edition написа:Здравейте колеги,
не съм запознат, прочетох темата но не намерих отговор.
искам да попитам задни дискове на Мк3 2000 куб. 115к.с. AGG 97г. дали са:
226 х 10 - делителна(5х100) диск главина
и може ли да се сменят с 232 х 9 делителна (5х100) с отделна главина![]()
Ако да какво друго е необходимо?
обясни ми честно, заслужава ли си усилията за да минеш на 232 плътен, щях да те разбера ако го направиш за 256 вентилиран, при който процедурата е същата, но за 232 не виждам смисъл и то при 2.0 115 с 280 предни

.Аз съм стругаро-фрезист от 11 години и съм правил доста такива "подобрения" с цел по лесен избор на джанти.След разпробиването на главините(съответно и на дисковете в някои от вариантите),проблем с отслабване на материала не съм имал,но за автомобили над 150 к.с. и дву и нагоре бутални апарати мисля че не е препоръчително
.Разпробиването и нарязването на резбите може да стане и на по обикновена машина с подходящо закрепване на целия шенкел,и да не забравяме-точна центровка на детайла.