Спортен филтър JR ми намали дърпането!!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Вто 30 окт 2007 22:54


baivan написа:1.8 90 konq e. ne e 75
добре разбрахме че не е ААМ както ти каза, а е АБС или АДЗ :wink:




Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 30 окт 2007 23:06


Със сигурност не е от самият филтър просто си обеднил сместа
в момента вкарваш повече въздух от необходимото и за това се получава така


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 30 окт 2007 23:09


nando 16v написа:Със сигурност не е от самият филтър просто си обеднил сместа
в момента вкарваш повече въздух от необходимото и за това се получава така


Е да тва ми е ясно, но как да го коригирам?


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 30 окт 2007 23:13


baivan написа:
nando 16v написа:Със сигурност не е от самият филтър просто си обеднил сместа
в момента вкарваш повече въздух от необходимото и за това се получава така


Е да тва ми е ясно, но как да го коригирам?

Незнам какви са опцийте на моноинжекцията брато :(


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Вто 30 окт 2007 23:16


Аз точно това направих при настройка за оригинален -нормален филтър колата глъхне и даже гасне а когато я почерпя със по качествено гориво започва да гори повечко от преди и то доста около 2л.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 30 окт 2007 23:34


Утре ще я погледна тая карбурация, че въобще не съм я гледал кво точно представлява. А м/у другото как точно да разбера кой е кода на двигателя?!


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Вто 30 окт 2007 23:36


По буквите на талона на големия.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 30 окт 2007 23:36


baivan написа:
nando 16v написа:Със сигурност не е от самият филтър просто си обеднил сместа
в момента вкарваш повече въздух от необходимото и за това се получава така


Е да тва ми е ясно, но как да го коригирам?

Аз лично го коригирах срещу 100 кинта и няколко лични съобщения до Brezel ;)
Вярно, че има Ламбди и т.н., но процента, с който те влиаят на сместа е недостатъчен.
Щом си на газ- още по-лесно! Развий кранчето на газта. А разхода се качва не заради филтъра, а за това, че се стремите да извлечете максимума от него ;)


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 30 окт 2007 23:44


Аааа никви кинти не давам повече, е*ах го в кашона :lol:
Утре ще му бръкна в сърчицето :twisted:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 31 окт 2007 0:34


MuTa4eTo написа:аха поне на външен вид са еднакви разликата мисля че беше в комповете или се лъжа :roll:


Е то на външен вид като двигател, всички 1,6 и 1,8 8 клапанови са еднакви, ама вътре си имат разлики! Колегата с червения Голф си е карб, чисто мех. регулировка, при електронно управление на мотора, теоритично би трябвало като засмуче повече въздух, ЕКУ-то да пусне повече гориво ... т.е. мисълта ми е, записаните горивни карти в епрома са например при 30% отворена дроселова клапа и при 3000 оброта сместа трябва да е например 14, независимо дали колата например е засмукала 300л въздух или 400л, това съотношение би трябвало да се запази! :roll: А колко горе долу ви покачва разхода с такива филтри?
А ЕКУ-тата може да са различни и за един мотор! Например ПБ мотора е с мениджмънт Диджифант! Да, ама му се слагат ЕКУ-та на КЕН Диджифант, на БОШ диджифант и на Сименс диджифант, не че са големи разликите, но ги има!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 31 окт 2007 8:53


някакъв друг проблем има ...има дебит дюзата и инжекцията като тяло достатъчен за много повече промени отколкото сам оедин филтър........на дефорсака картата е по спъната обаче и се усеща ..... кода го пише в талона 3те букви преди цифрите, отпред на мотора, или в багажника на лепенка ...преди да раберем къв е мотора няма смисъл да си говорим и само си плява ръсим


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 31 окт 2007 16:55


ABS е мотора. Сега погледнах талона.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 31 окт 2007 20:26


Къв ще да е мотора при спортен филтър влиза повече въздух, а това обеднява сместа, не се ли направят допълнителни настройки не се получава добър резултат, а напротив :idea: ... :wink:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Сря 31 окт 2007 22:50


8)
Хм...тука много кахъри..ама малкко общо с действителността.

Моторчето не само,че харесва спортния филтър, ами може доста повче.
Ок ламда..даже помага.Като се има предвид,че по моното малко хора барникат, е неуместно да се тварди ,че филтъра спъва...
Дебит има да те удави,чак такова разреждане не може дастане, по обясними причини ,има си ниякъв проблем колицата....

Като му се отвори гърлото идва вървеж над 120 км/ч тай,че само позитиви има...
Разход..с модове се постига 5,4 нормално каране, ...ако това е увеличен разход :) :wink: Натоварен 3 дусхи и багаж и 100-120 км/ч около 6.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 31 окт 2007 23:38


Добре явно карбуратора пуска по-малко бензин и когато е с обикновен книжен филтър, който пуска по малко въздух сместа е горе доло ОК. Когато сложа спортния вече не е ОК. Не му разбирам все още на моното и затова се обращам към вас да ми дадете някое компетентно мнение по въпросите: "Кое е възможно да не и е наред на колата?" и "Как мога га коригирам сместа при моното освен с чип?"
Ще бъда много благодарен ако някой, който си има доста по-голяма представа от мен ми отговори.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта