


1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
А ако цилиндрите са ти на бъчви ,което на око няма как да установиш...
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
И от какво точно ще са станали на бъчви? Колата си работеше до последно без проблем... И какво трябва да направя според теб, просто ей така да отида и да си замъкна блока на шлайф...
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Натоварването на буталото към цилиндрите не e еднакво във всички посоки. И щеше да се наложи да го караш директно на шлайф.. ако човечеството не беше измислило измервателни уреди като индикатор, митрометър и т.н... които са една идея по точни от рулетката.
Майстора ти би трябвало много добре да знае как се прави мотор. Вместо да се дървиш тук, питай него
Майстора ти би трябвало много добре да знае как се прави мотор. Вместо да се дървиш тук, питай него

-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Абе, пичове, не разбрахте ли, че сам си правя мотора? Смисъл такъв, не четете ли изобщо за какво става дума в темата, за да се захвана с тва нещо смятам, че поне малко от малко знам за какво иде реч. По вашата логика... трябва да направя пълен основен ремонт, сми и коляновия вал ли да си шлайфам ако лагерите са ми леко износени за 300к км? Идеята на темата е съвсем друга ако обърнете внимание на заглавието бихте могли (надявам се) да разберете какво имам предвид, ако няма какво да кажете по темата, ще съм ви изключително благодарен, ако не пишете повече в нея.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Браво, адмирации
По въпроса ти дали да сменяш всичко наред... никой не казва че трябва да купиш цял мотор от Порше Изток
Ако лагерите са за смяна сменяш лагери.. не вал. Обаче какво лошо има в това да си премериш всички размери и хлабини преди да затвориш мотора. Нали за това е разглобен... да го провериш, тунинговаш, надградиш и т.н. Не виждам какво лошо ти се казва тук. Никой не те спира, никой не ти казва луд ли си сложи си ВР6 или нещо подобно.
Ако искаш само мнения а-у и ебаси якото, е друг въпрос
П.С. Страшно много хора затварят директно моторите без да мерят каквото и да е (когато е отворен само за ревизия, не по симптоми), но когато правиш лично твоя мотор аз мисля, че трябва да дадеш дори излишния максимум

По въпроса ти дали да сменяш всичко наред... никой не казва че трябва да купиш цял мотор от Порше Изток

Ако искаш само мнения а-у и ебаси якото, е друг въпрос

П.С. Страшно много хора затварят директно моторите без да мерят каквото и да е (когато е отворен само за ревизия, не по симптоми), но когато правиш лично твоя мотор аз мисля, че трябва да дадеш дори излишния максимум

-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Има нещо вярно и в твоите думи, днес извадих буталата и коляновия вал, лагерите, учудващо за мен се оказаха като нови, маслените сегменти са позаминали, но така или иначе всичко отива на нови части. Маслената помпа я разглобих видимо няма луфтове и износване, но си бях забравил луфтомера и не ми се връщаше до нас само за него, така че утре ще меря хлабините й. Цилиндрите, както вече казах, нямат нито ръб, хонинга си им седи, колекторите нямат никакъв нагар. С всеки ден оставам все по- очарован от здравината на тая кола ( още повече, че знам как съм я карал последните 5 години >:)) Засега обаче ще има лек застой, искам да събера абсолютно всички необходими части и чак тогава да почна със събирането.
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
И както винаги, всяко хубаво нещо си има край, или много хубаво не е на хубаво...
оказа се, че на главата, мейду всеки всмукателен и изпускателен клапан имам по 1 цепка, демек 4... и сега чакам съветите ви, да търся друга тиква или да нося тая да я заваряват?!
оказа се, че на главата, мейду всеки всмукателен и изпускателен клапан имам по 1 цепка, демек 4... и сега чакам съветите ви, да търся друга тиква или да нося тая да я заваряват?!
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Според мен е въпрос на личен избор
От една страна главата трябва да може да се направи без ядове (най-малкото си я карал без проблем до сега).. от друга, такава ще намериш за вярвам не повече от 100 лева. Но пък може да е ялова.. което си е просто късмет. Така или иначе трябва да я носиш на "главар", най-добре се посъветвай с него.. мисля си, че ще ти даде правилен съвет.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Повечето глави имат цепнатини там. Ако са политки и не си имал досега проблеми, няма страшно. Ако мислиш да го тормозиш тоя мотор, или нова глава, или ремонт на тази.
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Лошото е, че е спукана на много кофти място, хората на които си нося главите в такива случай,не искат да се наемат с гаранции на заварките, което мен лично винаги ме е спирало, не ми се рискува да направя всичко останало, почти всички чаркове да са нови и да правя такива цигански истории. Мисля да търся глава втора употреба, даже тук се продава цял такъв мотор за 180 лева, оборудван със спукан картер и мисля да си набавя една моторетка...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
Човека, който ми прави главите, се наема с всякакви заварки и до този момент не съм имал рекламация от него. Варианти - колкото искаш.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
И от какво точно ще са станали на бъчви? Колата си работеше до последно без проблем... И какво трябва да направя според теб, просто ей така да отида и да си замъкна блока на шлайф...
Баце както ти изглежда здрав мотора ,така може да има яко износване,което без измерване НЯМА как да установиш и следователно няма да можеш да изкараш максималното от мотора. Не си играя да пиша да се заяждам давам ти съвет как се правят нещата... оттам на сетне ти си знаеш. ОК ти си сглобяваш мотора в това лошо няма но има неща ,които шлайфистите могат да ги проверят и отремонтират за да си сигурен после,че всичко с двигателя ще е ок.
Относно главата ... търси от АБА.
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
АБА код на мотор ли е? и ако да какъв? къде и как мога да ги направя тея измервания щото, както казваш всичко изглежда наред и накрая греда с тая глава, та поне да ми е мирна главата ще се мериме... въпроса е къде?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
ABA е американски тип двигател 2.0л, еквивалент на европейския 2Е, там е доста често ползван и е доста масов. Мисля, че не се предлага за Европа 

-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 AFT с вал и клапани от 1,8 или направо цяло глава?
е тва добре, а съвместима ли е тиквата с моя мотор съответно колектори и дюзи компютри компоти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта