Засилване на PL двигател

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 15 мар 2008 19:58


Kozunak написа:Е понеже за атмосферните коне имат крайна..... :lol: При пърформанс тунинга няма евтино....атмосферните коне са много по-скъпи от турбо конете.Факт!


Колкото до 3000лв, за 1000 купуваш АБФ, остатъка е за работа и за ревизия (+генерация качествена) и ето ти 130 коня на колелата.И то фабрични.
И изкача друга 130 коньова талига,намазва му ските,и продължава с даването на пари. :lol:




cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Съб 15 мар 2008 20:06


Golf 3 1.8 написа:
cupofcoffee написа:Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.

Колега прави се следното пиша ти го черно на бяло като за луд:
валове800
колектор600
електроника+мап 1500
сгъстяване
дросели700
бутала700
колянов вал1000
лек маховик 500
Да продължавам ли?

Имам няколко питания:
1. Бутала? Заради променен лифт на валове ли? Едва ли... Моля те, обясни.
2. Електроника+мап? На механична инжекция? Хмм...
3. Колянов вал, заради буталата ли. Нещо не стоплям.
Ама аз съм си лаик, иначе нямаше да питам. :)


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Съб 15 мар 2008 20:09


oHua написа:
Kozunak написа:Е понеже за атмосферните коне имат крайна..... :lol: При пърформанс тунинга няма евтино....атмосферните коне са много по-скъпи от турбо конете.Факт!


Колкото до 3000лв, за 1000 купуваш АБФ, остатъка е за работа и за ревизия (+генерация качествена) и ето ти 130 коня на колелата.И то фабрични.
И изкача друга 130 коньова талига,намазва му ските,и продължава с даването на пари. :lol:

То винаги става така. И накрая нещата опират до там кой колко пари има и дали си говори насън бутала и биели.


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Съб 15 мар 2008 20:17


cupofcoffee написа:
Golf 3 1.8 написа:
cupofcoffee написа:Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.

Колега прави се следното пиша ти го черно на бяло като за луд:
валове800
колектор600
електроника+мап 1500
сгъстяване
дросели700
бутала700
колянов вал1000
лек маховик 500
Да продължавам ли?

Имам няколко питания:
1. Бутала? Заради променен лифт на валове ли? Едва ли... Моля те, обясни.
2. Електроника+мап? На механична инжекция? Хмм...
3. Колянов вал, заради буталата ли. Нещо не стоплям.
Ама аз съм си лаик, иначе нямаше да питам. :)

1.Според мен заради сгъстяването....
2. По-скоро нова електроника, МС примерно - забрави за механичния инжекцион...
3.мдам

Така мисля аз де, нека си каже и Golf 3 1.8 какво е имал предвид.. :wink:


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Съб 15 мар 2008 20:30


За сгъстяване не е ли най-лесно да се шлайфа главата?


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Нед 16 мар 2008 20:45


Много специалисти, много нещо, ама нещо умря темата след въпросите.
Няма лошо, важното е да няма недоволни. :)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 16 мар 2008 20:55


.:Stef4o:. написа:
cupofcoffee написа:
Golf 3 1.8 написа:
cupofcoffee написа:Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.

Колега прави се следното пиша ти го черно на бяло като за луд:
валове800
колектор600
електроника+мап 1500
сгъстяване
дросели700
бутала700
колянов вал1000
лек маховик 500
Да продължавам ли?

Имам няколко питания:
1. Бутала? Заради променен лифт на валове ли? Едва ли... Моля те, обясни.
2. Електроника+мап? На механична инжекция? Хмм...
3. Колянов вал, заради буталата ли. Нещо не стоплям.
Ама аз съм си лаик, иначе нямаше да питам. :)

1.Според мен заради сгъстяването....
2. По-скоро нова електроника, МС примерно - забрави за механичния инжекцион...
3.мдам

Така мисля аз де, нека си каже и Golf 3 1.8 какво е имал предвид.. :wink:

Именно поради тези причини!!!А сгъстяването е най добре с бутала щот иначе се прецаква профила на горивната камера понеже е в главата а не в буталото.......Колянов вал за повече кубици.По принцип не е задължиттелно да го сменяш ама нали питаш кво се прай, и аз ти казвам.


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Нед 16 мар 2008 21:05


Благоаря за отговорите!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта