Мех. инжекция + турбо - как става...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Сря 28 ное 2007 10:38


8) Имам само един малък въпрос: Дюзи от какво ще сложите? :wink:




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 28 ное 2007 10:38


добре мини клинче, помпа.а с дюзите как стои вапроса.пасвани от няква кола с по големи(щото не съм чул да прдават K-jetronic дюзи за турбо,пак може и да има незнам). абе дано човека дето я е правил да пише 4е да се светна в тая далавера


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Сря 28 ное 2007 11:05


Колата е с гас (LPG) ся дали е с турбо изпарител или с обикновен такав,но преправен няма да коментираме , но е с гас ...

А тия клин4ета и помпи и т.н. нема такива глупости ... помпата на механи4ната инжекция си е достата4но яка ... само 4е проблема е в инжекциона ....
дори и да му дигнеш дебита и да го направиш да храни когато има налягане ... то кфо ше стане кат няма налягане ? или така направена колата ше е за 2 старта и аиде пак у гаража .... тя ше се удавя зверски в ниските режими .... празен ход и оффбуст :wink:


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 28 ное 2007 11:58


Vizor написа:
п.п. кингпин много малка част от мнението ти разбрах и е смислена :lol:


Т'ва, че ти не си разбрал oстаналото, не означава, че не е смислено :wink: Даже хората по света го пишат в сайтовете си за информация, ама който чете - научава :wink:

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#MFI07

Интересно ми е ти запознат ли си с принципа на действие на турбомотора и частите, които са ти необходими за правене от атмосферка на турбо? mhihi Щото реално нещата никак не са сложни, най-трудното е мапването после, останалото е чаркалък. И точно това ме вкара в тъча - как са успяли да я мапнат без мапсензор и ЕКУ :roll:

Боби ако не знаеш какво е "мапната" турбо кола по-добре не се хващай занапред със "сушуари" mhihi Много добре си се справяш с атмосферките mhihi


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 28 ное 2007 13:32


е па от некъв мергел механична дюзите ще станат


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Сря 28 ное 2007 13:41


Сигурен ли си 4е няма ЕКУ ? заводско си го има и то прави аванс!оправлява бенз помпа и т.н. !

При таз кола може да е сложен отделен аванс контролер ... защото стандартното ЕКУ не би се справило с оправлението на аванс в боост режими !
Мапването на един турбо мотор в никакв слу4еи не е наи трудната 4аст от правенето на един такъв , поради простата при4ина , 4е след кат си направиш мотора които струва да ре4ем 3к или 4к или 5к лв .... мапването ти струва от 200 до 500 лв заедно с диното ... и на си4кото отгоре го прави мапер.... 4овек при които отиваш , плащаш си и си зимаш колата готова без дори и да си разбрал колко е трудно мапването :idea: в БГ ве4е има поне 3-4 4овека които предлагат таз услуга :idea:

Таз специално според мене са я мапнали с WB сонда .... с корекции на притока на гаста от изпарителя ... докато са докарали желаните от тях смеси .... Аванса е отделен въпрос понеже не знам с какво го контролират (дали с аванс контролер или с тяхното си ЕКУ) но и тук не е много сложно !


За едно мап-ване ... мап-сензора и ЕКУ-то ли са наи важните неща според теб ?
Гледам 4е говориш кат 4овек дет има опит с мотори с принудително пълнене , така 4е би ли показал снимки на направени от теб мотори ?


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 28 ное 2007 14:49


Не разбрах само защо си помисли, че имах предвит под "най-трудна" финансовата част на турбинирането? То е ясно, че пари хвърчат доста в това начинание. Имах предвит като процес, сглобяването на чаркалъка не мисля, че е много сложен такъв :wink: Самият процес на настройване си мисля, че отнема повечеко време и, че е по-слжен, особено ако искаш резултатите да са добри. ЕКУ знам, че има, но то със сигурност не става за турбо кола, поне не и в заводското си състояние :idea:
Снимки нямам как да ти дам, щото не мисля, че при турбинирането на атмосферка най-важното е да снимам всичко, та сигурно е моя грешката, че съм си забравял апарата :D :D :D Но бъди сигурен, че съм участвал в турбинирането на атмосферки :wink: И не мисля, че въпроса в момента е в това какво аз съм направил, а какво е направил човека на колата си, за която е темата :idea:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 28 ное 2007 15:14


Карате се като дечица .. "Виж тати какво ми купи" .. стига глупости!

искам конкретни идей да кажете..
аз нещо не мяркам газовата Саше.. сигурен ли си че е на газ ?
аз нещо не мога да хвана къде е плочката и от къде смуче газта ако можеш посочи да видим
координати на пича също ако имаш дай да се чуем с него да видим за какво иде реч да сподели.. има доста хора в този форум които нямат шанс да направят като теб турбо конверсия за хиляди милиони левове.. с пари нали знаеш че всеки може ? ще ти дам пример.. за 5-6к си поръчваш компресор кит за вр6 .. в него знаеш ли какво пише ? "Инсталация 3 часа" .. разбираш какво намеквам ;) че всеки може да хване и да сглоби стига да има пари да си купи частите (всеки с достатъчно знания разбира се..)
мисълта ми е как ние с този куц инжекцион можем да го накараме да тръгне било то и една идея повече.. това с турбото ми хареса.. аз ви казах .. навит съм да дам ХХХХ лева стига да го накарам да върви на 0.3-0.4 надув без проблеми.. НЕ ПОВЕЧЕ..
пича предполагам че не го е сложил за 0.1-0.2-0.3... за това ми беше интересно колко време е карал безпроблемно както предполагам е било интересно и за всички останали..
може да има някаква тънкост.. някаква чупка дето не я знаем (ламарините.. да не се обади сега 1бар и да почне да обяснява как топлата вода вече е открита..)
нали за това е форума .. да си помагаме и да научим нещо.. а не да си мерим пишките кой каква кола е направил.. еи сега ще изкочи ицо и ще трябва да мълчим ме съмнява :lol:

за това давайте да си помагаме .. ако трябва да се събираме зад блока.. да свалям инструментите и да запукваме мойта бангия.. все нещо ще стане.. пък ако не.. пацо ще дари едни бутала за спорта и готово :lol:

Изображение


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 28 ное 2007 15:17


..............
Може да има някъкъв вариант но аз не го знам и ще помоля ако има някой запознат, нека ни просветли в тази насока :)

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:47, променено общо 1 път.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 28 ное 2007 15:28


каквото и да е е много труд нерви и пари

Мегаскуирта е истината

казвам го най отговорно защото колата ми с последната версия и има абсолютно нормален празен ход, подгревни режими, и харчи 8 на 100 по магистралата с 140км/ч.

тоест - в вакумни режими е също толкова икономична , колкото и преди когато беше атмосферна.

Механичните инжекциони са отживелица вече, не се занимавайте .


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 28 ное 2007 15:34


Bobby_ написа:
Една фирма за авто тунинг предлага аванс контролери които може да се използват....
....

За аванс контролерите на ДЕК ли говориш, че аз съм доста скептично настроен за реалната полза от такъв контролер...
Изображение


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maniaka » Сря 28 ное 2007 17:32


Vizor написа:координати на пича също ако имаш дай да се чуем с него да видим за какво иде реч да сподели..

Аз не съм Сашо ма карай момчето е от Обеля и попринцип се познаваме (здравей-здрасти) и тия дни ако го видя ще му искам тела и ще го помоля да влезне във форума да разясни какво и как :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 28 ное 2007 17:38


maniaka написа:
Vizor написа:координати на пича също ако имаш дай да се чуем с него да видим за какво иде реч да сподели..

Аз не съм Сашо ма карай момчето е от Обеля и попринцип се познаваме (здравей-здрасти) и тия дни ако го видя ще му искам тела и ще го помоля да влезне във форума да разясни какво и как :lol:


благодаря колега хубаво е едно телефонче да дадеш и ако има време пича може да направим едно кафенце да обясни кое как и какво .. :)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Сря 28 ное 2007 20:39


Kinkpin-настроиването на една кола (мап-ването) не е наи сложната 4аст по няколко при4ини ...
-отнема време колкото едно стягане на глава примерно ... няколко 4аса , ако тоя дет настроива знае какво прави , а не се у4и в момента ! И наи важното прави го мап-ер , които в слу4ея не си ти !
-не е много скъпо удовослтфие .... спрямо едно турбо например , което също е неизменна 4аст от тфа което искате !
За справка да кажа 4е правенето на един изпускател за турбо ко4ина може да отнеме 1-3 дена с напасване и заварки !

Защо искате да си създавате толкова много работа и нерви за скромното налягане 0.2-0.3 бар-а ?
Няма смисъл !
Защо искате да сте изобретатели ? Наи малкото нямате нужната база и т.н. за желаните изобретения .... а и краиния резултата ако има такав може би ще е пове4е от пла4евен .... :lol:
Аз не претендирам колко пари имам и как съм си направил мотора ... нямам много ... и то си ли4и по тфа 4е си права колата 1 година .... :idea:
Въпроса тук е друг .....
Мегаскуирт с Екстра код се предлага за 300 кинта .... зимаите и играите на сигурно .... така поне може да сте сигурни 4е след време ще има някакав резултат !!! ....
ИСкам да кажа 4е времето изгубено в писане на глупости в интернет форумите ако се употреби малко по ползотфорно за месец да ре4ем може да има нужните 300 кинта за електроника и след тфа да има и турбо ко4инка ....
А за месец време седен на клавиатурата наи мноо да и се поизтъркат клавишите :wink:
Надявам се да ме разберете правилно :idea:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Сря 28 ное 2007 22:44


Аванс контролера на ДЕК работи безотказно. Килър гти :lol: го кара 40000 на 1бар.
Настроики на мегаскуирт за няколко часа стават колкото тая кола да я караш чат пат. Ако искаш колата да е като от завода отнема много седмици.
Мегата за 300лв. я получаваш в малко странен вид. Тук там и горят някои транзистори, тук там не чете някои датчици. Но ако минимум парите са приоритет човек е готов на някои компромиси.
Когато са пуснали механичните инжекции тунинг средите са били силно притеснени, просто краи с настроиването :lol:
За КРовата мех. инж. - не става да турбинираш с нея, каквито и дюзи да слагаш и каквото и да правиш. Дебита се опредля от щифта в центъра на главата. Там няма пипане. Говори се в микрони.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта