Мех. инжекция + турбо - как става...
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Колата е с гас (LPG) ся дали е с турбо изпарител или с обикновен такав,но преправен няма да коментираме , но е с гас ...
А тия клин4ета и помпи и т.н. нема такива глупости ... помпата на механи4ната инжекция си е достата4но яка ... само 4е проблема е в инжекциона ....
дори и да му дигнеш дебита и да го направиш да храни когато има налягане ... то кфо ше стане кат няма налягане ? или така направена колата ше е за 2 старта и аиде пак у гаража .... тя ше се удавя зверски в ниските режими .... празен ход и оффбуст
А тия клин4ета и помпи и т.н. нема такива глупости ... помпата на механи4ната инжекция си е достата4но яка ... само 4е проблема е в инжекциона ....
дори и да му дигнеш дебита и да го направиш да храни когато има налягане ... то кфо ше стане кат няма налягане ? или така направена колата ше е за 2 старта и аиде пак у гаража .... тя ше се удавя зверски в ниските режими .... празен ход и оффбуст
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
Vizor написа:
п.п. кингпин много малка част от мнението ти разбрах и е смислена
Т'ва, че ти не си разбрал oстаналото, не означава, че не е смислено
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#MFI07
Интересно ми е ти запознат ли си с принципа на действие на турбомотора и частите, които са ти необходими за правене от атмосферка на турбо?
Щото реално нещата никак не са сложни, най-трудното е мапването после, останалото е чаркалък. И точно това ме вкара в тъча - как са успяли да я мапнат без мапсензор и ЕКУ Боби ако не знаеш какво е "мапната" турбо кола по-добре не се хващай занапред със "сушуари"
Много добре си се справяш с атмосферките 
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Сигурен ли си 4е няма ЕКУ ? заводско си го има и то прави аванс!оправлява бенз помпа и т.н. !
При таз кола може да е сложен отделен аванс контролер ... защото стандартното ЕКУ не би се справило с оправлението на аванс в боост режими !
Мапването на един турбо мотор в никакв слу4еи не е наи трудната 4аст от правенето на един такъв , поради простата при4ина , 4е след кат си направиш мотора които струва да ре4ем 3к или 4к или 5к лв .... мапването ти струва от 200 до 500 лв заедно с диното ... и на си4кото отгоре го прави мапер.... 4овек при които отиваш , плащаш си и си зимаш колата готова без дори и да си разбрал колко е трудно мапването
в БГ ве4е има поне 3-4 4овека които предлагат таз услуга
Таз специално според мене са я мапнали с WB сонда .... с корекции на притока на гаста от изпарителя ... докато са докарали желаните от тях смеси .... Аванса е отделен въпрос понеже не знам с какво го контролират (дали с аванс контролер или с тяхното си ЕКУ) но и тук не е много сложно !
За едно мап-ване ... мап-сензора и ЕКУ-то ли са наи важните неща според теб ?
Гледам 4е говориш кат 4овек дет има опит с мотори с принудително пълнене , така 4е би ли показал снимки на направени от теб мотори ?
При таз кола може да е сложен отделен аванс контролер ... защото стандартното ЕКУ не би се справило с оправлението на аванс в боост режими !
Мапването на един турбо мотор в никакв слу4еи не е наи трудната 4аст от правенето на един такъв , поради простата при4ина , 4е след кат си направиш мотора които струва да ре4ем 3к или 4к или 5к лв .... мапването ти струва от 200 до 500 лв заедно с диното ... и на си4кото отгоре го прави мапер.... 4овек при които отиваш , плащаш си и си зимаш колата готова без дори и да си разбрал колко е трудно мапването
Таз специално според мене са я мапнали с WB сонда .... с корекции на притока на гаста от изпарителя ... докато са докарали желаните от тях смеси .... Аванса е отделен въпрос понеже не знам с какво го контролират (дали с аванс контролер или с тяхното си ЕКУ) но и тук не е много сложно !
За едно мап-ване ... мап-сензора и ЕКУ-то ли са наи важните неща според теб ?
Гледам 4е говориш кат 4овек дет има опит с мотори с принудително пълнене , така 4е би ли показал снимки на направени от теб мотори ?
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
Не разбрах само защо си помисли, че имах предвит под "най-трудна" финансовата част на турбинирането? То е ясно, че пари хвърчат доста в това начинание. Имах предвит като процес, сглобяването на чаркалъка не мисля, че е много сложен такъв
Самият процес на настройване си мисля, че отнема повечеко време и, че е по-слжен, особено ако искаш резултатите да са добри. ЕКУ знам, че има, но то със сигурност не става за турбо кола, поне не и в заводското си състояние
Снимки нямам как да ти дам, щото не мисля, че при турбинирането на атмосферка най-важното е да снимам всичко, та сигурно е моя грешката, че съм си забравял апарата
Но бъди сигурен, че съм участвал в турбинирането на атмосферки
И не мисля, че въпроса в момента е в това какво аз съм направил, а какво е направил човека на колата си, за която е темата 
Снимки нямам как да ти дам, щото не мисля, че при турбинирането на атмосферка най-важното е да снимам всичко, та сигурно е моя грешката, че съм си забравял апарата
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Карате се като дечица .. "Виж тати какво ми купи" .. стига глупости!
искам конкретни идей да кажете..
аз нещо не мяркам газовата Саше.. сигурен ли си че е на газ ?
аз нещо не мога да хвана къде е плочката и от къде смуче газта ако можеш посочи да видим
координати на пича също ако имаш дай да се чуем с него да видим за какво иде реч да сподели.. има доста хора в този форум които нямат шанс да направят като теб турбо конверсия за хиляди милиони левове.. с пари нали знаеш че всеки може ? ще ти дам пример.. за 5-6к си поръчваш компресор кит за вр6 .. в него знаеш ли какво пише ? "Инсталация 3 часа" .. разбираш какво намеквам
че всеки може да хване и да сглоби стига да има пари да си купи частите (всеки с достатъчно знания разбира се..)
мисълта ми е как ние с този куц инжекцион можем да го накараме да тръгне било то и една идея повече.. това с турбото ми хареса.. аз ви казах .. навит съм да дам ХХХХ лева стига да го накарам да върви на 0.3-0.4 надув без проблеми.. НЕ ПОВЕЧЕ..
пича предполагам че не го е сложил за 0.1-0.2-0.3... за това ми беше интересно колко време е карал безпроблемно както предполагам е било интересно и за всички останали..
може да има някаква тънкост.. някаква чупка дето не я знаем (ламарините.. да не се обади сега 1бар и да почне да обяснява как топлата вода вече е открита..)
нали за това е форума .. да си помагаме и да научим нещо.. а не да си мерим пишките кой каква кола е направил.. еи сега ще изкочи ицо и ще трябва да мълчим ме съмнява
за това давайте да си помагаме .. ако трябва да се събираме зад блока.. да свалям инструментите и да запукваме мойта бангия.. все нещо ще стане.. пък ако не.. пацо ще дари едни бутала за спорта и готово

искам конкретни идей да кажете..
аз нещо не мяркам газовата Саше.. сигурен ли си че е на газ ?
аз нещо не мога да хвана къде е плочката и от къде смуче газта ако можеш посочи да видим
координати на пича също ако имаш дай да се чуем с него да видим за какво иде реч да сподели.. има доста хора в този форум които нямат шанс да направят като теб турбо конверсия за хиляди милиони левове.. с пари нали знаеш че всеки може ? ще ти дам пример.. за 5-6к си поръчваш компресор кит за вр6 .. в него знаеш ли какво пише ? "Инсталация 3 часа" .. разбираш какво намеквам
мисълта ми е как ние с този куц инжекцион можем да го накараме да тръгне било то и една идея повече.. това с турбото ми хареса.. аз ви казах .. навит съм да дам ХХХХ лева стига да го накарам да върви на 0.3-0.4 надув без проблеми.. НЕ ПОВЕЧЕ..
пича предполагам че не го е сложил за 0.1-0.2-0.3... за това ми беше интересно колко време е карал безпроблемно както предполагам е било интересно и за всички останали..
може да има някаква тънкост.. някаква чупка дето не я знаем (ламарините.. да не се обади сега 1бар и да почне да обяснява как топлата вода вече е открита..)
нали за това е форума .. да си помагаме и да научим нещо.. а не да си мерим пишките кой каква кола е направил.. еи сега ще изкочи ицо и ще трябва да мълчим ме съмнява
за това давайте да си помагаме .. ако трябва да се събираме зад блока.. да свалям инструментите и да запукваме мойта бангия.. все нещо ще стане.. пък ако не.. пацо ще дари едни бутала за спорта и готово

..............
Може да има някъкъв вариант но аз не го знам и ще помоля ако има някой запознат, нека ни просветли в тази насока
Може да има някъкъв вариант но аз не го знам и ще помоля ако има някой запознат, нека ни просветли в тази насока
Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:47, променено общо 1 път.
-
Cordoba16vt
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
каквото и да е е много труд нерви и пари
Мегаскуирта е истината
казвам го най отговорно защото колата ми с последната версия и има абсолютно нормален празен ход, подгревни режими, и харчи 8 на 100 по магистралата с 140км/ч.
тоест - в вакумни режими е също толкова икономична , колкото и преди когато беше атмосферна.
Механичните инжекциони са отживелица вече, не се занимавайте .
Мегаскуирта е истината
казвам го най отговорно защото колата ми с последната версия и има абсолютно нормален празен ход, подгревни режими, и харчи 8 на 100 по магистралата с 140км/ч.
тоест - в вакумни режими е също толкова икономична , колкото и преди когато беше атмосферна.
Механичните инжекциони са отживелица вече, не се занимавайте .
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
maniaka написа:Vizor написа:координати на пича също ако имаш дай да се чуем с него да видим за какво иде реч да сподели..
Аз не съм Сашо ма карай момчето е от Обеля и попринцип се познаваме (здравей-здрасти) и тия дни ако го видя ще му искам тела и ще го помоля да влезне във форума да разясни какво и как
благодаря колега хубаво е едно телефонче да дадеш и ако има време пича може да направим едно кафенце да обясни кое как и какво ..
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Kinkpin-настроиването на една кола (мап-ването) не е наи сложната 4аст по няколко при4ини ...
-отнема време колкото едно стягане на глава примерно ... няколко 4аса , ако тоя дет настроива знае какво прави , а не се у4и в момента ! И наи важното прави го мап-ер , които в слу4ея не си ти !
-не е много скъпо удовослтфие .... спрямо едно турбо например , което също е неизменна 4аст от тфа което искате !
За справка да кажа 4е правенето на един изпускател за турбо ко4ина може да отнеме 1-3 дена с напасване и заварки !
Защо искате да си създавате толкова много работа и нерви за скромното налягане 0.2-0.3 бар-а ?
Няма смисъл !
Защо искате да сте изобретатели ? Наи малкото нямате нужната база и т.н. за желаните изобретения .... а и краиния резултата ако има такав може би ще е пове4е от пла4евен ....
Аз не претендирам колко пари имам и как съм си направил мотора ... нямам много ... и то си ли4и по тфа 4е си права колата 1 година ....
Въпроса тук е друг .....
Мегаскуирт с Екстра код се предлага за 300 кинта .... зимаите и играите на сигурно .... така поне може да сте сигурни 4е след време ще има някакав резултат !!! ....
ИСкам да кажа 4е времето изгубено в писане на глупости в интернет форумите ако се употреби малко по ползотфорно за месец да ре4ем може да има нужните 300 кинта за електроника и след тфа да има и турбо ко4инка ....
А за месец време седен на клавиатурата наи мноо да и се поизтъркат клавишите
Надявам се да ме разберете правилно
-отнема време колкото едно стягане на глава примерно ... няколко 4аса , ако тоя дет настроива знае какво прави , а не се у4и в момента ! И наи важното прави го мап-ер , които в слу4ея не си ти !
-не е много скъпо удовослтфие .... спрямо едно турбо например , което също е неизменна 4аст от тфа което искате !
За справка да кажа 4е правенето на един изпускател за турбо ко4ина може да отнеме 1-3 дена с напасване и заварки !
Защо искате да си създавате толкова много работа и нерви за скромното налягане 0.2-0.3 бар-а ?
Няма смисъл !
Защо искате да сте изобретатели ? Наи малкото нямате нужната база и т.н. за желаните изобретения .... а и краиния резултата ако има такав може би ще е пове4е от пла4евен ....
Аз не претендирам колко пари имам и как съм си направил мотора ... нямам много ... и то си ли4и по тфа 4е си права колата 1 година ....
Въпроса тук е друг .....
Мегаскуирт с Екстра код се предлага за 300 кинта .... зимаите и играите на сигурно .... така поне може да сте сигурни 4е след време ще има някакав резултат !!! ....
ИСкам да кажа 4е времето изгубено в писане на глупости в интернет форумите ако се употреби малко по ползотфорно за месец да ре4ем може да има нужните 300 кинта за електроника и след тфа да има и турбо ко4инка ....
А за месец време седен на клавиатурата наи мноо да и се поизтъркат клавишите
Надявам се да ме разберете правилно
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аванс контролера на ДЕК работи безотказно. Килър гти
го кара 40000 на 1бар.
Настроики на мегаскуирт за няколко часа стават колкото тая кола да я караш чат пат. Ако искаш колата да е като от завода отнема много седмици.
Мегата за 300лв. я получаваш в малко странен вид. Тук там и горят някои транзистори, тук там не чете някои датчици. Но ако минимум парите са приоритет човек е готов на някои компромиси.
Когато са пуснали механичните инжекции тунинг средите са били силно притеснени, просто краи с настроиването
За КРовата мех. инж. - не става да турбинираш с нея, каквито и дюзи да слагаш и каквото и да правиш. Дебита се опредля от щифта в центъра на главата. Там няма пипане. Говори се в микрони.
Настроики на мегаскуирт за няколко часа стават колкото тая кола да я караш чат пат. Ако искаш колата да е като от завода отнема много седмици.
Мегата за 300лв. я получаваш в малко странен вид. Тук там и горят някои транзистори, тук там не чете някои датчици. Но ако минимум парите са приоритет човек е готов на някои компромиси.
Когато са пуснали механичните инжекции тунинг средите са били силно притеснени, просто краи с настроиването
За КРовата мех. инж. - не става да турбинираш с нея, каквито и дюзи да слагаш и каквото и да правиш. Дебита се опредля от щифта в центъра на главата. Там няма пипане. Говори се в микрони.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта