Здравейте колеги в събота започвам да разглобявам мотора и ми е много мътно с тази инсталция.Набавих си целия сноп от бушониерата до моторния отсек от пасат 3 PB та въпросите ми са ще имали рязане и съединяване на кабели или направо ще се включа към моята бушониера без да реже нищо.Разбрах, че се оплитала нова инсталация като съвместно се запазвала тази към датчиците за маслото високо и ниско налягане.Ще ползвам моя датчик за температура а другото, което ме интересува дали ще мога да ползвам моята си бобина ?


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот Gigabyte » Пет 22 юни 2012 12:14


Този сайт: http://a2resource.com/electrical/CE2.html ,мисля че ще ти е от полза... На мен поне ми беше като имах преправянки по инсталацията на Джетата :beer


Потребителски аватар
DG GoLF MKIII
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: 1.8 abs ----->Digifant

Мнениеот DG GoLF MKIII » Съб 23 юни 2012 21:25


Благодаря ти колега ,ще ми е от голяма полза :beer Ето до къде я докарах днес разглобих верния кон ABS a :cry: утре живот и здраве ще се слага новата глава :banana
ето малко снимки извинявам се за лошото качество но разполагах с телефон :oops:
Изображение
Изображение

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта