Е значи за 38мм външен забравяш,то това си отива на 34-35вътрешен което е смърт за АБФа,значи взимаъ 45 и си готовdriver написа:Диаметъра на тръбата за която говоря е външен. Тръбата е около 1,5 - 2мм. дебилина. /това ще го проверя с точност колко е./
Тръбите ще ми ги огънат в един голям сервиз за ауспуси на професионална машина. Наистина може и да изтънява тръбата точно на коляното, но в случая няма да има никъде толкова остри ъгли за извиване, че да даде толкова голямо отклонение от първоначалната дебилина на материала.
Според мен ще е доста подобре да се извиват тръбите от колкото да се заварят колена и т.н.
Ще си правя спортен колектор 4-1 искам съвети....
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 написа:Е значи за 38мм външен забравяш,то това си отива на 34-35вътрешен което е смърт за АБФа,значи взимаъ 45 и си готовdriver написа:Диаметъра на тръбата за която говоря е външен. Тръбата е около 1,5 - 2мм. дебилина. /това ще го проверя с точност колко е./
Тръбите ще ми ги огънат в един голям сервиз за ауспуси на професионална машина. Наистина може и да изтънява тръбата точно на коляното, но в случая няма да има никъде толкова остри ъгли за извиване, че да даде толкова голямо отклонение от първоначалната дебилина на материала.
Според мен ще е доста подобре да се извиват тръбите от колкото да се заварят колена и т.н.п.п На голфа ми беше 42външен 40вътрешен а на хондата 45външен 43вътрешен и двата са от хромникел тънкостен 1мм
готов не може да се каже.. защото може да му "изсушава" мотора така..
хората са изчислявали сумати време.. ние как ги смятаме тука работите с калкулатора направо не знам
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ени аз съдя по моите колектори които съм слагал на колите си а те са готови не правени и хората са го смяталиVizor написа:rusiq_24 написа:Е значи за 38мм външен забравяш,то това си отива на 34-35вътрешен което е смърт за АБФа,значи взимаъ 45 и си готовdriver написа:Диаметъра на тръбата за която говоря е външен. Тръбата е около 1,5 - 2мм. дебилина. /това ще го проверя с точност колко е./
Тръбите ще ми ги огънат в един голям сервиз за ауспуси на професионална машина. Наистина може и да изтънява тръбата точно на коляното, но в случая няма да има никъде толкова остри ъгли за извиване, че да даде толкова голямо отклонение от първоначалната дебилина на материала.
Според мен ще е доста подобре да се извиват тръбите от колкото да се заварят колена и т.н.п.п На голфа ми беше 42външен 40вътрешен а на хондата 45външен 43вътрешен и двата са от хромникел тънкостен 1мм
готов не може да се каже.. защото може да му "изсушава" мотора така..
хората са изчислявали сумати време.. ние как ги смятаме тука работите с калкулатора направо не знам
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Калкулатора изчислява вътрешния диаметър на primaries/secondaries тръби на изпускателния колектор, но не вдявам нищо от "люцки" езици. Някой може ли да помогне?
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
r_tuning написа:Вън6но 45мм е идеално за АBF-a,тръбите като се свиват ма6инно се изтеглят малко и се намалява диаметъра им,но ако са неръждаеми-2мм дебелина стават наистина много добре,по4ти няма никакво стесняване на завоя,така4е даваи смело колега:)
Реда на хедърите как ще е най-добре?
На тази снимка се вижда, че 1-4-ти и 2-3 вървят заедно.
И още нещо: на каво разстояние от последната кривка се сливат хедърите в едно?

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
driver написа:Калкулатора изчислява вътрешния диаметър на primaries/secondaries тръби на изпускателния колектор, но не вдявам нищо от "люцки" езици. Някой може ли да помогне?
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
Не съм хич на "ти" с английския,но ето от мен нещо(някъде ко бъркам да ме поправят,че тука има хора дето ги чуват):
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=71005
..вътрешния диаметър горе при главата се получава 42мм,но като сложа градусите на изпускателя на кр-а,щото за абф не ги знам
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
трябва да видите кои цилиндар кога изпуска , смисъл ако робатят 1и3ц и 2и4 наставете тръбите така че ако единия изпуска , другия да е свободен примерно ако работят 1и3/ще изпускат едновременно/ изпускателните тръби на 1/изпуска/а 4-ти не/ после обратното 4-ти като изпуска 1 неизпуска газове/1и4 2и3/ давам го като пример
а не просто тръбите да сса с по голям диаметър, по този начин не се получава това "душене"
да са в 1тръба/2към1/ следоветелно 2и3цилиндар....
и мисля че ще е по добре да не е 4-2-1 ами 4-2-гърне../2-те тръби се събират в гърнето, кюмбето което да е празно,изтърбушето
а не просто тръбите да сса с по голям диаметър, по този начин не се получава това "душене"
да са в 1тръба/2към1/ следоветелно 2и3цилиндар....
и мисля че ще е по добре да не е 4-2-1 ами 4-2-гърне../2-те тръби се събират в гърнето, кюмбето което да е празно,изтърбушето
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта

