Г-3 1,8mi-> 1,8 I-Digifant

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 13 окт 2007 15:07


Kokoo, какво стана? Провери ли как се държи с резистор?
Че да знаем дали да си напиняме бръмбърите в главите още ;)




Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Съб 13 окт 2007 15:26


radotom написа:Kokoo, какво стана? Провери ли как се държи с резистор?
Че да знаем дали да си напиняме бръмбърите в главите още ;)


Проверих,не е от него.
Досега се рових и мисля че го открих проблема :idea:
Реших да пробвам с друг дебитомер и друго моторче за празех ход и видях че от тройно разклоненото маркуче за вакума което вързано на дросела ,бенз регулатор и кутията на въздушният филтър ,тече бензин от регулатора и влиза в пленума на всмукателният.Буквално му налива бензин от там :shock и се удавя.
Изглежда регулатора е прецакан :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 13 окт 2007 16:06


Kokoo написа:Изглежда регулатора е прецакан :roll:

:да: Май второто ми предположение!
Сменяй и ГААаааазззззз..... :drive


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 14 окт 2007 15:48


ами на мен от регулатора на налягането ми тече бензини се всмуква от колектора, поедно време маркуча от реглатора се беше разлигавил от бензина и беше се запушил ,от което не искаше да пали ,затова си мисля че маи няма да е от регулатора,иначе ако е от него имам един резервен


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 14 окт 2007 20:09


Регулатора е сменен и сега е ОК. :D


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Нед 14 окт 2007 22:30


И сега вървежа как е,сподели де


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 14 окт 2007 22:59


varbanoff написа:И сега вървежа как е,сподели де


Има още малко неща за изчистване ,а и не съм я ръчкал много че маслото ми се поразреди с "оливането с бензин и трябва да го сменя.
Иначе разликата отпреди е огромна ,специално във високите.
Днес я пробвахме с двама човека и половин мотор в багажника,и си показва зъбките :D
Като и оправя довършителните работи ще взема един Г-тек да видя каква е разликата и има ли ефект от останалите" доработки" по-главата :Mr Green Fun


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 14 окт 2007 23:11


Честито :да:


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Нед 14 окт 2007 23:23


Супер..... От мен Гтек-а от теб черпенето :)


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пон 15 окт 2007 7:28


smg написа:Супер..... От мен Гтек-а от теб черпенето :)

:beer


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 15 окт 2007 15:46


Евала :D радвам се че се е получила трансплантацията(нали и на мен скоро ще ми се наложи) и караш първата в България тройка 1.8 диги (освен ако няма някой с присаден цял мотор) :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 18 окт 2007 19:02


Колата вече прави без проблем 180км/ч на Ботевградско :wink:
А преди спираше на 140-160км/ч според зависи.
От първа на втора кине синджиро и превърта гуми сериозно.

Сега остава да се доизкусури всичко и да се замери по Г-тек и собственика да черпи по бира. :lol: :beer:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 18 окт 2007 19:09


niikoo_1 написа:Колата вече прави без проблем 180км/ч на Ботевградско :wink:
А преди спираше на 140-160км/ч според зависи.
От първа на втора кине синджиро и превърта гуми сериозно.

Сега остава да се доизкусури всичко и да се замери по Г-тек и собственика да черпи по бира. :lol: :beer:


Хахаха "кине синджиро и превърта гуми" ... хахаха
Казвайте резултати от Г-тек-а, че аз утре купувам глава, с колектор и дросел и като взема и сегменти, лагери и стоманена гарнитура почвам да събирам мотора и да го събирам поне с ентусиазъм, а на купето на Мк2 мисля, че резултата ще е и по-добър!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 18 окт 2007 19:11


100% ще е по-добър резултата.
МК3 е доста по тежко, конкретно на Кокоо е към 1170кг според кантара, на който я е мерил.
Аз му разправям отдавна да изхвърли климатика :Mr Green Fun


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Чет 18 окт 2007 20:40


Само трябва да взема Гтек-а и го мериме ;)
негодника За теб се отнася 8)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: M3ntata и 25 госта