Предложиха ми и едно PB мисля ще е по-добре от РП-то....
С бенз.двг ще ми излезе по-тънко , та май натам взимам да клоня...
Помагайте с избора на двигател...
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако ще караш на газ, вземи си ЕЗ, или ако намериш 1,8 еквивалент, ГУ мисля че беше,няма смисъл да скопяваш инжекцията със газово, ако ти се занимава може на ЕЗ-тката да и набиеш бутала или каквото там трябва за да ти стане 1,8 /справка - личо
/ и пак ще ти е по-удачен вариант от ПБ, и не защото ПБ то е лоша машина, напротив, просто ако тръгнеш на инжекция трябва да мениш много повече неща
ПС има сега в раздел продава доста читава ЕЗ-тка


ПС има сега в раздел продава доста читава ЕЗ-тка
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Plamen_RI написа:ако ще караш на газ, вземи си ЕЗ, или ако намериш 1,8 еквивалент, ГУ мисля че беше,няма смисъл да скопяваш инжекцията със газово, ако ти се занимава може на ЕЗ-тката да и набиеш бутала или каквото там трябва за да ти стане 1,8 /справка - личо/ и пак ще ти е по-удачен вариант от ПБ, и не защото ПБ то е лоша машина, напротив, просто ако тръгнеш на инжекция трябва да мениш много повече неща
![]()
ПС има сега в раздел продава доста читава ЕЗ-тка
Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
K_Power написа:......
Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!
За да стане от 1.6 --> 1.8 трябва да смениш колянов вал и бутала - биелите са еднакви!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Li4o написа:K_Power написа:......
Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!
За да стане от 1.6 --> 1.8 трябва да смениш колянов вал и бутала - биелите са еднакви!
Добре де, каква е разликата в буталата? Да, може да имат по-голяма горивна камера, щото всички 1,6 са на 9:1, а от 1,8 само РП мотора е 9:1, всички други са по 10:1! каква е разликата в буталата, диаметъра е един и същ, теглото сигурно не е едно и също, но и при различните 1,8 мотори теглото на буталата също има разлика!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
K_Power написа:Li4o написа:K_Power написа:......
Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!
За да стане от 1.6 --> 1.8 трябва да смениш колянов вал и бутала - биелите са еднакви!
Добре де, каква е разликата в буталата? Да, може да имат по-голяма горивна камера, щото всички 1,6 са на 9:1, а от 1,8 само РП мотора е 9:1, всички други са по 10:1! каква е разликата в буталата, диаметъра е един и същ, теглото сигурно не е едно и също, но и при различните 1,8 мотори теглото на буталата също има разлика!
Разликата е в положението на буталния болт - на различна височина е при буталата от 1.6 и 1.8

А размера на горивните камери в буталата са си отделна тема...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
FreeSoul написа:По идея на батко Ви rusiq_24 - какво ще кажете за следния вариант ПБ с карбуратор вместо инжекцията![]()
Възможно ли е да се осъществи![]()
Защото галимацията около компютри,помпи и т.н ще е голяма с ПБ-то
всичко може

нека си кажат мнението експертите по карбове

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Vizor написа:FreeSoul написа:По идея на батко Ви rusiq_24 - какво ще кажете за следния вариант ПБ с карбуратор вместо инжекцията![]()
Възможно ли е да се осъществи![]()
Защото галимацията около компютри,помпи и т.н ще е голяма с ПБ-то
всичко можеедни фланци и 1 вебер по читав ще заспи според мен..
нека си кажат мнението експертите по карбове
А бе човека мисля, че иска безпроблемна ежедневка...
FreeSoul написа: ......
Та сега се чудя какво да бъде бензин/газ или дизел? Колата ще е ежедневна, за ходене насам-натам и вършене на работа. За вдигане на адреналина ще си ползвам другата колица.....
....
От бензиновите моя анонс е за RP мотор или 1.8 карбуратор - нямат ядове с газта;)
За дизелите нямам идея...

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Li4o написа:K_Power написа:Li4o написа:K_Power написа:......
Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!
За да стане от 1.6 --> 1.8 трябва да смениш колянов вал и бутала - биелите са еднакви!
Добре де, каква е разликата в буталата? Да, може да имат по-голяма горивна камера, щото всички 1,6 са на 9:1, а от 1,8 само РП мотора е 9:1, всички други са по 10:1! каква е разликата в буталата, диаметъра е един и същ, теглото сигурно не е едно и също, но и при различните 1,8 мотори теглото на буталата също има разлика!
Разликата е в положението на буталния болт - на различна височина е при буталата от 1.6 и 1.8
А размера на горивните камери в буталата са си отделна тема...
Мерси за информацията пич!
Първо, от къв зор трябва ПБ да се направи карбуратор, при положение, че може да си вземете директно мотор 1,8 карбуратор!
Второ, какво ше правите отворите за дюзите на главата!
Трето, главата на ПБ, няма отвор за вода към всмукателния колектор, да го подгрява, щото при карба по стените на всмукатела ти остава филм от неизпарено гориво, и затова карбураторните мотори имат ел. нагревател под карбуратора и отделно в колектора влиза охлажда течно допълнително да го загрее! Ако все пак ше правите тая работа, като окостите ПБ-то, и ако продавате инжекторите, кажете ми някаква цена!
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Li4o колата му ще се кара от баща му само на газ.На бенз му трябва само да пали зимата и ако свърши газта да го закара до най близката газстанция.Затова не е нужно да работи перфектно и икономично на бенз. K_Power зора е такъв че намерихме ПБ мотор на смешна цена затова за него пита ники (малко не уточни защо ПБ и затова може би се чудиш)обаче мотора е гол,в смисъл няма инсталация,дебитомер,ЕКЮ,помпа и мн. други и за да я подкара на бенз е ужасно сложно и скъпо при условие че колата му е с 1.3 мотор сега.За подгряването на всмукателния колектор мисля че дори ще е по добре да не го подгрява
п.п Проблема е в захващането на всмукателите и всмукатели от 1.8карб няма да паснат,но с преправяне всичко става 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта