Помагайте с избора на двигател...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 16 окт 2007 15:53


Предложиха ми и едно PB мисля ще е по-добре от РП-то....

С бенз.двг ще ми излезе по-тънко , та май натам взимам да клоня...




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Вто 16 окт 2007 16:13


FreeSoul написа:Предложиха ми и едно PB мисля ще е по-добре от РП-то....

С бенз.двг ще ми излезе по-тънко , та май натам взимам да клоня...
РВ-то ще гори малко повече но пък и вървежа му е повече :wink: пък и тук в форума има едно РВ на метан......върви доста прилично :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 16 окт 2007 22:21


Ако му сложи газова ще пр..бе хубавото ПБ освен ако не си го кара на бензин.Газ само за моно и чебуратор :lol:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 17 окт 2007 9:31


ако ще караш на газ, вземи си ЕЗ, или ако намериш 1,8 еквивалент, ГУ мисля че беше,няма смисъл да скопяваш инжекцията със газово, ако ти се занимава може на ЕЗ-тката да и набиеш бутала или каквото там трябва за да ти стане 1,8 /справка - личо :lol: / и пак ще ти е по-удачен вариант от ПБ, и не защото ПБ то е лоша машина, напротив, просто ако тръгнеш на инжекция трябва да мениш много повече неща :roll:

ПС има сега в раздел продава доста читава ЕЗ-тка


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 17 окт 2007 9:57


Plamen_RI написа:ако ще караш на газ, вземи си ЕЗ, или ако намериш 1,8 еквивалент, ГУ мисля че беше,няма смисъл да скопяваш инжекцията със газово, ако ти се занимава може на ЕЗ-тката да и набиеш бутала или каквото там трябва за да ти стане 1,8 /справка - личо :lol: / и пак ще ти е по-удачен вариант от ПБ, и не защото ПБ то е лоша машина, напротив, просто ако тръгнеш на инжекция трябва да мениш много повече неща :roll:

ПС има сега в раздел продава доста читава ЕЗ-тка


Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 17 окт 2007 10:21


K_Power написа:......

Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!

За да стане от 1.6 --> 1.8 трябва да смениш колянов вал и бутала - биелите са еднакви!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 17 окт 2007 12:52


Li4o написа:
K_Power написа:......

Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!

За да стане от 1.6 --> 1.8 трябва да смениш колянов вал и бутала - биелите са еднакви!


Добре де, каква е разликата в буталата? Да, може да имат по-голяма горивна камера, щото всички 1,6 са на 9:1, а от 1,8 само РП мотора е 9:1, всички други са по 10:1! каква е разликата в буталата, диаметъра е един и същ, теглото сигурно не е едно и също, но и при различните 1,8 мотори теглото на буталата също има разлика!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 17 окт 2007 12:55


K_Power написа:
Li4o написа:
K_Power написа:......

Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!

За да стане от 1.6 --> 1.8 трябва да смениш колянов вал и бутала - биелите са еднакви!


Добре де, каква е разликата в буталата? Да, може да имат по-голяма горивна камера, щото всички 1,6 са на 9:1, а от 1,8 само РП мотора е 9:1, всички други са по 10:1! каква е разликата в буталата, диаметъра е един и същ, теглото сигурно не е едно и също, но и при различните 1,8 мотори теглото на буталата също има разлика!

Разликата е в положението на буталния болт - на различна височина е при буталата от 1.6 и 1.8 :idea:
А размера на горивните камери в буталата са си отделна тема...


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 17 окт 2007 13:06


По идея на батко Ви rusiq_24 - какво ще кажете за следния вариант ПБ с карбуратор вместо инжекцията :lol:
Възможно ли е да се осъществи :roll:
Защото галимацията около компютри,помпи и т.н ще е голяма с ПБ-то :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 17 окт 2007 13:25


FreeSoul написа:По идея на батко Ви rusiq_24 - какво ще кажете за следния вариант ПБ с карбуратор вместо инжекцията :lol:
Възможно ли е да се осъществи :roll:
Защото галимацията около компютри,помпи и т.н ще е голяма с ПБ-то :roll:


всичко може ;) едни фланци и 1 вебер по читав ще заспи според мен..
нека си кажат мнението експертите по карбове ;)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 17 окт 2007 13:30


Vizor написа:
FreeSoul написа:По идея на батко Ви rusiq_24 - какво ще кажете за следния вариант ПБ с карбуратор вместо инжекцията :lol:
Възможно ли е да се осъществи :roll:
Защото галимацията около компютри,помпи и т.н ще е голяма с ПБ-то :roll:


всичко може ;) едни фланци и 1 вебер по читав ще заспи според мен..
нека си кажат мнението експертите по карбове ;)

А бе човека мисля, че иска безпроблемна ежедневка...
FreeSoul написа: ......
Та сега се чудя какво да бъде бензин/газ или дизел? Колата ще е ежедневна, за ходене насам-натам и вършене на работа. За вдигане на адреналина ще си ползвам другата колица.....
....


От бензиновите моя анонс е за RP мотор или 1.8 карбуратор - нямат ядове с газта;)
За дизелите нямам идея... :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 17 окт 2007 13:45


Личо .. с уважение баце.. не казах 2 вебера а 1 :lol:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 17 окт 2007 13:50


Vizor написа:Личо .. с уважение баце.. не казах 2 вебера а 1 :lol:

Един де ;)
В смисъл не му трябва да се занимава излишно след като ще си прави безпроблемна ежедневка - немаш идея колко се мъчихме с един Вебер и накрая пак не можа да тръгне читаво на бензин...и сега е в кофата :?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 17 окт 2007 14:56


Li4o написа:
K_Power написа:
Li4o написа:
K_Power написа:......

Буталата на 1,6 и на 1,8 са едно към едно, 81мм! Разликата е в хода, 1,6 е с 77,4мм, а 1,8 е с 86,4! 1,6 за да стане 1,8, трябва да смени колянов вал и не съм сигурен биелите с каква дължина са!

За да стане от 1.6 --> 1.8 трябва да смениш колянов вал и бутала - биелите са еднакви!


Добре де, каква е разликата в буталата? Да, може да имат по-голяма горивна камера, щото всички 1,6 са на 9:1, а от 1,8 само РП мотора е 9:1, всички други са по 10:1! каква е разликата в буталата, диаметъра е един и същ, теглото сигурно не е едно и също, но и при различните 1,8 мотори теглото на буталата също има разлика!

Разликата е в положението на буталния болт - на различна височина е при буталата от 1.6 и 1.8 :idea:
А размера на горивните камери в буталата са си отделна тема...


Мерси за информацията пич!
Първо, от къв зор трябва ПБ да се направи карбуратор, при положение, че може да си вземете директно мотор 1,8 карбуратор!
Второ, какво ше правите отворите за дюзите на главата!
Трето, главата на ПБ, няма отвор за вода към всмукателния колектор, да го подгрява, щото при карба по стените на всмукатела ти остава филм от неизпарено гориво, и затова карбураторните мотори имат ел. нагревател под карбуратора и отделно в колектора влиза охлажда течно допълнително да го загрее! Ако все пак ше правите тая работа, като окостите ПБ-то, и ако продавате инжекторите, кажете ми някаква цена!


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 17 окт 2007 16:33


Li4o колата му ще се кара от баща му само на газ.На бенз му трябва само да пали зимата и ако свърши газта да го закара до най близката газстанция.Затова не е нужно да работи перфектно и икономично на бенз. K_Power зора е такъв че намерихме ПБ мотор на смешна цена затова за него пита ники (малко не уточни защо ПБ и затова може би се чудиш)обаче мотора е гол,в смисъл няма инсталация,дебитомер,ЕКЮ,помпа и мн. други и за да я подкара на бенз е ужасно сложно и скъпо при условие че колата му е с 1.3 мотор сега.За подгряването на всмукателния колектор мисля че дори ще е по добре да не го подгрява :wink: п.п Проблема е в захващането на всмукателите и всмукатели от 1.8карб няма да паснат,но с преправяне всичко става :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта