Чип тунинг от Brezel
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
tusheto написа:напрао ми разби сърцето.толкова мерак имах.а значи няма полза да ти казвам,че е 93-та година(т.е.стар"прост" мотор,без значение че излиза от основен ремонт).
!
Пич 150 коня са си бая. Чесно казано не виждам файда да го тунинговаш още. Лимизината си е лимузина ......ако искаш самолет си взе,и некое Корадо

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
cecoRS написа:Здравей Brezel на мен ми трабват чипове за new beetle 1.9 tdi 90 к.с. 2000 г. и Audi 2,5 tdi 150 к.с. 98 година AFB двигател![]()
ами даваш ми номерата на електрониката и след около 2 седмици ще ги имаш чиповете.
ефекта става супер
Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 22:18, променено общо 1 път.
-
tusheto
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
ок,пич.виждам,че си печен и ти благодаря много.Но ако наистина намериш нещо свържи се с мен,моля!по-принцип не влизам в vw форум
,но просто намерих линк и така разбрах за тебе(добиваш известност
.кажи ми някакъв начин за контакти!е-мейл,skype,icq,тел?можеш да ми кажеш и на лично съобщение.ае peace!!!

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
cecoRS написа:А ако мога да си сложа и на сутиена тип Saxo 1,6 vts Magneti-Marelli ще стане прекрасно...
Същото (горепосоченото ) искам да кажа на теб. Не съм сигурен но мисля че и при теб е FLASH памет и трябва да провериш. Преди обаче да ти кажа дали със сигурност имам чип ми трябват номерата ти ЕЦУномера и номера на оригиналния чип. Виж също и какъв тип ти е чипа предполагам че е или 29F200 ili 29F400 (PSOP тип) ако ще потърся някъде снимки за тези чипове че те изглеждат малко по различно от ЕПРОМА .
Поздрави
Последна промяна от Brezel на Съб 15 апр 2006 17:50, променено общо 1 път.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
tusheto написа:ок,пич.виждам,че си печен и ти благодаря много.Но ако наистина намериш нещо свържи се с мен,моля!по-принцип не влизам в vw форум,но просто намерих линк и така разбрах за тебе(добиваш известност
.кажи ми някакъв начин за контакти!е-мейл,skype,icq,тел?можеш да ми кажеш и на лично съобщение.ае peace!!!
Майл:
mzetz@mail.bg (едно време се учих на емзетка и от тогава си я обичам много
домашен тел: 0049 30 510 67 357 (можеш да ме търсиш само вечер или през Weekend-а)
GSM: 0049 176 291 03 222 (по всяко време)
Поздрави
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Brezel като си дойдеш направо носи 1 чип за GOLF3 1.9 TDI 96год. 90коня-да го усилим до 120.каза че цената е 80 лв.А ако имаш и друго за усилване казвай.Ако си готов пиши,ще ти дам гсм-само званни и идвам до софето.И една лична молба-четох че в Германия продават табла от GOLF4 за GOLF3-ОРИГИНАЛНО НАПРАВЕНИ по 100 евро.със буксите и софтуера/диска/Ако намериш инфо и можеш да нарамиш 1,кажи колко ти е горницата/твойто/ и носи.БЛАГОДАРЯ предварително.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Brezel написа:Здрасти погледни номера на ECUto i номера на оригиналния чип. Погледнах на бързо и видях че има един за 200Е 2000 к.см 16 V. Твоя колко клапана е.
Поздрави
Здрасти.
За съжаление е 8V, а не 16V.
ECU-то не съм го отварял, но това са му номерата, надявам се да стигнат като информация, ако ли не ще го разгледам как е вътре
blacki написа:Колега ти да не си с такъв като моя карбуратор 2ЕЕ с ЕКУ бош? Щот те се слагат на мерцедес W124 и май чипа не се сменя ама не съм сигурен. Иначе имат чип отгоре де.![]()
От теб чувам да има мерцедес с карбуратор 2Ех, всички карбураторни, които съм виждал до момента са с двойни двукамерни Вебер-и и нямат и идея какво е това ECU. И незнам за кубатура на мерцедес, която да може да се захрани с 2Ех (може и да бъркам) А лично моя е с КЕ-жетроник.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Поздрави Brezel
Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 22:19, променено общо 1 път.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
tusheto написа:а на twingo 94-та 1.2 л 43кв колко ще се вдигне мощността,как е горенето и има ли значение,че е на газ? мерси!
Ами за такова TWINGO нямам аа да ти кажа е много малък и слаб мотора така че дори да имах чип едва ли щеше разликата да е осезаема. Освен това като е на газ няма смисъл щото тогава чипа не играе роля.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Vi-MAX написа:Brezel написа:Освен това като е на газ няма смисъл щото тогава чипа не играе роля.
били обяснил защо така мислиш (или пък го реши спонтанно)))
щото аз съм на друго мнение
Пич нали от 1000 години се занимаваш с чип тунинг земи питай немските фирми DIGI PROG не ме занимавай с глупости. Конкретно на въпроса ти НЕ бих обяснил..... а и много не съм наясно с газовите уредби. Ако питаш само за да после пак да ми казваш че съм тъп по добре недей. Щом си на друго мнение земи обясни нещо за да научим и ние. От газ НЕ разбирам затова изобщо не ме занимавай. Факт е обаче че нямам чип за колегата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта