

П.П. Има си материал за тази работа - не откривай топлата вода отново, особено с цената на здравето.
Още нещо - не, маховик от KR не става на EZ, освен ако не смениш всичко ( притискател, маховик и феродов диск).
neon написа:Хич да не ти минава през акъла да увиваш тръбите с азбест!!!Азбеста е СИЛНО КАНЦЕРОГЕНЕН и при вдишване довежда до РАК! Поради тази причина е ЗАБРАНЕН за употреба в повечето си приложения. Там където си решил да го сложиш, нали се сещаш, че точно отгоре ти е входа за вентилацията на купето. По-добре вземи си изрежи едно парче азбест и си го сложи като превръка на лицето!
![]()
П.П. Има си материал за тази работа - не откривай топлата вода отново, особено с цената на здравето.
Още нещо - не, маховик от KR не става на EZ, освен ако не смениш всичко ( притискател, маховик и феродов диск).
mk1 написа:ами то и от цигарите се хваща рак,да не говорим за другите работи...както и да е,щом казвате няма да се занимавам с азбеста.имам други хави на главата.
днес трвбва да се занимавам с окабеляването.някои може ли да ми прати някаква схема за сварзването на алтернатора на кр. защото е с кабелни обувки а на дх беше с клема.
интересува ме кои датчик за маслото е за температурата и кои е за налягането на маслото на кр.(двата датчика над масления филтар)
mk1 написа:знам че са цветни 2 червени и една синя са на дх а на кр не знам как стоиат.пак не мога да запаля кр без гор.помпа(купена е но не може да се сложи защото буквално има кал в резервоара ) новия резервоар които не мога да го сменя пред блока без канал и без 2 читави стоики ,си стои на задната седалка,не сам почистил гор. патища (за горивото и за обратното гориво).досещаш се как се горят гор помпи.за кж.тоника от опит сам научил че ми трябва дебит,с тея проблеми по гор. с-ма пмпата ще работи 2 часа наи-много.или правиш нещо както трябва или по добре да не го правя
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта