добре разбрахме че не е ААМ както ти каза, а е АБС или АДЗbaivan написа:1.8 90 konq e. ne e 75
Спортен филтър JR ми намали дърпането!!!
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19726
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
baivan написа:nando 16v написа:Със сигурност не е от самият филтър просто си обеднил сместа
в момента вкарваш повече въздух от необходимото и за това се получава така
Е да тва ми е ясно, но как да го коригирам?
Аз лично го коригирах срещу 100 кинта и няколко лични съобщения до Brezel
Вярно, че има Ламбди и т.н., но процента, с който те влиаят на сместа е недостатъчен.
Щом си на газ- още по-лесно! Развий кранчето на газта. А разхода се качва не заради филтъра, а за това, че се стремите да извлечете максимума от него
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
MuTa4eTo написа:аха поне на външен вид са еднакви разликата мисля че беше в комповете или се лъжа
Е то на външен вид като двигател, всички 1,6 и 1,8 8 клапанови са еднакви, ама вътре си имат разлики! Колегата с червения Голф си е карб, чисто мех. регулировка, при електронно управление на мотора, теоритично би трябвало като засмуче повече въздух, ЕКУ-то да пусне повече гориво ... т.е. мисълта ми е, записаните горивни карти в епрома са например при 30% отворена дроселова клапа и при 3000 оброта сместа трябва да е например 14, независимо дали колата например е засмукала 300л въздух или 400л, това съотношение би трябвало да се запази!
А ЕКУ-тата може да са различни и за един мотор! Например ПБ мотора е с мениджмънт Диджифант! Да, ама му се слагат ЕКУ-та на КЕН Диджифант, на БОШ диджифант и на Сименс диджифант, не че са големи разликите, но ги има!
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
някакъв друг проблем има ...има дебит дюзата и инжекцията като тяло достатъчен за много повече промени отколкото сам оедин филтър........на дефорсака картата е по спъната обаче и се усеща ..... кода го пише в талона 3те букви преди цифрите, отпред на мотора, или в багажника на лепенка ...преди да раберем къв е мотора няма смисъл да си говорим и само си плява ръсим
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Хм...тука много кахъри..ама малкко общо с действителността.
Моторчето не само,че харесва спортния филтър, ами може доста повче.
Ок ламда..даже помага.Като се има предвид,че по моното малко хора барникат, е неуместно да се тварди ,че филтъра спъва...
Дебит има да те удави,чак такова разреждане не може дастане, по обясними причини ,има си ниякъв проблем колицата....
Като му се отвори гърлото идва вървеж над 120 км/ч тай,че само позитиви има...
Разход..с модове се постига 5,4 нормално каране, ...ако това е увеличен разход
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Добре явно карбуратора пуска по-малко бензин и когато е с обикновен книжен филтър, който пуска по малко въздух сместа е горе доло ОК. Когато сложа спортния вече не е ОК. Не му разбирам все още на моното и затова се обращам към вас да ми дадете някое компетентно мнение по въпросите: "Кое е възможно да не и е наред на колата?" и "Как мога га коригирам сместа при моното освен с чип?"
Ще бъда много благодарен ако някой, който си има доста по-голяма представа от мен ми отговори.
Ще бъда много благодарен ако някой, който си има доста по-голяма представа от мен ми отговори.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта