как се надува турбина Garett T3
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: как се надува турбина Garett T3
колега ето и обещаните снимки от мен
- Прикачени файлове
- MapTo``
- Мнения: 273
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как се надува турбина Garett T3
колега този котролер върши ли ти работа ,има го за 35 лв но не знам дали върши работа ,някой ползвал ли е някои от другите които съм пуснал ,мисля ,че някой са без този тройник и се монтират директно на тръбичката към westgate.
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: как се надува турбина Garett T3
върши ми работа гарет т3 я карах на 1 бар с този контролер .. не съм ползвал друг за да ти кажа :)
- MapTo``
- Мнения: 273
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как се надува турбина Garett T3
а на Гарета колега махна гуменото маркуч и го върза там със шлауфка ли ,в смисъл ще ти кача една снимка да ми кажеш дали така става както аз мисля да го направя
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: как се надува турбина Garett T3
махаш маркуча и като вземеш контролера в пакета има маркуч удрязваш едно малко парче и го режеш на две и го поставяш на двете тръби и посредата тройника ..
- MapTo``
- Мнения: 273
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как се надува турбина Garett T3
lydas когато караше турбината си Garett T3 с буст контролера на 1 бар налягане ,този буст контролер постоянно ли ти държеше налягането на 1 бар или само за момент го качва и после пак пада на 0,6 ,питам те защото се бях засилил да си купувам механичен буст контролер,но момчето което ги продава и се занимава с тунинг ми каза,че нямало да има ефект ,по скоро ми обясни ,че само за момент щял да ми дигне налягането и после веднага щяло пак да падне на 0,6.Един вид за секунда ще удари 1 бар примерно и веднага пак пада на 0,6 ,нямало да държи постоянно 1 бар,варианта в който може да ми държи постоянно 1 бар бил, ако завия геита на самата турбина тогава си надува до 1 бар и го държи.Не знам дали е прав или не ,то ми е ясно ,че като навия гейта на турбината ще надува до 1 бар и примерно на 3400 оборота ще е на 1 бар ,ама гейта ми е на много шибано място и без да откача колектора към аспуха не знам дали ще стане .
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: как се надува турбина Garett T3
на 1ва и 2ра не можех да направя 1бар защото нямах достатъчно газове защото мотора ми е разреден но на 3та 4та и 5та ми държеше 1 бар постоянно налягане в високите обороти ..
- MapTo``
- Мнения: 273
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как се надува турбина Garett T3
значи няма нищо общо с това което това момче ми каза,той ми вика ще ти качи 1 бар за момент и после пак ще падне на 0,6,само ще имащ пик на буста за момент и като направи пика буста щял да падне на 0,6 много странно не ги разбирам нещо нещата ,и затова ми вика най добре си я надуй от геита на турбината там няма да имаш спадане и постоянно ще си надува до 1 бар .
- MapTo``
- Мнения: 273
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как се надува турбина Garett T3
според теб има ли нещо вярно в това което казва или аз нещо не съм разбрал ,незнам
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: как се надува турбина Garett T3
не би трябвало да има такъв проблем а ако ти пада буста ще е 0.1 надоло от 1 да пада на 0.9 при мен налягането не падаше ... а и за да навиеш този гейт е много сложна работата трябва той да се разкапсалова и да се навие че после пак да се капсалова и става дълга и широка вариянта е с буст контролера ...
- Matrixa
- Мнения: 47
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 19:30
- Автомобил: VW Passat GT
- Двигател: PG 1991 G60 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как се надува турбина Garett T3
По принцип е най-добре да си завъртиш гейта, само че както ти каза обикновено е на много завряно място и трябва да направиш 1001 проби за да го нагласиш на 1 бар. Естествено налягането си го гледаш на 3-та и 4-та предавка, защото 1-ва и 2-ра много лъжат особено ако си с boost контролер. Аз го ползвам, защото вече ми е свършил хода на шпилката и за да я навия още трябва да я резна и да и навия резба, което просто до момента не съм се заел да го направя, но и това ще стане. В общи линии този контролер китайския червения, при мен е син, си е компромисно решение за мен. Върши работа, но не е най-добрия вариант, а за тази турбина от началото на темата май е единствения вариант, понеже при нея гейта ми изглежда доста по-различен от масово разпространените. Може и аз да съм нещо в заблуда, но не виждам поне как може да се регулира, освен ако шпилката й не е скрита, което е много вероятно. 

- MapTo``
- Мнения: 273
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: как се надува турбина Garett T3
да шпилката е много завряна,маха се планката от 4-те болта и от там със шестограм се навива геита,той в дадения случай от снимките на първа страница изглежда като клапан на който по средата има място за шестограм мисля ,ми явно имам два варианта единия ми е буст контролер ,другият ми е да си сложа направо другата турбина ККК-24 ,поне нейният геит е отвънка и се вижда,само незнам дали отзад маслената магистрала отливника които отива в картера ще ми пасне от Гарета на ккк24 дали е същият
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как се надува турбина Garett T3
Опитвате се да откриете топлата вода, или по-лошо да си усложните живота, кое от двете?. Какво, по лесно е да смениш турбо от това да сложиш буст колнтролер ли?!?! Колкото повече натягаш един актуатор, толкова повече скъсяваш хода му
. В крайна сметка, пружината в актуатора неможе да бъде натягана до безкрай, защото ще блокира клапана. Правилния подход е да се смени пружината с по-твърда.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта