АБФ турбо-проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Чет 05 юни 2014 8:02


Добре, може да бъркам! Кажи как ги виждаш нещата който съм писал :beer

Специално ме интересува дали късите мотовилки са повече, или по-малко обороти?




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Чет 05 юни 2014 8:43


Не ти разбирам въпроса, но... Старият ми мотор 1.8 16V (KR) Турбо конверсия с ABF глава и валове съм го карал с прекъсваш на 7600обр/мин три години. Сегашния 1.8 20V (AGN) Турбо конверсия го карам до 7300обр/мин. Познавам двама "луди" дето със съответните железа си въртяха 1.8T-тата до 9000обр/мин. Всички мотори са със 144мм биели.
Иначе, ABF e дългоходов мотор и прави малко повече нютони при едни и същи условия спрямо 9А, но почти идентични коне.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 05 юни 2014 10:58


То и с късата биела мотора е дългоходов, дългата биела дава повече въртящ момент , но до средни обороти , след 6000 ефекта от дългата биела се губи , 144 ка в 2л мотор е като електромотор, 400 нютона и 400 коня на колелата , с диапазон почти 4000 0б. ( 4000 - 8000 ) , за съжаление нямам графика в мен , сега ще пиша на хеед ако могат да я постнат тук направо .


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот RISTEE » Чет 05 юни 2014 12:22


Добре , разпределителните валове АБФ-ските който са за по сгъстен мотор,за турбо двигател в диапазона след 3000 обр са
по добри от тези който са си направени за това шриковете, а как стоят нещата след 6500 обр ?
Благодаря предварително за отговора !


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Чет 05 юни 2014 15:27


Разликата е в изместването на въртящия момент нагоре в обороти. Реално с АБФ валове имаш пик на торка от 4500 до 6000обр като държи примерно 400-430Nm (при 1.8бара буст), но продължиш ли да катериш обороти торка при 8000обр е 300Nm. Тоест 100Nm и повече пад, което обезсмисля тези високи обороти. Карал съм тези валове до 7600обр, но единствено за да компенсирам падовете м/у скоростите. Реално съм превключвал на 6200-6800 за да съм максимално близо до пика на торка. Конете не печелят състезания, торк е това което ти помага да си първи.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 06 юни 2014 20:32


Помагайте,има ли някаква алтернатива на тази гарнитура някакъв силикон,че немога да я намеря нещо,гарнитурата за скоростната кутияИзображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Пет 06 юни 2014 21:04


VAG си има оригинален силикон AMV18820003. Можеш да си го вземеш и от Ауто+ :smile

This sealing paste is used in place of components that do not have a paper gasket, but is still required to have a seal. Similar to the oil pan sealing gasket, this paste is commonly used for the rear differential and manual transmission components to ensure a leak free drivetrain.

Изображение


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 07 юни 2014 5:34


Благодаря,ще го взема тоя силикон.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Нед 08 юни 2014 16:46


Някой знае ли с колко трябва да се стегнат болтовете на диференциала,обикновено като ползвам АРП болтове идват с упътване за това колко да се стягат но на тези за диференциала нямаше.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Пон 09 юни 2014 13:34


Е ти представяш ли си ARP да не дадат предписание за стягането?!?!

Volkswagen 020, 12pt
Ring Gear Bolt Kit
Kit #: 204-3001
http://arpinstructions.com/instructions/204-3001.pdf

40 ft lbs = 54,2Nm

Volkswagen 02A, 12pt
Ring Gear Bolt Kit
Kit #: 204-3002
http://arpinstructions.com/instructions/204-3002.pdf

45 ft lbs = 61Nm


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 09 юни 2014 14:36


Благодаря много за съветите.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 09 юни 2014 15:56


Кутията е разглобена,до сега не бях сменял нитове на дифетинциал,зайграх се малко с бормашината,мислих че ще са от по твърт матерял,но се пробиват лесно с обикновена бургия.


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Сиромаха » Вто 10 юни 2014 20:34


Без гарнитурата да не елиминираш луфта на лагерите :exclaim Патих нещо подобно.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Сря 11 юни 2014 12:14


Тя скоросната кутия беше зглобена само със силикон,просто не бях видял преди да я отворя,но беше само със силикон без гарнитура


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 14 юни 2014 22:08


Малко снимки от скоростната кутия,диференциала вече е с новите болтове АРП.ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта