Малко Diesel Tunning

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 21 сеп 2007 22:08


Добре де ако например се пусне мнооооого малко азот в трабата преди инеркулера с цел охлаждане на системата опасноста да се с4упи нещо е :?: :?: :?:

Голяма / Малка :?: :?:




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 22 сеп 2007 10:58


Ако пускаш азот по-принцип не търсиш охлаждане. Трябва да се дозира внимателно, защото драстично повишава компресията. Другото е, че трябва да си чипосан, за да пускаш азот, т.е. трябва помпата да хвърля повече нафта, отколкото можеш да изгориш нормално, без азот. И третото е, че азота е временно решение, върши работа за драг, но за улични изпълнения, освен еднократни или по-дълго пътуване, забрави.

В момента проучвам въпроса с водно-метаноловата инжекция, интересни работи стават с нея. 8)

П.С. Азота спокойно можеш да го пуснеш преди турбината (компресора), няма никакъв проблем.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Съб 22 сеп 2007 11:20


Азота сам по себе си няма да свърши нищо.Просто диазотния оксид има 2 атома азот и един кислород.Единия атом кислород е катализатора на горенето а за да се разкъсат връзките между азотните атоми и кислорода е нужна енергия а тя идва от топлината.
Вярно е че без повече нафта няма резон.Ако искаме да намалим детонациите при бензина състезателните коли имат водно впръскване
известно още от самолетните двигатели.Това вече беше споменатао от колегата в темата :) Но все пак не съм спец :?

Кислорода не е катализатор в процеса на горене, а си е жив участник в него! Топлина за разкъсване на връзката между атомите има предостатъчно в горивната камера. mod edit: musura


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Нед 23 сеп 2007 21:37


да бре колега само за драг ти говора,а мегасклърт или там как беше дали ще може да го оправлява пускането на азота при определени обороти ,определена скорост и др.там подобни работи :roll:

П.С.Азота нали е мноооого студен как така няма да има охлаждащо деиствие :?:


metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот metalqgata » Вто 25 сеп 2007 14:55


А какво ще се получи, ако се вкара чист кислород във въздушния филтър?? Не се ли подобрява горенето? Чувал съм, че само с въздуха може да се вдигнат до 2 пъти конете! А отноно това с пропан-бутана :) Аз съм много сагласен, и ако се измисли нещо, ще съм първия който е сагласен да си тества колата :)


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 25 сеп 2007 19:03


мисля си че чист кислород няма как да му вкараш освен ако въздушния филтър не е затворен херметически, ама така пък ще имаш ограничени количества.. а и друг момент е че чист кислород хич, ама хич не е хубаво.. може да стане някой бум :)

има доста други начини да подобриш турбо-дизеловия двигател
жив пример: http://www.youtube.com/watch?v=3AHriCwrWnY


metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот metalqgata » Вто 25 сеп 2007 20:53


Е това нещо как се полочава? Аз исках да си продам дизела (1.6 ГТД) и да си купя ГТИ, но по-добрия вариант за мен, е да си направя нещо по двигателя. Един пич, с един рендак, си беше сложил кислород във филтъра, и беше врутнал опмпата да пуска повече нафта. И наистина му вървеше много повече! А кислорода би трябвало да може да се направи с някакви магнит-винтили, та като пуснеш кислорода да ти спира естествения приток на въздух. Просто споделям, ако смятате, че има някакъв ефект... :)


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 02 окт 2007 18:49


Според мен само с кислород няма да стане. Кислорода поддържа горенето, но трябва 'материал' за да се разширят газовете при горенето - това е азота. В атмосферния въздух съотношението на азота е окло 78%, а на кислорода - 20%. Затова и NOS системите съдържат бутилки с азотен окис, който при възпламеняването добавя както кислород, така и азот. Пускаш повече гориво от помпата и става лудница...


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Малко Diesel Tunning

Мнениеот scirocco gt » Вто 02 окт 2007 20:32


kam_tod написа:Едни идеи ми се въртят от известно време, ама нека да ги споделя.
Става въпрос за турбо-дизелов двигател.
Какво ще кажете, ако паралелно на тръбата за турбото се пусне от въздушния филтър още една тръба към турбото, която минава през карбуратор с вода и метанол вътре.
И още, към компресорната част на турбото да се подаде пропан-бутан?
Естествено. всичко опира до настройки, ама аз сега мисля върху принципа.
Аз си мисля, че това са около 50-60 коня отгоре, а комбинирано с чип - над 100 кончета.
Всички мнения са добре дошли.
http://www.holley.com/02519NOS.asp


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 02 окт 2007 20:47


Намислил съм един сетЪп:
компресор за ниските + blow-off вентил, механичен
клапа между компресора и турбината
турбина за средните/високите
механична инжекция с помпа 5-7 бара за водно-метанолова инжекция
чип с много нафта
интеркулер въздух/въздух

какво мислите?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 02 окт 2007 20:51


kam_tod написа:какво мислите?


че си чешем напразно и безмислено езиците (пръстите) :idea:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 02 окт 2007 20:53


musura написа:
kam_tod написа:какво мислите?


че си чешем напразно и безмислено езиците (пръстите) :idea:

Много аргументирано мнение, гледам скоро ще ги врътнеш 6000, ма и повече не ти мърдат по тоя начин. mhihi


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 02 окт 2007 23:30


kam_tod написа:какво мислите?

имаш идеи но освен че е тд друго за двигателя не казваш .
за какво ти е този проект италиянско драг ....
какво турбо
какьв компресур
колко нафта
коло ще изкара мотора според теб
колко бара ша надува

какво мисля за такьв проект аз ;
скьпо трудоемко неблагодарно загуба на време


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 окт 2007 0:11


То в началото няма да е много скъпо ама ще е трудна настройката и мотора ще си иде за секунди.Ако искаш бързина земи бензинка и турни азот :?


metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот metalqgata » Сря 03 окт 2007 19:42


kam_tod написа:Според мен само с кислород няма да стане. Кислорода поддържа горенето, но трябва 'материал' за да се разширят газовете при горенето - това е азота. В атмосферния въздух съотношението на азота е окло 78%, а на кислорода - 20%. Затова и NOS системите съдържат бутилки с азотен окис, който при възпламеняването добавя както кислород, така и азот. Пускаш повече гориво от помпата и става лудница...


Ами ако се добави пропан-бутан директно към горивния филтър, за да обогатява иначе бедната за толкова кислород смес?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта