Че да знаем дали да си напиняме бръмбърите в главите още
Г-3 1,8mi-> 1,8 I-Digifant
radotom написа:Kokoo, какво стана? Провери ли как се държи с резистор?
Че да знаем дали да си напиняме бръмбърите в главите още
Проверих,не е от него.
Досега се рових и мисля че го открих проблема
Реших да пробвам с друг дебитомер и друго моторче за празех ход и видях че от тройно разклоненото маркуче за вакума което вързано на дросела ,бенз регулатор и кутията на въздушният филтър ,тече бензин от регулатора и влиза в пленума на всмукателният.Буквално му налива бензин от там
Изглежда регулатора е прецакан
varbanoff написа:И сега вървежа как е,сподели де
Има още малко неща за изчистване ,а и не съм я ръчкал много че маслото ми се поразреди с "оливането с бензин и трябва да го сменя.
Иначе разликата отпреди е огромна ,специално във високите.
Днес я пробвахме с двама човека и половин мотор в багажника,и си показва зъбките
Като и оправя довършителните работи ще взема един Г-тек да видя каква е разликата и има ли ефект от останалите" доработки" по-главата

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niikoo_1 написа:Колата вече прави без проблем 180км/ч на Ботевградско![]()
А преди спираше на 140-160км/ч според зависи.
От първа на втора кине синджиро и превърта гуми сериозно.
Сега остава да се доизкусури всичко и да се замери по Г-тек и собственика да черпи по бира.![]()
:
Хахаха "кине синджиро и превърта гуми" ... хахаха
Казвайте резултати от Г-тек-а, че аз утре купувам глава, с колектор и дросел и като взема и сегменти, лагери и стоманена гарнитура почвам да събирам мотора и да го събирам поне с ентусиазъм, а на купето на Мк2 мисля, че резултата ще е и по-добър!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта

Май второто ми предположение!

