Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 14 ное 2012 22:35


edition написа:Здравейте колеги,
не съм запознат, прочетох темата но не намерих отговор.
искам да попитам задни дискове на Мк3 2000 куб. 115к.с. AGG 97г. дали са:
226 х 10 - делителна(5х100) диск главина
и може ли да се сменят с 232 х 9 делителна (5х100) с отделна главина :?:
Ако да какво друго е необходимо?

обясни ми честно, заслужава ли си усилията за да минеш на 232 плътен, щях да те разбера ако го направиш за 256 вентилиран, при който процедурата е същата, но за 232 не виждам смисъл и то при 2.0 115 с 280 предни :roll:




Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот aradovanov » Чет 15 ное 2012 9:51


Може ли аз да отговоря?
Това е едно от нещата, които никога не бих повторил.
Неоправдани разходи с минимален ефект.
Колкото и да е странно обаче ефект има - видно на ролките при прегледа. Отпред съм с 288мм и сирането е нищо общо с преди.
Точно преди конверсията бях сменил дисковете и накладките (вижда се на снимките), така че ефекта не е от това.

Другата страна е чисто визуалната, така изглежда по-добре.

По-добрия вариант е за половината пари да се премине към 288мм предни - ефекта ще е в пъти повече.


Потребителски аватар
edition
Мнения: 72
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: AVF
Местоположение: Свиленград

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот edition » Нед 18 ное 2012 16:04


Не бях запознат с трансформацията.
работата е там че си намерих 232мм за 45лв комплекта нови, а в магазина за 226мм диск главина ми искат 108лв за компект за това попитах.


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот DarkBass » Пет 30 ное 2012 20:24


Здравейте искам да попитам за Голф 4 ТДИ AHF 110к.с

колко мм са предните и задните дискове

и понеже ще ми се налага да сменям предни дискове защото има крив кой е най оптимйалния вариант?

Ъпгрейд някакъв към ко голям мм дискове?

Оригинални 2 употрена дискове ?

купени нови от магазина (препоръчайте марка)


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот feniksgod » Нед 02 дек 2012 19:09


Имам въпросче, сигурно е писано 100 пъти, за което се извинявам предварително, но все пак искам да запитам.
Предните ми дискове са 288мм. Ако случайно реша да си сложа тези дискове с 4 бутален апарат:
Front Brakes: 12.8 in. (324 mm) power-assisted vented discs


Ще мога ли да сложа 16-ска джанта примерно, НО пределно ясно ми е, че заради големият спирачен апарат 16-ска няма да стане.
Не може ли да се сложат фланци и да изкарат джантата по-напред и с това спирачният апарат да влезе в джантата. Говорим всичко това ако 324мм диск влезе в самата джанта де, не съм сигурен, че ще стане но да се абстрахираме от това, ако не стане ще избера по-малък размер диск. Проблема ми е спирачният апарат, няма ли начин да се прибере в 16-ска по някакъв начин.
P.S Страшно тъпо и неразбираемо го написах даже и за мене си, но се надявам някой да ме разбере :? .


Потребителски аватар
Golf4V6
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
Двигател: 3.2 BFH 2003
Местоположение: Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Golf4V6 » Пон 03 дек 2012 1:38


със 16ки и 312мм диск до джантата остават около 5мм, не съм мерил точно, няма да стане 16ка на 324мм. май и със 312 не всяка 16ка става ако не греша

Последна промяна от Golf4V6 на Сря 05 дек 2012 1:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Kuncavia » Вто 04 дек 2012 9:13


Попаднах на доста интересна оферта за двойно вентилирани дискове:

http://www.ebcbrakes.bg/catalog.php?mak ... 0TD%20(110)

Някой ползвал ли е продукти на тази фирма :dummy:


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот yoan4o » Вто 04 дек 2012 9:40


Kuncavia написа:Попаднах на доста интересна оферта за двойно вентилирани дискове:

http://www.ebcbrakes.bg/catalog.php?mak ... 0TD%20(110)

Някой ползвал ли е продукти на тази фирма :dummy:


Колега, въпроса ти не е за тази тема, изобщо.
Има го разисквано из форума, аз лично не съм им фен.


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот DarkBass » Нед 09 дек 2012 15:13


DarkBass написа:Здравейте искам да попитам за Голф 4 ТДИ AHF 110к.с

колко мм са предните и задните дискове

и понеже ще ми се налага да сменям предни дискове защото има крив кой е най оптимйалния вариант?

Ъпгрейд някакъв към ко голям мм дискове?

Оригинални 2 употрена дискове ?

купени нови от магазина (препоръчайте марка)



????????????????


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот leonardo_vd » Пон 10 дек 2012 19:35


Колеги дайте някакъв чертеж за изработка на регулируем клапан за налягането. Или някакъв аналог от какво да се ползва, но да се регулира.


Потребителски аватар
Sparco_stz
Мнения: 229
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
Автомобил: vw golf mk2
Двигател: ez
Местоположение: Стара Загора

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Sparco_stz » Сря 12 дек 2012 20:54


Колеги имам следния въпрос става ли и рентабилно ли е разпробиването на дискове и главини те са 4х100 да станат и на 5х100 Предните са 280 мм задните 226 мм


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 12 дек 2012 21:56


Sparco_stz написа:Колеги имам следния въпрос става ли и рентабилно ли е разпробиването на дискове и главини те са 4х100 да станат и на 5х100 Предните са 280 мм задните 226 мм

отзад, сменяш само дискове и си вече на 5х100, отпред трябва да смениш шенкели с главините, дискове, носачи и щангата, и шарнирите.


Потребителски аватар
Sparco_stz
Мнения: 229
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
Автомобил: vw golf mk2
Двигател: ez
Местоположение: Стара Загора

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Sparco_stz » Сря 12 дек 2012 23:27


Маи въпроса ми е зададен неправилно искам да мога да ползвам джанти 5х100 и 4х100


Потребителски аватар
Sparco_stz
Мнения: 229
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
Автомобил: vw golf mk2
Двигател: ez
Местоположение: Стара Загора

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Sparco_stz » Вто 18 дек 2012 20:33


Никои ли няма да сподели опит :|


Потребителски аватар
joro_bartera
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:06
Автомобил: Golf 3
Двигател: VR6 sincro ABV

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот joro_bartera » Вто 18 дек 2012 20:58


В помощ на колегата от горния пост мога да кажа,че най евтиният а и според мен единствен начин е за разпробиване на главините :да: .Аз съм стругаро-фрезист от 11 години и съм правил доста такива "подобрения" с цел по лесен избор на джанти.След разпробиването на главините(съответно и на дисковете в някои от вариантите),проблем с отслабване на материала не съм имал,но за автомобили над 150 к.с. и дву и нагоре бутални апарати мисля че не е препоръчително :deal .Разпробиването и нарязването на резбите може да стане и на по обикновена машина с подходящо закрепване на целия шенкел,и да не забравяме-точна центровка на детайла.

Примерна снимка как нарязвам дискове,а с главините е идентично.Просто трябват повечко сметки и внимание и става на обикновена фреза без цифрова индикация

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта