ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот radi_nrj » Чет 23 юни 2011 22:15


Buxpo написа:а и както се знае Булидите във Ф1 са атмосферни и кви коне вадат от 2.4 литра мотор , така че всичко е относително.

И го хвърлят след 2 състезания...




Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Чет 23 юни 2011 22:25


radi_nrj написа:
Buxpo написа:а и както се знае Булидите във Ф1 са атмосферни и кви коне вадат от 2.4 литра мотор , така че всичко е относително.

И го хвърлят след 2 състезания...

Еми колега ресурса им е такъв поради простата причина че карат с обороти които са меко казано високи , другото което е сметни какво натоварване има един такъв мотор и то е постоянно в рамките на едно състезание което протича да речем 90 мин в които тези коли се карат нон стоп над 15000 об/мин
има и ред други причини , но няма смисъл да ги изброявам :mrgreen:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Stenly » Чет 23 юни 2011 22:46


Пунтото на Пейчев супер 1600 е 235к.с. сами си правете сметка дали не могат да се извадят от двулитров мотор 280 кс. Нормално е кола с турбо да извади доста по-голяма мощност ,незнам кво спорите над тоя факт винаги е било така..... и все пак ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори :beer


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 юни 2011 22:51


Buxpo написа: а и както се знае Булидите във Ф1 са атмосферни и кви коне вадат от 2.4 литра мотор , така че всичко е относително.
love.vw

Само не намесвай формула 1, че там явно пропуските са още по-сериозни.

Ето отново се изказваш без да имаш достатъчно познания, явно не си чувал за турбо ерата във форула1, когато са били разрешени турбо моторите.
Тогава отборите са имали право да участват с 1.5турбо мотор или с 3.5атмосферен двигател, кой каквото си избере (3.5атмосферните мотори са нямали никакъв шанс и са били опашкари и всички сериозни отбори се ориентирам към принудителното пълнене и малките 1.5моторчета), обаче след някоко години турбо моторите ги забраняват, били са много мощни, колите са станали прекалено опасни и просто от ФИА са искали да намалят скороста и да увелича сигурността по време на състезанията.

Да да обощим преди над 20години 1.5 4/6цилиндровите турбо мотори от Ф1 са разполагали с почти два пъти повече коне (разбирай в някой случай за квалификации са развили мощности от рода на 1200к.с. ) от актуланите в последните години 2.4/3.0 атмосферни мотори.

Последна промяна от niikoo_1 на Чет 23 юни 2011 22:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Чет 23 юни 2011 22:54


Stenly написа:Пунтото на Пейчев супер 1600 е 235к.с. сами си правете сметка дали не могат да се извадят от двулитров мотор 280 кс. Нормално е кола с турбо да извади доста по-голяма мощност ,незнам кво спорите над тоя факт винаги е било така..... и все пак ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори :beer

Абсолютната истина колега :beer
обратно към темата , винаги съм искал да видя как ще се представят Голф 3 ГТИ с АБФ срещу Астра Ф с C20XE на писта във напълно сток вариант , на правата отксечка ясно е че астрата е малко по бърза , но и хонда сивик витек е по бърза на правата от голфа , но на писта нещата стоят друго яче love.vw


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Чет 23 юни 2011 23:03


niikoo_1 написа:
Buxpo написа: а и както се знае Булидите във Ф1 са атмосферни и кви коне вадат от 2.4 литра мотор , така че всичко е относително.
love.vw

Само не намесвай формула 1, че там явно пропуските са още по-сериозни.

Ето отново се изказваш без да имаш достатъчно познания, явно не си чувал за турбо ерата във форула1, когато са били разрешени турбо моторите.
Тогава отборите са имали право да участват с 1.5турбо мотор или с 3.5атмосферен двигател, кой каквото си избере (3.5атмосферните мотори са нямали никакъв шанс и са били опашкари и всички сериозни отбори се ориентирам към принудителното пълнене и малките 1.5моторчета), обаче след някоко години турбо моторите ги забраняват, били са много мощни, колите са станали прекалено опасни и просто от ФИА са искали да намалят скороста и да увелича сигурността по време на състезанията.

Да да обощим преди над 20години 1.5 4/6цилиндровите турбо мотори от Ф1 са разполагали с почти два пъти повече коне (разбирай в някой случай за квалификации са развили мощности от рода на 1200к.с. ) от актуланите в последните години 2.4/3.0 атмосферни мотори.

Виж сега Нико много лесно се засягаш нищо не съм пропуснал аз просто давам пример , много добре знам цялата история на турбо ерата във Ф1 , мога да ти дам като примерно че един от най добрите и сполучливи болиди по онова време е бил на BMW те са използвали за основа стандартен 1.5 литров мотор който се е слагал в 3та генерация на Баварците и от 1.5 литра турбо мотор са изкарвали над 1500 к.с. и другото което е още по интересно е че тогава булидите не са ползвали днешните системи , тогава са били истински зверове ,но поради точно тази причина са ги премахнали заради редица инциденти които са зачестявали . :beer

п.с.
А от различни источници се говори също че през сезон 2013 има вероятност във Ф1 да се завърнат турбо моторите и ground ефекта което от една страна ще направи много по интересна F1


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2181
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Petrolhead » Пет 24 юни 2011 11:11


бОлиди колега :beat_butt2


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот neon » Пет 24 юни 2011 13:58


Не ми споменавайте Ф1 и Супер 1600.
П.П.Ако някой от този форум направи собственоръчно атмосферен АБФ с 280к.с. съм готов да го подкрепя като кандидат за президент,крал,цар,кмет,мис България и к'вото каже!


Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот mk1gti » Пет 24 юни 2011 14:26


Марш на тая тема :не: да кажеме че съм от незнаещите, но си мисля че полувината хора в тая тема не знаят какво пишат. Предварително се извинявам!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот paco » Пет 24 юни 2011 14:45


Buxpo написа:... но аз съм виждал доста АБФи добре направени които изкарват нещо от сорта на 280 атмосферни коне и имат много приятен звук който няма равен и другото което също съм срещал но не и тук в България поради простата причина че си е скъпичко ,е така наречения тунинг пакет от части за преработката на АБФ скоростна кутия има 2 версии едната е 5 степенна другата е 6 степенна , те предлагат супер добре подредени и изрядно изпипани предавки както и предавателните числа и много по бързо превключване също така са в пъти по здрави и издръжливи на конски сили и нм от стандартната АБФска. Представи си концепция от такава кутия и 280 коне как върви love.vw

...


Незнам какво си гледал ,но не е това което си мислиш. Къде си ги гледал също не ме е грижа, но намали темпото, че пада голям смях. Корсата на Милен (негова или не) беше към 215к.с. на колела...грубо 8%загуби в скоростите прави 232-233к.с. на вала на мотора. Както сами отбелязахте не са пестени пари за нея :idea: , но тогава къде са изпуснали останалите 40-50 коне :lol: Не са затегнали сигурно някой болт :063: Я кажи какво последно видя в България или другаде дето е 2л. и над 250к.с. :?: Като те питам искам да ми покажеш дино графика на не прах, че има и един грък дето разправя едни страшни истории из нета за неземни атмосферни мотори, но леко не му се връзват хората. Нормално е от литрова мощност да се вадят 100к.с. , но всичко от тази граница нагоре и всяко едно добиче в + е къртовски труд, и железа на предела на възможностите си.

РАСО


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Пет 24 юни 2011 15:43


paco написа:
Buxpo написа:... но аз съм виждал доста АБФи добре направени които изкарват нещо от сорта на 280 атмосферни коне и имат много приятен звук който няма равен и другото което също съм срещал но не и тук в България поради простата причина че си е скъпичко ,е така наречения тунинг пакет от части за преработката на АБФ скоростна кутия има 2 версии едната е 5 степенна другата е 6 степенна , те предлагат супер добре подредени и изрядно изпипани предавки както и предавателните числа и много по бързо превключване също така са в пъти по здрави и издръжливи на конски сили и нм от стандартната АБФска. Представи си концепция от такава кутия и 280 коне как върви love.vw

...


Незнам какво си гледал ,но не е това което си мислиш. Къде си ги гледал също не ме е грижа, но намали темпото, че пада голям смях. Корсата на Милен (негова или не) беше към 215к.с. на колела...грубо 8%загуби в скоростите прави 232-233к.с. на вала на мотора. Както сами отбелязахте не са пестени пари за нея :idea: , но тогава къде са изпуснали останалите 40-50 коне :lol: Не са затегнали сигурно някой болт :063: Я кажи какво последно видя в България или другаде дето е 2л. и над 250к.с. :?: Като те питам искам да ми покажеш дино графика на не прах, че има и един грък дето разправя едни страшни истории из нета за неземни атмосферни мотори, но леко не му се връзват хората. Нормално е от литрова мощност да се вадят 100к.с. , но всичко от тази граница нагоре и всяко едно добиче в + е къртовски труд, и железа на предела на възможностите си.

РАСО

Значи вие си се смейте колко искате имате си право а относно , това което ти казваш че е невъзможно да се извади 280 к.с. от 2 литра мотор ок твое мнение си е
http://www.youtube.com/watch?v=-kObwZjJZSA
ето ти Голф който със серийния всмукател дава 220 к.с. при сменяване му същата кола дава 260 к.с.
А ето ти точните спецификации на Кит Кара на базата на Голф кадето мотора е претърпял промени за да може да работи оптимално във високи обороти
http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=315
ако и това го смятате за глупости здраве да е :beer

Последна промяна от Buxpo на Пет 24 юни 2011 17:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот neon » Пет 24 юни 2011 15:57


Абе колега - ти гледал ли си какво са написали в тези сайтове и дали може да се вземе написаното за достоверно?

Volkswagen Golf (3) Kit Car Specifications
Activity: (1993-1997)
BHP@ RPM 285/8250
Torque (Nm)@ RPM 250/6500
Length Width Height 4020.1702.1405
Wheelbase 0
Weight (Kg/BPM Ratio) 970 (0)
Transmission FWD
Engine Type
Engine Position
Engine Capacity 4
Engine Bore Front Transverse
Engine Stroke 1995
Engine Compression 84
Engine Valves 90
Engine Cams 13.2:1
Engine Carburation 4
Engine Electronics 2 OHC
Suspension Injection
Body Doors 2475
Body Type 3.4
Body Composition 3
Body Panels Hatchback
Brakes Steel
Fuel Tank 0
Wheels 0


Направо много изчерпателна и ВЯРНА информация, нали?!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Vizor » Пет 24 юни 2011 16:03


Вярна е стига да изместиш дясната таблица с 3 нагоре ;) И всичко се намества ;)


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Пет 24 юни 2011 16:11


Просто таблицата не е правилна данните са си истински


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот neon » Пет 24 юни 2011 16:12


Приключвам с тази тема!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта