


Трансплантации на глави, комбинации и т.н.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:20, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
vwtuner написа:всичко ли е наложително да се сложи на веднъж бтв... в смисъл може ли едно по едно и ще има ли файда...
Ми може да пропуснеш бензиновата помпа за начало, но е препоръчително и тя да се смени щото е с по голям дебит....
Иначе другите компоненти са задължителни иначе системата не работи....
А до колкото до валовете на Г3 1.8 моно и Г2 ГТИ - мисля че са еднакви или ако не са то са взаимно сменяеми т.е вал от ГТИ влиза на Г3 1.8 моно....

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ре
SkyWalker написа:Искаш да кажеш, че сменяш вала и вече си с 22 к.с. отгоре
до 22кс няма да ги докараш ама ще стане мноо по добре с някои допълнителни настроики на вала, и малко работа по главата.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
NovobranecGT написа:Аз искам просто глава с по-големи клапани и по-хубав вал евентуалноЗатова питам за глава от Г60, а и блока ми едва ли е съвместим с 16 клапановите глави от ПЛ и КР.Надявах се поне от Г60 да стане ама надали
Инъче спринцовката е моно, код на мотора РП
вал от турбиниран мотор на атмосверен!!! от тва фаида няма!!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Абе аз искам да правя много неща но както винаги ресурсите не стигат доникъде.Като за начало обмислям какво може да се направи по мотора и смятам, че тая глава спъва развитието му и знам, че ГТИ-ските са с по-големи клапани(все ме мързи да погледна в книгата кви са им разликите
).И така, идеята е за друга глава с някакви карбуратори, но това си е само чиста теория засега 


- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Клапаните на ГТИ клапана и 1.8 моно са еднакви, разликата е от инжекциона.....на КР и на ПЛ мисля че са по големи клапаните....
Иначе работа по главата, портване, полиране отвътре и разширяване и полиране на дросела..... тва ще ти даде около 15-20 коня ако се направи добре, знам една американска фирма дето предлага 4 степени на обработка на глават като последната дава около 30-32 коня но е много агресивна и е строго за състезателни цели, цените също не са евтини.....
Иначе работа по главата, портване, полиране отвътре и разширяване и полиране на дросела..... тва ще ти даде около 15-20 коня ако се направи добре, знам една американска фирма дето предлага 4 степени на обработка на глават като последната дава около 30-32 коня но е много агресивна и е строго за състезателни цели, цените също не са евтини.....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта