това е чудесно предложение-бутона под педала-мисля че ще се справя.имам резервна машинка за пръскалки,трябва ми само подходящо казанче.niks-76-твоя вариант ще ми излезе доста скъпо,а и доста приспособяване.dobrinb написа:Сега се сетих малко подробности. Значи беше направено със система от резервоарче и пръскалки за чистачките, като бутона за пускане на пръскалките е монтиран под педала за газта. Като се настъпи до долу педала, се включват пръскалките, и по този начин при пълна газ се получава по добро охлаждане на въздуха, преминаващ през кулера, т.е. не се получава предполагаемото увеличаване на турбо дупката, тъй като не се получава пръскане при ниски обороти. Надявам се да съм го обяснил ясно
Водно охлаждане на интеркулер
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Братоци, тука много добре пише за тези системи. Или поне е обяснен основния принцип на водната инжекция, а пръскането на вода по кулера е съвсем друг въпрос: http://www.rallycars.com/Cars/WaterInjection.html
В google търсите water injection и ще излезнат даже много производители на такива системи.
С 2 думи водната инжекция пръска вода във въздуховода, а не в/у кулера.
Късмет с начинанието!
В google търсите water injection и ще излезнат даже много производители на такива системи.
С 2 думи водната инжекция пръска вода във въздуховода, а не в/у кулера.
Късмет с начинанието!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13538
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
SMEL написа:той праха си го има и така.
Иди при Иван моргата и вземи 1 казан я от Пасатор , я Голф- казана 5 лв помпата 10-15 лв може казан с монтирана помпа. От магазин за Лада си вземи пръскачки за стъклата на Лада / имат пластмасови с по 2 отвора и са черни.
Може да си вземеш 4 - да има по 1 и за миене на фаровете като на Бората на Цецо.
За управление -може да се вземе сигнал от датчика за температура и с 1 компаратор и реле да се включва помпта при превишаване на зададена температура.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:Абе то това е пределно ясно и повечето хора много добре знаем какво е водна инжекция![]()
Тука говорим конкретно за пръскане на вода по интеркулера, а не за водна инжекция, включването ти не беше нужно![]()
Не си открил топлата вода.
Добре г-н експерт, вече ще имам в предвид да пиша само според настроението на потребителите, но по-горе пишете за Ево, Импреса, в които има точно водна инжекция, а не да си пръскат по кулерите.
А kris11 добре го каза за моргите и пръскалките, пробвайте пък каквото стане.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Парви сте ама те пръскат Азот, а не вода, поне на състезанията....
Има си такива системи за охлаждане на кулера с Азот, ма се сещата къде отиваме в ценоразписа
Идеята с трабичката е супер, предлагам обаче елипса със дупчици за да покрие по голяма площ, един регулатор за налягане преди нея за да дига зверски налягането на течността и другото е съд с течност и малко водопровод
Ето какво предлага NOS за кулер... разгледайте системата внимателно, може да ви хрумне още нещо как да се направи "home made"
Помислете си как ще се пуска системата - електронен соленоид или механика?

Има си такива системи за охлаждане на кулера с Азот, ма се сещата къде отиваме в ценоразписа

Идеята с трабичката е супер, предлагам обаче елипса със дупчици за да покрие по голяма площ, един регулатор за налягане преди нея за да дига зверски налягането на течността и другото е съд с течност и малко водопровод

Ето какво предлага NOS за кулер... разгледайте системата внимателно, може да ви хрумне още нещо как да се направи "home made"
Помислете си как ще се пуска системата - електронен соленоид или механика?

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
SMEL написа:пръскалки в практикера най различни,моторче с помпа имам,мъркуч имам/от системе за кръвопреливане-70 ст---остана казанче-но сега скъсах каре/много коне станаха и пущината не издържа/-така че утре съм в бокса да сменям каре.После ще търся казанче.
ти да не си качил и понита в багажника......колко много коне ти станаха, че почна да късаш каретата?



-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 04 ное 2006 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Това го има точно при Субару Импреца WRX.Tъй като двигателят й е боксер , а кулерът е отгоре му , много се нагрява. И инженерите от Субару са монтирали с-ма за охлаждане , която посредством бутон от купето впръсква вода м-у ребрата му , тоест това , което ти искаш да направиш. Предполагам , че ще има добър ефект. Само не знам как да го направя при моето G60... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта