Голяма / Малка
Малко Diesel Tunning
Ако пускаш азот по-принцип не търсиш охлаждане. Трябва да се дозира внимателно, защото драстично повишава компресията. Другото е, че трябва да си чипосан, за да пускаш азот, т.е. трябва помпата да хвърля повече нафта, отколкото можеш да изгориш нормално, без азот. И третото е, че азота е временно решение, върши работа за драг, но за улични изпълнения, освен еднократни или по-дълго пътуване, забрави.
В момента проучвам въпроса с водно-метаноловата инжекция, интересни работи стават с нея.
П.С. Азота спокойно можеш да го пуснеш преди турбината (компресора), няма никакъв проблем.
В момента проучвам въпроса с водно-метаноловата инжекция, интересни работи стават с нея.
П.С. Азота спокойно можеш да го пуснеш преди турбината (компресора), няма никакъв проблем.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Азота сам по себе си няма да свърши нищо.Просто диазотния оксид има 2 атома азот и един кислород.Единия атом кислород е катализатора на горенето а за да се разкъсат връзките между азотните атоми и кислорода е нужна енергия а тя идва от топлината.
Вярно е че без повече нафта няма резон.Ако искаме да намалим детонациите при бензина състезателните коли имат водно впръскване
известно още от самолетните двигатели.Това вече беше споменатао от колегата в темата
Но все пак не съм спец
Кислорода не е катализатор в процеса на горене, а си е жив участник в него! Топлина за разкъсване на връзката между атомите има предостатъчно в горивната камера. mod edit: musura
Вярно е че без повече нафта няма резон.Ако искаме да намалим детонациите при бензина състезателните коли имат водно впръскване
известно още от самолетните двигатели.Това вече беше споменатао от колегата в темата
Кислорода не е катализатор в процеса на горене, а си е жив участник в него! Топлина за разкъсване на връзката между атомите има предостатъчно в горивната камера. mod edit: musura
-
metalqgata
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
мисля си че чист кислород няма как да му вкараш освен ако въздушния филтър не е затворен херметически, ама така пък ще имаш ограничени количества.. а и друг момент е че чист кислород хич, ама хич не е хубаво.. може да стане някой бум
има доста други начини да подобриш турбо-дизеловия двигател
жив пример: http://www.youtube.com/watch?v=3AHriCwrWnY
има доста други начини да подобриш турбо-дизеловия двигател
жив пример: http://www.youtube.com/watch?v=3AHriCwrWnY
-
metalqgata
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Е това нещо как се полочава? Аз исках да си продам дизела (1.6 ГТД) и да си купя ГТИ, но по-добрия вариант за мен, е да си направя нещо по двигателя. Един пич, с един рендак, си беше сложил кислород във филтъра, и беше врутнал опмпата да пуска повече нафта. И наистина му вървеше много повече! А кислорода би трябвало да може да се направи с някакви магнит-винтили, та като пуснеш кислорода да ти спира естествения приток на въздух. Просто споделям, ако смятате, че има някакъв ефект... 
Според мен само с кислород няма да стане. Кислорода поддържа горенето, но трябва 'материал' за да се разширят газовете при горенето - това е азота. В атмосферния въздух съотношението на азота е окло 78%, а на кислорода - 20%. Затова и NOS системите съдържат бутилки с азотен окис, който при възпламеняването добавя както кислород, така и азот. Пускаш повече гориво от помпата и става лудница...
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Малко Diesel Tunning
http://www.holley.com/02519NOS.aspkam_tod написа:Едни идеи ми се въртят от известно време, ама нека да ги споделя.
Става въпрос за турбо-дизелов двигател.
Какво ще кажете, ако паралелно на тръбата за турбото се пусне от въздушния филтър още една тръба към турбото, която минава през карбуратор с вода и метанол вътре.
И още, към компресорната част на турбото да се подаде пропан-бутан?
Естествено. всичко опира до настройки, ама аз сега мисля върху принципа.
Аз си мисля, че това са около 50-60 коня отгоре, а комбинирано с чип - над 100 кончета.
Всички мнения са добре дошли.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
kam_tod написа:какво мислите?
имаш идеи но освен че е тд друго за двигателя не казваш .
за какво ти е този проект италиянско драг ....
какво турбо
какьв компресур
колко нафта
коло ще изкара мотора според теб
колко бара ша надува
какво мисля за такьв проект аз ;
скьпо трудоемко неблагодарно загуба на време
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
metalqgata
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
kam_tod написа:Според мен само с кислород няма да стане. Кислорода поддържа горенето, но трябва 'материал' за да се разширят газовете при горенето - това е азота. В атмосферния въздух съотношението на азота е окло 78%, а на кислорода - 20%. Затова и NOS системите съдържат бутилки с азотен окис, който при възпламеняването добавя както кислород, така и азот. Пускаш повече гориво от помпата и става лудница...
Ами ако се добави пропан-бутан директно към горивния филтър, за да обогатява иначе бедната за толкова кислород смес?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта
