ауди а3 1.8 20V проектче

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Пет 01 ное 2013 19:26


Приятел, стига с това нитро(не е разрешено).А щто се отнася до бюджет явно не си правил бегачка или много добре знаеш че винаги накрая сметките не излизат от първоначално замисленото.Засега съм решил да изхарча до 5000лв. за двигател, без електрониката но първо започвам с нещата които мога да подготвя и направя сам. А това са окачване(монтаж на койловери), спирачки(само нови дискове и накладки заради 15"макадамови гуми и монтаж на хидравлична ръчна),направа на ролбар по приложение "Ж" монтиране на 6ини за седалката и слагане на лексан.Демонтаж на резервоара и направа на нов по размер който ще бъде монтиран на мястото на резервната гума с външни помпи.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 ное 2013 2:04


Тонка тук има хорица които да ти помогнат, ама трябва да се позайждат малко. Добре дошъл във форума :) :beer


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Нед 03 ное 2013 13:48


Абе Ванка, да се позаяждат, позаяждат ама колко да се позаяждат? Важно е да понапишат нещо че направо незнам, едни казват изобщо да не се занимавам с този АГН мотор а направо да търся АБФ! А сега де? :rolleyes


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 ное 2013 16:30


kapoma4o написа:Абе Ванка, да се позаяждат, позаяждат ама колко да се позаяждат? Важно е да понапишат нещо че направо незнам, едни казват изобщо да не се занимавам с този АГН мотор а направо да търся АБФ! А сега де? :rolleyes

Пацо, Пешката и др. съфорумници може да ти помогнат. Боби също се е занимавал с атмосферки. Имай търпение, цяла зима е пред теб.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот rough » Нед 03 ное 2013 19:44


kapoma4o написа:...Демонтаж на резервоара и направа на нов по размер който ще бъде монтиран на мястото на резервната гума...


Няколко реда по-нагоре спомена пролижение "Ж"...прочети го!!!


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот rough » Нед 03 ное 2013 20:19


kapoma4o написа:направо да търся АБФ! А сега де? :rolleyes


Тампона на двигателя при г3 и а3 се захваща по различен начин но е лесно да се преправи с малко фантазия...

200кубика не са за подценяване :exclaim


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Нед 03 ное 2013 20:40


Споменявайки приложение "Ж" имах в предвид ролбара само!


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот rough » Нед 03 ное 2013 21:16


неможеш сам да си "измислиш" резервоара а трябва да е от серийна кола или със фиа хомологация

добър варянт е резервоар от трабант...правилна правоъгълна форма и добър обем (около 22литра)
чети преди да правиш каквото и да е за да не се налага да го преправяш


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Нед 03 ное 2013 21:28


:th_up


Потребителски аватар
quattro16v
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 08 юни 2013 11:45
Автомобил: Audi A6 C6 quattro
Двигател: BMK 3.0 TDI 2006
Местоположение: Монтана

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот quattro16v » Нед 03 ное 2013 23:57


rough написа:неможеш сам да си "измислиш" резервоара а трябва да е от серийна кола или със фиа хомологация
чети преди да правиш каквото и да е за да не се налага да го преправяш


Специално за резервоара в който и да е български шампионат никой нищо няма да му каже. Доста от колите не са със серийните си резервоари пък в България дали има 5 коли с хомологирани резервоари. Не за всички неща от правилниците се гледа по техническите прегледи у нас. В правилниците на ФИА пише и че всяка кола трябва да има един или повече каталитични конвертора, да не е по шумна от 100 децибела при 4500 об./м. и задължително изхода на изпускателната система да е в задния край на автомобила. Хайде сега замислете се колко автомобила отговарят на тези изисквания, не се правя на интересен или нещо подобно просто така стоят нещата в реалност.
Иначе по темата, колега успех с проекта и дано се до разгорещи битката в Х3 до година :th_up .


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Пон 04 ное 2013 21:08


Техническия преглад в РАЛИКРОСА е по "разхлабен" отколкото в другите дисциплини така че да затворим темата приложение "Ж".
п.п Явно колега незнае че хомологираните горивни резервоари са от 1000лв нагоре!


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот sin orel C20XE » Пон 04 ное 2013 21:53


kapoma4o написа:Техническия преглад в РАЛИКРОСА е по "разхлабен" отколкото в другите дисциплини така че да затворим темата приложение "Ж".
п.п Явно колега незнае че хомологираните горивни резервоари са от 1000лв нагоре!

Колега, нещо много си се обърал за форума и неговите членове, а и не само за този форум.
Никой не ти е длъжен да ти напише целия сет ъп за колата, било то общо или в детайли, сам каза, че си подготвял коли за раликрос, демек трябва да си запознат с много от нещата за колата ти, а и не само за нея. Пишеш някакви работи от сорта: "5 процента знаели, пък другите- НЕ" , а ти тогава кой питаш? Няма как някой да седне да ти направи вуртуален двигател- кое как и какво, нали се сещаш, че някои хора с това си вадят парите. Та мой съвет е: направи си една нова тема или си продължи тази, опиши хубаво какво си направил, как мислиш да седят нещата, постни некоя и друга снимка, темата ще ти стане интересна и ще видиш как нещата сами ще се наредят и колко добри съвета ще получиш от знаещи хора в областа на автомобилния тунинг, пишещи тук. И спри да се дървиш на хората, всеки има интернет и чете, знаем кое колко струва и как се прави- не ядем доматитО с колците!
Успех с проекта!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот paco » Пон 04 ное 2013 22:01


kapoma4o написа:...Демонтаж на резервоара и направа на нов по размер който ще бъде монтиран на мястото на резервната гума с външни помпи.

Защо?!?! За да се чудиш как да го произведеш, как да нагласиш помпите, да направиш колата с по-висок център на тежестта или какво? Оригиналния е на възможно най-доброто място, ако ти е голям или те притеснява разплискването, просто го прекрои. Пластмасата се "заварява" и проблеми няма никакви, карах с такъв 5години . Помпата защо да е външна? Това ще наложи слагането и на кеч танк за горивото, което е напълно излишно. Ти си с асматик мотор дето няма да види дюзи над 300-360сс, съответно дори оригиналната потопяема помпа ще ти свърши чудесна работа icon_idea .
Докато не изчерпаш възможностите на наличния капацитет, възможности на това с което разполагаш, недей да променяш нищо. Това не само ще оскъпи проекта ти, но и ще го направи ремонто непригоден в екстремните усложия в койт искаш да караш колата. Колкото повече кичиш колата с излишни системи, толкова повече неща могат да те предадат в състезанието.


kapoma4o
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот kapoma4o » Пон 04 ное 2013 22:47


Колега, много си прав за резервоара НО всичко което казваш важи за другите дисциплини(асфалтови) но не и за раликроса.Там лискането на гориво по дупките е направо страшно,да не говорим за камъните и фракцията от макадама. Плюс това става за въпрос за гориво, максимум 6 обиколки от около 900м.Има ли смисъл от 40,50л резервоар в този случай? И колко ще струва да го напълниш с гъби за да спреш лискането? А за помпата съм се спрял на вън6на заради по лесния монтаж, не заради друго.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)

Мнениеот paco » Вто 05 ное 2013 0:59


С това трабантово чудо съм карал около година. Затапих му долната пробка и разпробих с бор-щанга 60мм отвор от горе в който се побира идеално оригиналната сонда с все подкачваща помпа от Голф 2 ГТИ. Ползвах я зашото имах външен съд, но ти просто трябва да я замениш с наличната ти от AGN и си решаваш всички проблеми. За разплискването, ако си мераклия ще ти подаря гъба от един стар хомологиран резервоар.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта