И изкача друга 130 коньова талига,намазва му ските,и продължава с даването на пари.Kozunak написа:Е понеже за атмосферните коне имат крайна.....При пърформанс тунинга няма евтино....атмосферните коне са много по-скъпи от турбо конете.Факт!
Колкото до 3000лв, за 1000 купуваш АБФ, остатъка е за работа и за ревизия (+генерация качествена) и ето ти 130 коня на колелата.И то фабрични.
Засилване на PL двигател
-
cupofcoffee
Golf 3 1.8 написа:cupofcoffee написа:Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.
Колега прави се следното пиша ти го черно на бяло като за луд:
валове800
колектор600
електроника+мап 1500
сгъстяване
дросели700
бутала700
колянов вал1000
лек маховик 500
Да продължавам ли?
Имам няколко питания:
1. Бутала? Заради променен лифт на валове ли? Едва ли... Моля те, обясни.
2. Електроника+мап? На механична инжекция? Хмм...
3. Колянов вал, заради буталата ли. Нещо не стоплям.
Ама аз съм си лаик, иначе нямаше да питам.
-
cupofcoffee
oHua написа:И изкача друга 130 коньова талига,намазва му ските,и продължава с даването на пари.Kozunak написа:Е понеже за атмосферните коне имат крайна.....При пърформанс тунинга няма евтино....атмосферните коне са много по-скъпи от турбо конете.Факт!
Колкото до 3000лв, за 1000 купуваш АБФ, остатъка е за работа и за ревизия (+генерация качествена) и ето ти 130 коня на колелата.И то фабрични.
То винаги става така. И накрая нещата опират до там кой колко пари има и дали си говори насън бутала и биели.
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
cupofcoffee написа:Golf 3 1.8 написа:cupofcoffee написа:Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.
Колега прави се следното пиша ти го черно на бяло като за луд:
валове800
колектор600
електроника+мап 1500
сгъстяване
дросели700
бутала700
колянов вал1000
лек маховик 500
Да продължавам ли?
Имам няколко питания:
1. Бутала? Заради променен лифт на валове ли? Едва ли... Моля те, обясни.
2. Електроника+мап? На механична инжекция? Хмм...
3. Колянов вал, заради буталата ли. Нещо не стоплям.
Ама аз съм си лаик, иначе нямаше да питам.
1.Според мен заради сгъстяването....
2. По-скоро нова електроника, МС примерно - забрави за механичния инжекцион...
3.мдам
Така мисля аз де, нека си каже и Golf 3 1.8 какво е имал предвид..
-
cupofcoffee
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
.:Stef4o:. написа:cupofcoffee написа:Golf 3 1.8 написа:cupofcoffee написа:Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.
Колега прави се следното пиша ти го черно на бяло като за луд:
валове800
колектор600
електроника+мап 1500
сгъстяване
дросели700
бутала700
колянов вал1000
лек маховик 500
Да продължавам ли?
Имам няколко питания:
1. Бутала? Заради променен лифт на валове ли? Едва ли... Моля те, обясни.
2. Електроника+мап? На механична инжекция? Хмм...
3. Колянов вал, заради буталата ли. Нещо не стоплям.
Ама аз съм си лаик, иначе нямаше да питам.
1.Според мен заради сгъстяването....
2. По-скоро нова електроника, МС примерно - забрави за механичния инжекцион...
3.мдам
Така мисля аз де, нека си каже и Golf 3 1.8 какво е имал предвид..
Именно поради тези причини!!!А сгъстяването е най добре с бутала щот иначе се прецаква профила на горивната камера понеже е в главата а не в буталото.......Колянов вал за повече кубици.По принцип не е задължиттелно да го сменяш ама нали питаш кво се прай, и аз ти казвам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта