мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 30 юни 2008 15:09


Хич да не ти минава през акъла да увиваш тръбите с азбест!!! :shock Азбеста е СИЛНО КАНЦЕРОГЕНЕН и при вдишване довежда до РАК! Поради тази причина е ЗАБРАНЕН за употреба в повечето си приложения. Там където си решил да го сложиш, нали се сещаш, че точно отгоре ти е входа за вентилацията на купето. По-добре вземи си изрежи едно парче азбест и си го сложи като превръзка на лицето! :lol:
П.П. Има си материал за тази работа - не откривай топлата вода отново, особено с цената на здравето.
Още нещо - не, маховик от KR не става на EZ, освен ако не смениш всичко ( притискател, маховик и феродов диск).

Последна промяна от neon на Чет 14 юли 2011 23:16, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пон 30 юни 2008 15:16


neon написа:.
Още нещо - не, маховик от KR не става на EZ, освен ако не смениш всичко ( притискател, маховик и феродов диск).
Мерси много Краси :idea:

п.п ако имаш Скайп или ICQ ми го прати на лични че искам да те питам няколко неща :wink:


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Пон 30 юни 2008 22:44


neon написа:Хич да не ти минава през акъла да увиваш тръбите с азбест!!! :shock Азбеста е СИЛНО КАНЦЕРОГЕНЕН и при вдишване довежда до РАК! Поради тази причина е ЗАБРАНЕН за употреба в повечето си приложения. Там където си решил да го сложиш, нали се сещаш, че точно отгоре ти е входа за вентилацията на купето. По-добре вземи си изрежи едно парче азбест и си го сложи като превръка на лицето! :lol:
П.П. Има си материал за тази работа - не откривай топлата вода отново, особено с цената на здравето.
Още нещо - не, маховик от KR не става на EZ, освен ако не смениш всичко ( притискател, маховик и феродов диск).

Колега, това от общта култура трябва да го знаеш! Добре че има и интелигентни хора като неона!


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пон 30 юни 2008 22:59


Предполагам за ПЛ става тоя маховик,колко му искаш и колко е олекотен ?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 01 юли 2008 7:53


didkoltd написа:Предполагам за ПЛ става тоя маховик,колко му искаш и колко е олекотен ?

Не се знае с колко е олекотен, но винаги може да се премери. А и мисля че става за всички 1.8мотори, щот този е от ДХ-а ми.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Вто 01 юли 2008 7:59


ами то и от цигарите се хваща рак,да не говорим за другите работи...както и да е,щом казвате няма да се занимавам с азбеста.имам други хави на главата.
днес трвбва да се занимавам с окабеляването.някои може ли да ми прати някаква схема за сварзването на алтернатора на кр. защото е с кабелни обувки а на дх беше с клема.
интересува ме кои датчик за маслото е за температурата и кои е за налягането на маслото на кр.(двата датчика над масления филтар)


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mk1 » Вто 01 юли 2008 8:06


Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: емо

Мнениеот leonardo_vd » Вто 01 юли 2008 8:08


mk1 написа:ами то и от цигарите се хваща рак,да не говорим за другите работи...както и да е,щом казвате няма да се занимавам с азбеста.имам други хави на главата.
днес трвбва да се занимавам с окабеляването.някои може ли да ми прати някаква схема за сварзването на алтернатора на кр. защото е с кабелни обувки а на дх беше с клема.
интересува ме кои датчик за маслото е за температурата и кои е за налягането на маслото на кр.(двата датчика над масления филтар)

Те са цветни бре колега. Не можеш да ги сбъркаш. А и алтернатора не би трябвало да има разлика. Поне при мен бе така. Съжелявам че нямам снимки да ти пратя. По тоя КР няма какво да окабеляваш въобще. К'во го бавиш още та не го палиш.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Вто 01 юли 2008 8:19


знам че са цветни 2 червени и една синя са на дх а на кр не знам как стоиат.пак не мога да запаля кр без гор.помпа(купена е но не може да се сложи защото буквално има кал в резервоара ) новия резервоар които не мога да го сменя пред блока без канал и без 2 читави стоики ,си стои на задната седалка,не сам почистил гор. патища (за горивото и за обратното гориво).досещаш се как се горят гор помпи.за кж.тоника от опит сам научил че ми трябва дебит,с тея проблеми по гор. с-ма пмпата ще работи 2 часа наи-много.или правиш нещо както трябва или по добре да не го правя


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: emo

Мнениеот leonardo_vd » Вто 01 юли 2008 9:03


mk1 написа:знам че са цветни 2 червени и една синя са на дх а на кр не знам как стоиат.пак не мога да запаля кр без гор.помпа(купена е но не може да се сложи защото буквално има кал в резервоара ) новия резервоар които не мога да го сменя пред блока без канал и без 2 читави стоики ,си стои на задната седалка,не сам почистил гор. патища (за горивото и за обратното гориво).досещаш се как се горят гор помпи.за кж.тоника от опит сам научил че ми трябва дебит,с тея проблеми по гор. с-ма пмпата ще работи 2 часа наи-много.или правиш нещо както трябва или по добре да не го правя

Точно заради този инжекцион се отказах от КР-а. Да снимаш всичко и да даваш снимки.

ПП. С повечко желание и без канал става, само си намери малко по-големи дървени трупчета, подигаш колата и действаш. Аз моята генарция в превих от една шахта за водомер. Ама пуст ентусиазъм ме мори.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Вто 01 юли 2008 9:23


знам кво е да не спиш(или да спиш)и само за тва да си мислиш.лягам да спя че снощи бях на работа и кам обяд се захващам пак.че кам 5 сам отново на работа......м***му на тоя сот.писна ми маина.трябва да си тарся друга работа


Потребителски аватар
gelezen
Мнения: 84
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 16:35
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: BCB 2006
Местоположение: Добрич

относно датчиците

Мнениеот gelezen » Вто 01 юли 2008 10:05


1. Датчик за температура на маслото.

2. Датчик за налягане на маслото.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 01 юли 2008 21:05


Ето още един фен на единиците :)
Колега последно ти два голф 1 ли имаш (този в гаража и този черния на който в КР-а вече) че така и не разбрах
Иначе успех с проекта важното е да сме в спорта ;)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 01 юли 2008 22:19


.

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Вто 01 юли 2008 22:30


баце и да обясняваш на фона на цялот инфо за темата в която аджеба не се разбра какво се прави как се прави а бяха изтипосани няколко снимки без коментар не мисля че трябва да се бърка които и да е в проекта на човека а аз му пожелавам успех и следя дали ще заработи все пак тя мотор някои ден ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта