Водно охлаждане на интеркулер

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 27 яну 2007 22:11


dobrinb написа:Сега се сетих малко подробности. Значи беше направено със система от резервоарче и пръскалки за чистачките, като бутона за пускане на пръскалките е монтиран под педала за газта. Като се настъпи до долу педала, се включват пръскалките, и по този начин при пълна газ се получава по добро охлаждане на въздуха, преминаващ през кулера, т.е. не се получава предполагаемото увеличаване на турбо дупката, тъй като не се получава пръскане при ниски обороти. Надявам се да съм го обяснил ясно :wink:
това е чудесно предложение-бутона под педала-мисля че ще се справя.имам резервна машинка за пръскалки,трябва ми само подходящо казанче.niks-76-твоя вариант ще ми излезе доста скъпо,а и доста приспособяване.




Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Съб 27 яну 2007 23:11


Братоци, тука много добре пише за тези системи. Или поне е обяснен основния принцип на водната инжекция, а пръскането на вода по кулера е съвсем друг въпрос: http://www.rallycars.com/Cars/WaterInjection.html

В google търсите water injection и ще излезнат даже много производители на такива системи.

С 2 думи водната инжекция пръска вода във въздуховода, а не в/у кулера.

Късмет с начинанието!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 27 яну 2007 23:37


Абе то това е пределно ясно и повечето хора много добре знаем какво е водна инжекция :wink:

Тука говорим конкретно за пръскане на вода по интеркулера, а не за водна инжекция, включването ти не беше нужно :wink:

Не си открил топлата вода.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13538
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 27 яну 2007 23:50


SMEL написа:той праха си го има и така.


Иди при Иван моргата и вземи 1 казан я от Пасатор , я Голф- казана 5 лв помпата 10-15 лв може казан с монтирана помпа. От магазин за Лада си вземи пръскачки за стъклата на Лада / имат пластмасови с по 2 отвора и са черни.
Може да си вземеш 4 - да има по 1 и за миене на фаровете като на Бората на Цецо.

За управление -може да се вземе сигнал от датчика за температура и с 1 компаратор и реле да се включва помпта при превишаване на зададена температура.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Нед 28 яну 2007 10:42


niikoo_1 написа:Абе то това е пределно ясно и повечето хора много добре знаем какво е водна инжекция :wink:

Тука говорим конкретно за пръскане на вода по интеркулера, а не за водна инжекция, включването ти не беше нужно :wink:

Не си открил топлата вода.


Добре г-н експерт, вече ще имам в предвид да пиша само според настроението на потребителите, но по-горе пишете за Ево, Импреса, в които има точно водна инжекция, а не да си пръскат по кулерите.

А kris11 добре го каза за моргите и пръскалките, пробвайте пък каквото стане.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 28 яну 2007 10:55


Пич точно в Евото и СТИ-ките има и функция да си пръскат по интеркулера. :wink:

Явно не си видял, мога да ти докажа (ако не вярваш), ама не ми се влиза в безсмислени спорове.
Идеята ми беше, че поста ти беше излишен.
Както и моя сега. 8)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 28 яну 2007 16:18


Парви сте ама те пръскат Азот, а не вода, поне на състезанията....

Има си такива системи за охлаждане на кулера с Азот, ма се сещата къде отиваме в ценоразписа :lol:

Идеята с трабичката е супер, предлагам обаче елипса със дупчици за да покрие по голяма площ, един регулатор за налягане преди нея за да дига зверски налягането на течността и другото е съд с течност и малко водопровод :wink:

Ето какво предлага NOS за кулер... разгледайте системата внимателно, може да ви хрумне още нещо как да се направи "home made"

Помислете си как ще се пуска системата - електронен соленоид или механика?

Изображение


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 28 яну 2007 18:26


пръскалки в практикера най различни,моторче с помпа имам,мъркуч имам/от системе за кръвопреливане-70 ст---остана казанче-но сега скъсах каре/много коне станаха и пущината не издържа/-така че утре съм в бокса да сменям каре.После ще търся казанче.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 28 яну 2007 18:54


SMEL написа:пръскалки в практикера най различни,моторче с помпа имам,мъркуч имам/от системе за кръвопреливане-70 ст---остана казанче-но сега скъсах каре/много коне станаха и пущината не издържа/-така че утре съм в бокса да сменям каре.После ще търся казанче.

ти да не си качил и понита в багажника......колко много коне ти станаха, че почна да късаш каретата? mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 28 яну 2007 19:57


незнам-ама като охладя и кулера допълнително се притеснявам като дам газ да не тръгне само предницата без купето :?: :mad: :mad: :олелеее = :077:


corsair
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 04 ное 2006 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот corsair » Нед 28 яну 2007 23:10


Това го има точно при Субару Импреца WRX.Tъй като двигателят й е боксер , а кулерът е отгоре му , много се нагрява. И инженерите от Субару са монтирали с-ма за охлаждане , която посредством бутон от купето впръсква вода м-у ребрата му , тоест това , което ти искаш да направиш. Предполагам , че ще има добър ефект. Само не знам как да го направя при моето G60... :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта