Принудително пълнене на VAG двгигатели

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот niikoo_1 » Пон 08 окт 2012 9:26


Заводски компетишън е около 1370тина кг, като го накичиш с кулер, генерация на 76мм, турбина, колектор, спирачки, големи дискове, големи джанти и още един чувал части нещата си идват на местото. :lol:

При Дани пак килограмите са човешки, защото е с карбонови седалки, иначе ако сложиш 5-так 2.2 20V и горепосочената периферия колата си отива на 1500кг. :idea:

S3ка примерно е като гюле и тежи 1420-1450кг. от завода без да си правил нищо по нея, ходи я тунинговай после и давай добри времена mhihi

Няма как модерна фабрична 4х4 кола да тежи малко (Lancer Evo X е 1590кг), освен ако не е импреза Класик Тайп РА с десен волан дето е под 1200кг, но там кола няма, имаш волан седалки и капандура на тавана.




Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот v1aDo » Пон 08 окт 2012 9:48


По въпроса за теглото. На Дани компетишъна съм го мерил когато беше още мой на най-точната везна в Пловдив. С всичкото допълнително тегло от колектори, турбина генерация и т.н. Колата беше с пълен интериор без резервна гума и крик и приблизително 10л. бензин- 1321кг.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот niikoo_1 » Пон 08 окт 2012 10:27


За протокола, ако ти се занимава може да премериш и сегашния компетишън докато е сток, че ми е интересно колко ще тежи както е с резервна гума и ел.люк, че на кварталния пунк за скрап искат 10лв. за мерене и ме загубиха като клиент :)


Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот v1aDo » Пон 08 окт 2012 13:15


Току що минах през кантара че ми беше по път :) 1386кг. пълно оборудване с около 20л. гориво


Потребителски аватар
dani90
Мнения: 307
Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот dani90 » Пон 08 окт 2012 14:06


Владо и на мен ми беше интересно, защото знам че ти го беше мерил и е бил 132*.Колата веднъж Милен я мери някъде в Казичене с около 10 литра гориво и резервна гума - 138* каза че бил.После и аз го мерих 1395 - заради повечето гориво.

Ники, аз съм с карбонови седалки, но съм на оригиналните шини за да се мърдат навсякъде-нормално.


Нико, преди си мислих че от спирачките ще натежи малко от малко, но пък окачването е с 30 кила сигурно по леко(кв-тата от стандартното).


Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот v1aDo » Пон 08 окт 2012 14:30


Незнам и аз откъде идват разликите. Днес бях на същия кантар на който бях и с твойта кола вече направена обаче. Според мен няма особенни разлили в теглата на сток компетишън и такъв с ABF турбо. Като нагласим тия месеци врачанския ще го кача пак на същия кантар, вече имаме поне база за сравнвние.


Потребителски аватар
dani90
Мнения: 307
Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот dani90 » Вто 09 окт 2012 15:11


Не е изключено софийските кантари да са "хакнати", но въпреки това ще е интересно да напишеш резултатите.

Владо, сега се сещам че от гърнетата само има към 15 кила разлика.Онези с които беше колата и настоящите магнафлоу беше 15 кг разликата.

Последна промяна от dani90 на Чет 11 окт 2012 11:28, променено общо 1 път.


golf_8450
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот golf_8450 » Вто 09 окт 2012 19:42


Колеги нека да видим дали темата ще помогне сега. Аз имам мерак да направя АБФ-а турбо. Критериите ми са да не е повече от 220 к.с. Като се има предвид, че сега е пълен сток с 9а кутия. До края на месеца ще го разглобявам, защото много взе да припушва (все пак 310 000км). Че от каква кола колектор, какво турбо и т.н.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот hose » Вто 09 окт 2012 23:35


golf_8450 написа:Колеги нека да видим дали темата ще помогне сега. Аз имам мерак да направя АБФ-а турбо. Критериите ми са да не е повече от 220 к.с. Като се има предвид, че сега е пълен сток с 9а кутия. До края на месеца ще го разглобявам, защото много взе да припушва (все пак 310 000км). Че от каква кола колектор, какво турбо и т.н.



Колектор от рено меган,турбото по добре да е от камаз,за да може да го "надуеш" по добре.... facepalm
Това не е сериозно.Ти сам реши какво турбо да сложиш,щото от 20 човека,които ще пишат в темата ще получиш поне 9 различни мнения.Прочети малко,не бързай да пускаш тема,а като Добрин ти я заключи да се прехвърлиш на друго място.Има цифра,ама наистина цифра теми за подобен тюнинг.Това,че не ти се чете е друг въпрос
Айде наслука и кураж



p.s. Четенето му е майката.... :bishop


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот rexpitbul » Сря 10 окт 2012 20:38


hose написа:
golf_8450 написа:Колеги нека да видим дали темата ще помогне сега. Аз имам мерак да направя АБФ-а турбо. Критериите ми са да не е повече от 220 к.с. Като се има предвид, че сега е пълен сток с 9а кутия. До края на месеца ще го разглобявам, защото много взе да припушва (все пак 310 000км). Че от каква кола колектор, какво турбо и т.н.



Колектор от рено меган,турбото по добре да е от камаз,за да може да го "надуеш" по добре.... facepalm
Това не е сериозно.Ти сам реши какво турбо да сложиш,щото от 20 човека,които ще пишат в темата ще получиш поне 9 различни мнения.Прочети малко,не бързай да пускаш тема,а като Добрин ти я заключи да се прехвърлиш на друго място.Има цифра,ама наистина цифра теми за подобен тюнинг.Това,че не ти се чете е друг въпрос
Айде наслука и кураж



p.s. Четенето му е майката.... :bishop


Е нали за това е тази тема да се пита и отговаря :) какво, как , защо ? Ето човека има конкрена цел идея и пита какво? как? а отговора е чети. За какво тогава е темата ? :oops: :hmmmm


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот hose » Сря 10 окт 2012 22:32


Темата е за обяснения кой,какво,с какво и как е направил,какви резултати е постигнал,какви грешки е направил(за да не се правят после от другите),темата е за постигнати реални резултати,тук и сега,нали ме разбираш....?????А не е за обяснения на въпроси от типа "кажете ми как АБФ-а да ми стане 300 коня".....
Тема ,която разяснява хората в реални условия,тук в България,какво са постигнали,с колко са го постигнали...Тема,в която се надявам да няма линкове от чужди сайтове,кой какво е правил там,а да се говори само за реални неща случващи се в милата ни татковина.....
Надявам се да съм бил изчерпателен


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 11 окт 2012 8:30


Чудя се откъде да започна :Mr Green Fun


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот rexpitbul » Чет 11 окт 2012 13:31


hose написа:Темата е за обяснения кой,какво,с какво и как е направил,какви резултати е постигнал,какви грешки е направил(за да не се правят после от другите),темата е за постигнати реални резултати,тук и сега,нали ме разбираш....?????А не е за обяснения на въпроси от типа "кажете ми как АБФ-а да ми стане 300 коня".....
Тема ,която разяснява хората в реални условия,тук в България,какво са постигнали,с колко са го постигнали...Тема,в която се надявам да няма линкове от чужди сайтове,кой какво е правил там,а да се говори само за реални неща случващи се в милата ни татковина.....
Надявам се да съм бил изчерпателен


Ами като гледам заглавието на темата и първото мнение на колегата пуснал я! Разбирането е много общо. Пише какви възможности имат ваг двигателите, какво може да се постигне и как. Никъде не видях да пише, че темата е само за готови турбо проекти (дори и така да е не видях да има много инфо за такива)
Не се заяждам с теб. А изразявам мнение в тема, която трябва да е по-скоро с технически, а не политически мненя по върпоса като моето и твоето :lol:


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vankata_84 » Чет 11 окт 2012 15:37


Колко се разрежда ABF с подложката от втора гарнитура?
Все пак това е отправната точка колко може да надуваме после?
Аз съм чувал и чел за налягания над 1бар, но не знам при каква степен на сгъстяване?


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 02 ное 2012 10:45


Vankata_84 написа:Колко се разрежда ABF с подложката от втора гарнитура?
Все пак това е отправната точка колко може да надуваме после?
Аз съм чувал и чел за налягания над 1бар, но не знам при каква степен на сгъстяване?


трябва сам да си я сметнеш , не е проблем да сложиш и две гарнитури направо, за да разредиш достойно колата . Може да е челосван блок , глава и оттам да мърда всичко.
За стандартни части не се препоръчва над 300 коня мотор, при топ състояние ! аз бих карал на степен 8.5 и буст около 1 бар и някакви обороти от рода на 6 500 .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта