И моят проект: VW GOLF MK1-2.0 16v ABF :)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 20 юли 2008 21:53


Bobby_ написа:радо някак си ми убягва спада на налягането ....освен ако диното не го е казало....
диното вси4ко казва ;):)




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Нед 20 юли 2008 23:09


Bobby_ написа:радо някак си ми убягва спада на налягането ....освен ако диното не го е казало....

Убягва ти щот не си видел с каква бензинова помпа го кара :lol:
Маи от Фиат 4инкое4енто каза 4е била :twisted:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 20 юли 2008 23:35


Sachko написа:
Bobby_ написа:радо някак си ми убягва спада на налягането ....освен ако диното не го е казало....

Убягва ти щот не си видел с каква бензинова помпа го кара :lol:
Маи от Фиат 4инкое4енто каза 4е била :twisted:
не бе..от СЕЙ4ЕНТО e ;)


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 21 юли 2008 0:41


Е то май само стария Фиат 500 е по-малък! :lol:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 01 авг 2008 21:13


Похвали се де аиде :roll:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Съб 02 авг 2008 0:12


Sachko написа:Похвали се де аиде :roll:
като му дойде времето 6те се похваля,стига да има резултати ;)пристигна новата помпа :):):)


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 16 авг 2008 19:03


С колко кубикови дюзи си и колко дюти ти показа.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 16 авг 2008 20:22


oHua написа:С колко кубикови дюзи си и колко дюти ти показа.

240cc мисля ... а дютито е таван до колкото знам
на 4.5 бара базово налягане на тунджата :lol:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Съб 16 авг 2008 22:04


Sachko написа:
oHua написа:С колко кубикови дюзи си и колко дюти ти показа.

240cc мисля ... а дютито е таван до колкото знам
на 4.5 бара базово налягане на тунджата :lol:
и на 6500 оборота приклю4ва вси4ко....трябва да се настрои колата с новата помпа...;)


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Вто 02 сеп 2008 17:40


колега видях че си с колектор 4-1 и е правен кои ти го прави и да ще направи и за мен


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 02 сеп 2008 19:08


mitko_pi4a_lc написа:колега видях че си с колектор 4-1 и е правен кои ти го прави и да ще направи и за мен


Той сам си го е правил ;)


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Чет 04 сеп 2008 10:41


mitko_pi4a_lc написа:колега видях че си с колектор 4-1 и е правен кои ти го прави и да ще направи и за мен
по принцип колектора бе6е за друга кола правен от мои колега дето работехме преди заедно и аз само го преправих,ама доста....мога да ти направя но 6те е по на там,не се занимавам на този етап ;)


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Чет 04 сеп 2008 12:44


между другото колата е ве4е с 298сс дюзи и на 7600rpm ба4кат на 75%....сега вси4ко си доиде на мястото;)има си ве4е и ока4ване като хората и идеална спира4на система,остава да се коригира малко rollcage-a и малко работа по купето(да я раз6ирим тая таборетка) 8) :lol:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re:

Мнениеот r_tuning » Пет 17 юли 2009 18:10


r_tuning написа:между другото колата е ве4е с 298сс дюзи и на 7600rpm ба4кат на 75%....сега вси4ко си доиде на мястото;)има си ве4е и ока4ване като хората и идеална спира4на система,остава да се коригира малко rollcage-a и малко работа по купето(да я раз6ирим тая таборетка) 8) :lol:

;)


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: И моят проект: VW GOLF MK1-2.0 16v ABF :)

Мнениеот Сиромаха » Пет 17 юли 2009 21:14


Значи хич да не се занимавам с АБФ-ските дюзи а да купя 300кубикови,че новите ми дросели са 52мм а с 45мм май бяха на 80% макар и на стоково налягане :stll think: .
На Сливен не се появи,готвиш се за борба с нароилите се кутии в които мотора директно подгрява и масажира гърба на пилота :screwy ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта