Трансплантации на глави, комбинации и т.н.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 30 сеп 2005 18:06


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:20, променено общо 1 път.




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 30 сеп 2005 19:07


vwtuner написа:всичко ли е наложително да се сложи на веднъж бтв... в смисъл може ли едно по едно и ще има ли файда...


Ми може да пропуснеш бензиновата помпа за начало, но е препоръчително и тя да се смени щото е с по голям дебит....

Иначе другите компоненти са задължителни иначе системата не работи....

А до колкото до валовете на Г3 1.8 моно и Г2 ГТИ - мисля че са еднакви или ако не са то са взаимно сменяеми т.е вал от ГТИ влиза на Г3 1.8 моно.... :wink:


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пет 30 сеп 2005 19:46


Предлагам-Да не се занимавате с глупости!Screwy Освен ако нямате някое ГТИ РАЗГЛОБЕНО В КЬЩИ!! :!:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 30 сеп 2005 20:12


Що бе колега, аз съм решил моя да го правя на ГТИ че ми е спънат...


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пет 30 сеп 2005 22:10


prj57 написа:Що бе колега, аз съм решил моя да го правя на ГТИ че ми е спънат...
ОПААА!:banghead: Щом за тебе става вьпрос-ЩЕ ПОМАГАМ С КАКВОТО КАЖЕШ!!! :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 30 сеп 2005 23:13


Аз искам просто глава с по-големи клапани и по-хубав вал евентуално :roll: Затова питам за глава от Г60, а и блока ми едва ли е съвместим с 16 клапановите глави от ПЛ и КР.Надявах се поне от Г60 да стане ама надали :cry: Инъче спринцовката е моно, код на мотора РП :wink:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ре

Мнениеот KILLER GTI » Съб 01 окт 2005 0:28


SkyWalker написа:Искаш да кажеш, че сменяш вала и вече си с 22 к.с. отгоре :?:

до 22кс няма да ги докараш ама ще стане мноо по добре с някои допълнителни настроики на вала, и малко работа по главата.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 01 окт 2005 0:32


NovobranecGT написа:Аз искам просто глава с по-големи клапани и по-хубав вал евентуално :roll: Затова питам за глава от Г60, а и блока ми едва ли е съвместим с 16 клапановите глави от ПЛ и КР.Надявах се поне от Г60 да стане ама надали :cry: Инъче спринцовката е моно, код на мотора РП :wink:

вал от турбиниран мотор на атмосверен!!! от тва фаида няма!!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 01 окт 2005 1:19


КР мисля че става на 1.8 моно ама там колекторите са ти отпред, инжекцияте е механична, струва ми се по сложно иначе пасва, все 1.8 са все пак :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 01 окт 2005 8:55


prj57 написа:КР мисля че става на 1.8 моно ама там колекторите са ти отпред, инжекцияте е механична, струва ми се по сложно иначе пасва, все 1.8 са все пак :wink:

Ами аз затова мисля да пропусна момента с инжекцията :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 01 окт 2005 17:57


Ти какво искаш да правиш по точно???


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 02 окт 2005 10:43


Абе аз искам да правя много неща но както винаги ресурсите не стигат доникъде.Като за начало обмислям какво може да се направи по мотора и смятам, че тая глава спъва развитието му и знам, че ГТИ-ските са с по-големи клапани(все ме мързи да погледна в книгата кви са им разликите :roll: ).И така, идеята е за друга глава с някакви карбуратори, но това си е само чиста теория засега :cry:


Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Нед 02 окт 2005 15:14


Познавам едно момче от Елин Пелин което на обикновена Джета1,6 карбуратор насади глава от ПЛ,като добави инжекциона със всичките му компоненти. И тази кола вече 2год се движи така. как обаче я е преработил не казва.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 02 окт 2005 16:17


Мдам, ще се наложи да се поровя в дебелата червена книга на Haynes и да посравня малко цифри :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 02 окт 2005 16:54


Клапаните на ГТИ клапана и 1.8 моно са еднакви, разликата е от инжекциона.....на КР и на ПЛ мисля че са по големи клапаните....

Иначе работа по главата, портване, полиране отвътре и разширяване и полиране на дросела..... тва ще ти даде около 15-20 коня ако се направи добре, знам една американска фирма дето предлага 4 степени на обработка на глават като последната дава около 30-32 коня но е много агресивна и е строго за състезателни цели, цените също не са евтини..... :cry:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта