ауди а3 1.8 20V проектче
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
- Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
Приятел, стига с това нитро(не е разрешено).А щто се отнася до бюджет явно не си правил бегачка или много добре знаеш че винаги накрая сметките не излизат от първоначално замисленото.Засега съм решил да изхарча до 5000лв. за двигател, без електрониката но първо започвам с нещата които мога да подготвя и направя сам. А това са окачване(монтаж на койловери), спирачки(само нови дискове и накладки заради 15"макадамови гуми и монтаж на хидравлична ръчна),направа на ролбар по приложение "Ж" монтиране на 6ини за седалката и слагане на лексан.Демонтаж на резервоара и направа на нов по размер който ще бъде монтиран на мястото на резервната гума с външни помпи.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
Тонка тук има хорица които да ти помогнат, ама трябва да се позайждат малко. Добре дошъл във форума :) 

-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
- Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
Абе Ванка, да се позаяждат, позаяждат ама колко да се позаяждат? Важно е да понапишат нещо че направо незнам, едни казват изобщо да не се занимавам с този АГН мотор а направо да търся АБФ! А сега де? 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
kapoma4o написа:Абе Ванка, да се позаяждат, позаяждат ама колко да се позаяждат? Важно е да понапишат нещо че направо незнам, едни казват изобщо да не се занимавам с този АГН мотор а направо да търся АБФ! А сега де?
Пацо, Пешката и др. съфорумници може да ти помогнат. Боби също се е занимавал с атмосферки. Имай търпение, цяла зима е пред теб.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
kapoma4o написа:...Демонтаж на резервоара и направа на нов по размер който ще бъде монтиран на мястото на резервната гума...
Няколко реда по-нагоре спомена пролижение "Ж"...прочети го!!!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
kapoma4o написа:направо да търся АБФ! А сега де?
Тампона на двигателя при г3 и а3 се захваща по различен начин но е лесно да се преправи с малко фантазия...
200кубика не са за подценяване

-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
- Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
Споменявайки приложение "Ж" имах в предвид ролбара само!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
неможеш сам да си "измислиш" резервоара а трябва да е от серийна кола или със фиа хомологация
добър варянт е резервоар от трабант...правилна правоъгълна форма и добър обем (около 22литра)
чети преди да правиш каквото и да е за да не се налага да го преправяш
добър варянт е резервоар от трабант...правилна правоъгълна форма и добър обем (около 22литра)
чети преди да правиш каквото и да е за да не се налага да го преправяш
- quattro16v
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 08 юни 2013 11:45
- Автомобил: Audi A6 C6 quattro
- Двигател: BMK 3.0 TDI 2006
- Местоположение: Монтана
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
rough написа:неможеш сам да си "измислиш" резервоара а трябва да е от серийна кола или със фиа хомологация
чети преди да правиш каквото и да е за да не се налага да го преправяш
Специално за резервоара в който и да е български шампионат никой нищо няма да му каже. Доста от колите не са със серийните си резервоари пък в България дали има 5 коли с хомологирани резервоари. Не за всички неща от правилниците се гледа по техническите прегледи у нас. В правилниците на ФИА пише и че всяка кола трябва да има един или повече каталитични конвертора, да не е по шумна от 100 децибела при 4500 об./м. и задължително изхода на изпускателната система да е в задния край на автомобила. Хайде сега замислете се колко автомобила отговарят на тези изисквания, не се правя на интересен или нещо подобно просто така стоят нещата в реалност.
Иначе по темата, колега успех с проекта и дано се до разгорещи битката в Х3 до година

-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
- Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
Техническия преглад в РАЛИКРОСА е по "разхлабен" отколкото в другите дисциплини така че да затворим темата приложение "Ж".
п.п Явно колега незнае че хомологираните горивни резервоари са от 1000лв нагоре!
п.п Явно колега незнае че хомологираните горивни резервоари са от 1000лв нагоре!
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
kapoma4o написа:Техническия преглад в РАЛИКРОСА е по "разхлабен" отколкото в другите дисциплини така че да затворим темата приложение "Ж".
п.п Явно колега незнае че хомологираните горивни резервоари са от 1000лв нагоре!
Колега, нещо много си се обърал за форума и неговите членове, а и не само за този форум.
Никой не ти е длъжен да ти напише целия сет ъп за колата, било то общо или в детайли, сам каза, че си подготвял коли за раликрос, демек трябва да си запознат с много от нещата за колата ти, а и не само за нея. Пишеш някакви работи от сорта: "5 процента знаели, пък другите- НЕ" , а ти тогава кой питаш? Няма как някой да седне да ти направи вуртуален двигател- кое как и какво, нали се сещаш, че някои хора с това си вадят парите. Та мой съвет е: направи си една нова тема или си продължи тази, опиши хубаво какво си направил, как мислиш да седят нещата, постни некоя и друга снимка, темата ще ти стане интересна и ще видиш как нещата сами ще се наредят и колко добри съвета ще получиш от знаещи хора в областа на автомобилния тунинг, пишещи тук. И спри да се дървиш на хората, всеки има интернет и чете, знаем кое колко струва и как се прави- не ядем доматитО с колците!
Успех с проекта!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
kapoma4o написа:...Демонтаж на резервоара и направа на нов по размер който ще бъде монтиран на мястото на резервната гума с външни помпи.
Защо?!?! За да се чудиш как да го произведеш, как да нагласиш помпите, да направиш колата с по-висок център на тежестта или какво? Оригиналния е на възможно най-доброто място, ако ти е голям или те притеснява разплискването, просто го прекрои. Пластмасата се "заварява" и проблеми няма никакви, карах с такъв 5години . Помпата защо да е външна? Това ще наложи слагането и на кеч танк за горивото, което е напълно излишно. Ти си с асматик мотор дето няма да види дюзи над 300-360сс, съответно дори оригиналната потопяема помпа ще ти свърши чудесна работа

Докато не изчерпаш възможностите на наличния капацитет, възможности на това с което разполагаш, недей да променяш нищо. Това не само ще оскъпи проекта ти, но и ще го направи ремонто непригоден в екстремните усложия в койт искаш да караш колата. Колкото повече кичиш колата с излишни системи, толкова повече неща могат да те предадат в състезанието.
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:10
- Автомобил: AUDI A3 1.9TDI A3 1.8 20v
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
Колега, много си прав за резервоара НО всичко което казваш важи за другите дисциплини(асфалтови) но не и за раликроса.Там лискането на гориво по дупките е направо страшно,да не говорим за камъните и фракцията от макадама. Плюс това става за въпрос за гориво, максимум 6 обиколки от около 900м.Има ли смисъл от 40,50л резервоар в този случай? И колко ще струва да го напълниш с гъби за да спреш лискането? А за помпата съм се спрял на вън6на заради по лесния монтаж, не заради друго.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Силов тунинг за 1.8 20V AGN (NOT TURBO)
С това трабантово чудо съм карал около година. Затапих му долната пробка и разпробих с бор-щанга 60мм отвор от горе в който се побира идеално оригиналната сонда с все подкачваща помпа от Голф 2 ГТИ. Ползвах я зашото имах външен съд, но ти просто трябва да я замениш с наличната ти от AGN и си решаваш всички проблеми. За разплискването, ако си мераклия ще ти подаря гъба от един стар хомологиран резервоар.






Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта